Stránka 4 z 54

Napsal: 06.06.2007 17:13
od Shemik

Napsal: 06.06.2007 19:18
od Lukaso
¨skvela prace :D ja bych to nedal..misto turba bych vytahl beztak neco jineho :repa: 8O

Napsal: 06.06.2007 20:11
od vilik
Teď, když to mám za sebou, vím, že to není tak náročné, jak to vypadá. Ale než jsme se do toho pustili, tak jsme půl hodiny čuměli jak puci na díru a koumali kde co povolit a vyndat. Na šrouby výfuku musel nastoupit autogen. Celé paroží i s turbem se nakonec podařilo vyháčkovat. Ale občas to bylo na 3x zalomené ruce.
Trochu poklepání a turbo se rozlouplo na dvě části. Pak přišel oříšek v podobě 3 hvězdičkových imbusů přímo v turbu. Zařvaly na tom 3 sady nářadí. Nakonec jsme museli koupit extra kvalitní za extra drahou cenu a za pětiminutového zadržení dechu + hodinářského poklepávání + tahu, jako když povolujete matky kol u v3esky se podařilo povolit první. Na ten druhý a třetí jsme věděli jak ně.
Čistit to šlo docela dobře. Jednu klapku jsme museli mírně zabrousit, protože po stažení turba se sevřela a zasekla. Montáž byla hašlerka. Za 1,5 hodiny jsme startovali. A to prosím i s výměnou oleje.
První zkušení akcelerace na silnici mě vytrhla volant z ruky. A to doslova. :D
Další krok byl VAG a vymazání chyb.
Teď už se nebojím předjíždět, protože mě už nikdo za pr**l nechytááá :D :D :D

Napsal: 06.06.2007 20:31
od Lukaso
vilik

cauvec VILIKU...tak to jsi to turbo musel mit dost zaje.ané. Jsem si myslel, ze po vycistení turba auto pojede jak Pes ale jelo skoro normalne...takze jsi ho musel mit proklate v KO

Napsal: 10.06.2007 22:09
od Lukaso
tak o5 jsem nasranej... turbo vypucovane! tyden jsem nepoznal co je to slovo nouzak :tooth: a kdyz si to kadlam domu..seslapnu plyn a chlejst nouzak. Takze zase jde auto do servisu :oops:

Napsal: 11.06.2007 06:42
od vilik
Tak potom je podle VISu na řadě N75 :(

Napsal: 11.06.2007 19:40
od Lukaso
dnes jsem si napichnul auto...nalezena chyba: Tlak v sacim potrubí.
Ventil N75..taky si myslim ale mozna zacnu u hadic a potrubí.

Napsal: 20.06.2007 19:50
od Lukaso
tak ze ventil N75 z Ochcavky jeste vymenena jedne hadicka..zatim je to v cajku :D

Napsal: 24.06.2007 22:11
od keri
Dámy a pánové, tragická událost, se nám stala. Jedu takhle galaxym, otáčky tak 2200, najednou rána od motoru a auto přestalo táhnout. Do 1800 dobrý, ale pak jako kdyby tam nic nebylo, jde to bez problému do vyšších otáček než 2500 ale než to tam doleze, tak by jeden padnul.Navíc při tvrdým sešlápnutí plynu, černej kouř, a hodně Nevíte čím by to mohlo být? Mám takový špatný podezření na turbo :( Má někdo tip, za kolik se dá ta věco koupit, nebo čím jiným by to mohlo být?? Díky všem za rady

Napsal: 24.06.2007 22:53
od majatrabi
keri

Zajdi na diagnostiku a pak to napiš sem co ti našli. Někdo se určitě najde kdo ti potom poradí.

Napsal: 25.06.2007 00:20
od jenda
keri píše:Dámy a pánové, tragická událost, se nám stala. Jedu takhle galaxym, otáčky tak 2200, najednou rána od motoru a auto přestalo táhnout. Do 1800 dobrý, ale pak jako kdyby tam nic nebylo, jde to bez problému do vyšších otáček než 2500 ale než to tam doleze, tak by jeden padnul.Navíc při tvrdým sešlápnutí plynu, černej kouř, a hodně Nevíte čím by to mohlo být? Mám takový špatný podezření na turbo :( Má někdo tip, za kolik se dá ta věco koupit, nebo čím jiným by to mohlo být?? Díky všem za rady

Tipoval bych to na turbo nebo hadici od turba, jinak na turba je asi nejlepší specialista Andre na Dieselpower foru: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=384" target="_blank

Napsal: 25.06.2007 05:56
od keri
Hm, tak to vezu do servisu. Už vím, jak jezdí SDI, upřímnou soustrastz všem majitelům takového motoru. :cry:

Napsal: 26.06.2007 14:55
od Lukaso
Tak chlapíí..sem si myslel , ze to mam konecne v cajku..ale ho.no :x Ted mi to padlo do nouzaku v podtocenem stavu, kdyz jsem to mu chtel dat...jeste to vypada na cidlo v sacím potrubí. Je to pro me poradnej maraton..turbo vycistene, ventil N75 jinej,hadicky nove a porad to hlasí chybu, sici uz jinou: tlak v sacím potrubí-regulacní odchylka....jeste chvíli to vydrzim a pak to pekelne nachipuju 8) a to by bylo aby to nejelo...

Napsal: 26.06.2007 17:21
od keri
Tak u mě to prý není turbo, ale nějaké čerpadlo a jde to prý opravit. Tak nevím, ale stejně bych raději to turbo viděl venku a čistý. :( Beztak to nikdo nečistil celou dobu

Napsal: 28.06.2007 21:37
od Colombo
Vyčistil jsem turbo, EGR, sací potrubí, zkontroloval hadičky, váhu, vyměnil čidlo v sacím potruví, vyměnil N75 a pořád to mám jak když je to ucpaný. Začíná mě to dost s..t VAG nic nehlásí a auto nejede. Je to opravdu k zlosti.Tady je každá rada drahá.