Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 780 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 07.03.2014 17:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

379

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

Ja osobne by som to neriskoval išiel by som nato metódou tu skôr popisanou dolu výfuk a hadickov to nastriekat do priestoru regulačných lopatiek....

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 11.03.2014 11:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.06.2008

Příspěvky:

344

Bydliště:

Stochov

Otázka ještě když hýbeš tou regulací, máš soundané to táhlo od toho podtlaku? samotná ta baňka dělá silnej odpor, když je to napojený jde to hodně z tuha, po sundání to jde samo. (když to není zatuhlý)

_________________
vw golf IV variant 1.9 Tdi 2000 66kw Edition /aktuálně škoda octavia II 2011 2.0Tdi cr 103kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 11.03.2014 14:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.01.2012

Příspěvky:

52

Bydliště:

Mladá Boleslav

Odpojil jsem hadicku a stejne to neslo.Budu chytrejsi zitra,vrhnu se na to.

_________________
alhambra II,1.9tdi 85kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 11.03.2014 15:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1994

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

On nemyslel hadicku z banky, ale to tahlo od banky k turbu.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 11.03.2014 22:26 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Není dobrý tahat za táhlo regulace pokud je připojená baňka. V baňce je kovová membrána, který by se silnější zatahání za táhlo nemuselo líbit a mohla by prasknout.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 12.03.2014 14:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.01.2012

Příspěvky:

52

Bydliště:

Mladá Boleslav

Ahoj vsichni,tak jsem se do to pustil,ale dosly mi sily na 3 matce u vyfuku.Nez abych neco znicil,tak jsme zacali rozhybavat tu regulaci primo na turbu a podarili se.Pri nastartovani se zatahne cca 1cm a vypnuti se vrati a hlavne zadny nouzak .Snad to vydrzi.

_________________
alhambra II,1.9tdi 85kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 20.04.2014 15:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

61

Bydliště:

Bratislava

prosím môže niekto mrknúť logy,VW Sharan 85kw AUY 2005 ďakujem
http://leteckaposta.cz/843648272
http://leteckaposta.cz/527181471

_________________
VW Sharan 1.9 TDI 4x4 2005


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 20.04.2014 20:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

379

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

ta vaha ukazuje nejako vela....ked si logoval plyn bol na podlahe? lebo v druhom logu sa stale meni poziadavka na tlak co ma tlacit turbo tak to tazko zhodnotit...je tam vobec seriovy soft? poziadavka je dost vysoka...nech sa vyjadria schopnejsi....

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 20.04.2014 22:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

61

Bydliště:

Bratislava

3 kvalt na podlahe do kopca,je tam seriovy soft ináč auto ide super.prvý krát som logoval tak dúfam že som to dobre spravil,bol by som rád aby sa k tomu vyjadrili "schopnejší" :D ďakujem za každý komentár

_________________
VW Sharan 1.9 TDI 4x4 2005


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 01.09.2014 14:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

379

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

hiero píše:
hiero píše:
bol som asi sprosty ked som nato isiel od zadu....prave som urobil test akcnych clenov a ventil ovladania turba ani netukne pricom jeho sused tuka ako datel :laugh: takze zajtra skusim zohnat funkcny a uvidime....

taaakze to bolo v N75 uf ale mi odlahlo :yahoo: takze ziadne cistenie netreba. plny plyn na trojke a otackomer leti az do nebies bez toho aby sa len niekde co i len na pol sekundy zastavil....ked mozem poradit osatnym Ja som kupil urceny pre oktavku lisi sa iba tvarom konektoru nema obdlznik ale polelipsu. povodny konektor som upravil tak ze som odcvakal tu obdlznikovu cas a nechal som len stredove jadro v ktorom su umiestnene piny. cele to som nasunul na kontakty noveho ventilu a potom do medzere medzi krajom konektoru ventilu a casti co som nasunul na kontakty natlacil silikon koli zaisteniu a utesneniu. original mi ponukali za 70,-€ do oktavky za 40,-€ a Ja som ho mal za 28,-€ samozrejme sa jedna o pierburg 7.02184.01.0 :smoke:

zase som sa trochu potrapil z nudzakom a prekracovanim tlaku a samozrejme sa to stalo cestou do chorvatska takze polovicna cesta tam a cela naspat v nudzaku. este pocas pobytu som pred hotelom vyhodil prepazku skontroloval podtlak, urobil akcne cleny mal som zo sebou netbook s vagom a vsetko ok dokonca som podtlakom vytvorenym ustami dokazal regulaciu turba potiahnut az na doraz a aj n75 tukala...spolubyvajuci nemci a taliany sa pri prechadzani okolo mna potkinali o kamene ked cucali co tam stvaram :mrgreen: bol som bezradny. pocas cesty som aj logoval a samo ze pri prudkej akceleracii na trojke a a stvorke to ani raz nepadlo a vsetko bolo ok.....po prichode som sa do toho pustil a nahodou som nato prisiel . ako som mal ruky v motorovom priestore vzadu pri n75 tak som synovi zakrical aby vipol motor a vtedy to nastalo. n75 zacala drncat a trepat sa ako ked si ulavite vypustenim plynov zo zadnice az pokial sa nevyrnovali tlaky a vtedy som zistil co bolo pricinou tohoto zvuku za palubovkou ktory sa mi zacal objavovat sporadicky po vypnuti motoru asi od maja tohoto roku zrovna po zfunkcneni klimy ktorej som tento zvuk pripisoval a od vtedy mi to veelmi zriedkavo aj nepravidelne vacsinou pri ustalenej rychlosti na patke a jemnom pridani plynu padlo do nudzaku. takze sa zase odfajcila ani nie rok stara n75 ktoru som osobne kupoval aj menil a ta prepustala podtlak pricom krasne tukala a elektricky tiez nevykazovala chybu. volal som brachovi od ktoreho som ju kupil koli reklamacii a z dovodu ze pri reklamacii je potrebny mat vystupny protokol z diagnostiky urobenej v ofiku servise kde je presne uvedena pricina chyby nefunkcnost n75 tak som brachu poslal do pr**le a n75 do kosa. tu u znameho som za 25,-€ kupil n75 urcenu pre audiny ktora ma vsak vsetky vstupy a vystupy na jednej strane a ma aj ine priemery ale dal mi k tomu gratis celu rampu s hadicami tak som cely podtlak prerobil a zaroven som vynechal z podtlaku n18 lebo mam egr aj tak zaslepeny a zase je vsetko ok. dokonca pri akcnych clenoch ktore som robil po predoslom nastartovani je v systeme taka zasoba podlatku ze regulacia turba je schopna sa zatiahnut niekolko krat....hold clovek sa uci stale.....

