Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 780 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 52  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06.06.2007 17:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8405

Bydliště:

Praha / Č. Krumlov

Parada Viliku. http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... 298#355298 8)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06.06.2007 19:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

157

¨skvela prace :D ja bych to nedal..misto turba bych vytahl beztak neco jineho :repa: 8O

_________________
***Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO !!!***

_________________
VWsharan 81kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06.06.2007 20:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1942

Bydliště:

Rakovnicko

Teď, když to mám za sebou, vím, že to není tak náročné, jak to vypadá. Ale než jsme se do toho pustili, tak jsme půl hodiny čuměli jak puci na díru a koumali kde co povolit a vyndat. Na šrouby výfuku musel nastoupit autogen. Celé paroží i s turbem se nakonec podařilo vyháčkovat. Ale občas to bylo na 3x zalomené ruce.
Trochu poklepání a turbo se rozlouplo na dvě části. Pak přišel oříšek v podobě 3 hvězdičkových imbusů přímo v turbu. Zařvaly na tom 3 sady nářadí. Nakonec jsme museli koupit extra kvalitní za extra drahou cenu a za pětiminutového zadržení dechu + hodinářského poklepávání + tahu, jako když povolujete matky kol u v3esky se podařilo povolit první. Na ten druhý a třetí jsme věděli jak ně.
Čistit to šlo docela dobře. Jednu klapku jsme museli mírně zabrousit, protože po stažení turba se sevřela a zasekla. Montáž byla hašlerka. Za 1,5 hodiny jsme startovali. A to prosím i s výměnou oleje.
První zkušení akcelerace na silnici mě vytrhla volant z ruky. A to doslova. :D
Další krok byl VAG a vymazání chyb.
Teď už se nebojím předjíždět, protože mě už nikdo za pr**l nechytááá :D :D :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06.06.2007 20:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

157

vilik

cauvec VILIKU...tak to jsi to turbo musel mit dost zaje.ané. Jsem si myslel, ze po vycistení turba auto pojede jak Pes ale jelo skoro normalne...takze jsi ho musel mit proklate v KO

_________________
***Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO !!!***

_________________
VWsharan 81kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10.06.2007 22:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

157

tak o5 jsem nasranej... turbo vypucovane! tyden jsem nepoznal co je to slovo nouzak :tooth: a kdyz si to kadlam domu..seslapnu plyn a chlejst nouzak. Takze zase jde auto do servisu :oops:

_________________
***Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO !!!***

_________________
VWsharan 81kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11.06.2007 06:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1942

Bydliště:

Rakovnicko

Tak potom je podle VISu na řadě N75 :(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11.06.2007 19:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

157

dnes jsem si napichnul auto...nalezena chyba: Tlak v sacim potrubí.
Ventil N75..taky si myslim ale mozna zacnu u hadic a potrubí.

_________________
***Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO !!!***

_________________
VWsharan 81kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20.06.2007 19:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

157

tak ze ventil N75 z Ochcavky jeste vymenena jedne hadicka..zatim je to v cajku :D

_________________
***Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO !!!***

_________________
VWsharan 81kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24.06.2007 22:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

123

Bydliště:

Východní čechy

Dámy a pánové, tragická událost, se nám stala. Jedu takhle galaxym, otáčky tak 2200, najednou rána od motoru a auto přestalo táhnout. Do 1800 dobrý, ale pak jako kdyby tam nic nebylo, jde to bez problému do vyšších otáček než 2500 ale než to tam doleze, tak by jeden padnul.Navíc při tvrdým sešlápnutí plynu, černej kouř, a hodně Nevíte čím by to mohlo být? Mám takový špatný podezření na turbo :( Má někdo tip, za kolik se dá ta věco koupit, nebo čím jiným by to mohlo být?? Díky všem za rady

_________________
Ford Galaxy I. 1.9 TDi 66 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24.06.2007 22:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

471

Bydliště:

Frýdek-Místek

keri

Zajdi na diagnostiku a pak to napiš sem co ti našli. Někdo se určitě najde kdo ti potom poradí.

_________________
SAG????


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25.06.2007 00:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

945

Bydliště:

u Č. Budějovic

keri píše:
Dámy a pánové, tragická událost, se nám stala. Jedu takhle galaxym, otáčky tak 2200, najednou rána od motoru a auto přestalo táhnout. Do 1800 dobrý, ale pak jako kdyby tam nic nebylo, jde to bez problému do vyšších otáček než 2500 ale než to tam doleze, tak by jeden padnul.Navíc při tvrdým sešlápnutí plynu, černej kouř, a hodně Nevíte čím by to mohlo být? Mám takový špatný podezření na turbo :( Má někdo tip, za kolik se dá ta věco koupit, nebo čím jiným by to mohlo být?? Díky všem za rady

Tipoval bych to na turbo nebo hadici od turba, jinak na turba je asi nejlepší specialista Andre na Dieselpower foru: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=384

_________________
LUPínO 1,2 TDI 3L, KIA Sorento V6 3,3 l 183 kW LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25.06.2007 05:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

123

Bydliště:

Východní čechy

Hm, tak to vezu do servisu. Už vím, jak jezdí SDI, upřímnou soustrastz všem majitelům takového motoru. :cry:

_________________
Ford Galaxy I. 1.9 TDi 66 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26.06.2007 14:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

157

Tak chlapíí..sem si myslel , ze to mam konecne v cajku..ale ho.no :x Ted mi to padlo do nouzaku v podtocenem stavu, kdyz jsem to mu chtel dat...jeste to vypada na cidlo v sacím potrubí. Je to pro me poradnej maraton..turbo vycistene, ventil N75 jinej,hadicky nove a porad to hlasí chybu, sici uz jinou: tlak v sacím potrubí-regulacní odchylka....jeste chvíli to vydrzim a pak to pekelne nachipuju 8) a to by bylo aby to nejelo...

_________________
***Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO !!!***

_________________
VWsharan 81kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26.06.2007 17:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

123

Bydliště:

Východní čechy

Tak u mě to prý není turbo, ale nějaké čerpadlo a jde to prý opravit. Tak nevím, ale stejně bych raději to turbo viděl venku a čistý. :( Beztak to nikdo nečistil celou dobu

_________________
Ford Galaxy I. 1.9 TDi 66 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.06.2007 21:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

33

Bydliště:

Jižní čechy

Vyčistil jsem turbo, EGR, sací potrubí, zkontroloval hadičky, váhu, vyměnil čidlo v sacím potruví, vyměnil N75 a pořád to mám jak když je to ucpaný. Začíná mě to dost s..t VAG nic nehlásí a auto nejede. Je to opravdu k zlosti.Tady je každá rada drahá.

_________________
SEAT ALHAMBRA 1,9 TDi, PD, 110 kW, r.v. 2006


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 780 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 52  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group