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 17.10.2014 12:17 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

13.08.2014

Příspěvky:

36

Bydliště:

Strakonice

Ahoj prosím mohl by se mi někdo podívat na tento log při akceleraci jsou slyšet zvláštní zvuky jako od turba http://kozak.st.sweb.cz/LOG-01-003-010-011.CSV

_________________
________________________________________
VW Sharan II,1.9 TDI PD,96 KW,motor ASZ,r.v.2004 Prodáno


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 18.10.2014 12:28 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Zvláštní zvuky jako od turba nemusí být od turba, ale od načaté volnoběžky alternátoru. Když začne "cvrlikat", je to zvuk hodně podobný turbu.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 18.10.2014 15:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

379

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

po neustalom trapeni sa s nuzakom, po vymene ani nie rok starej n75, neustalom logovani, zisteni ze banka je zhrdzavena a pusta podtlak a po jej docasnej vymene zistene ze ked je turbo zahriate tak sa regulacia zadrhava co bolo evidentne z logov a na zaklade rad clenov tohoto a inych for som sa odhodlal nato comu som sa chcel vyhnut a to demontazi turba z auta a jeho naslednom rozobrati a vycisteni regulacie coho som sa desil lebo to moje turbo este nebolo z auta demontovane. samotna demontaz z auta vobec nie je prechadzkou a to hlavne koli jednej skrutke vyfuku ktora sa nachadza za ohybom vyfuku a velkej prekazky v podobe drziaku pravej poloosi ako je zrejme na fotkach od vilika na zaciatku vlakna. nakoniec sa turbo podarilo vybrat a modlil som sa aby sa mi ho podarilo rozpolit. podla rad z audi fora som turbo tresol na stary sporak a vyfukovu cast nechal grilovat na plameni a po jemnom tukani po obvode sa to podarilo. ako to vyzeralo vo vnutri vidite na foto. pokial to bolo horuce tak som rychlo povolil aj regulacny veniec mam tam este imbus skrutky a islo to lahko. ten bordel som zabudol odfotit. nasledovalo kartacovanie cistenie a regulacny veniec s kruhom som odniesol znamemu do ultrazvuku. po vycisteni som este plochu lopatiek zabrusil na skle so smirglom 800 a z nerezoveho plechu 0.1 vyrobil podlozky a pri skladani som distancne valceky s nimi podlozil. po vycisteni a prebruseni plochy kde dosadali lopatky bolo vidiet ako min. dve zadierali do plochy. na foto to moc vidiet nie je. turbo som zlozil avsak este cakam na novu regulacnu banku takze vysledok nepoznam a ten sa dozviem az po logovani ci je vsetko ok. medzi tym som zhodil sanie a skoro ma trafil slak kolko tam bolo bordelu tak som sa pustil aj do jeho cistenia. spolu s bankou cakam aj na vstrekovace do ktorych som kupil a dal osadit sadu fb 150p764. dufam ze za tuto kuru sa mi sharanik aj patricne odvdaci....


Přílohy:
Poznámka: turbo po vybrati
IMAG0867.jpg
IMAG0867.jpg (565.53 KiB) Zobrazeno 840 krát

Poznámka: bordel v regulacnej casti
IMAG0872.jpg
IMAG0872.jpg (546.53 KiB) Zobrazeno 840 krát

Poznámka: po vycisteni
IMAG0879.jpg
IMAG0879.jpg (510.9 KiB) Zobrazeno 840 krát

Poznámka: po vycisteni
IMAG0880.jpg
IMAG0880.jpg (479.28 KiB) Zobrazeno 840 krát

Poznámka: po vycisteni
IMAG0883.jpg
IMAG0883.jpg (568.89 KiB) Zobrazeno 840 krát


_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 18.10.2014 15:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

379

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

pokracovanie


Přílohy:
Poznámka: zlozena regulacna cast
IMAG0882.jpg
IMAG0882.jpg (473.86 KiB) Zobrazeno 841 krát


_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 19.10.2014 07:56 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

13.08.2014

Příspěvky:

36

Bydliště:

Strakonice

Smolda od volnoběžky bych řekl že to není je to tak čtrnáct dní jsem měl alternátor venku odešel mi regulátor tak jsem volnoběžku zkoušel a ta je v pořádku.

_________________
________________________________________
VW Sharan II,1.9 TDI PD,96 KW,motor ASZ,r.v.2004 Prodáno


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 780 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group