Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 780 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 29.01.2015 10:56 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2370

Bydliště:

Green town at Prague

96kW motor má větší intercooler, jiné vstřiky, sání - takže to "prý je potřeba redukce" bude pravda a dále "silnější" spodek - klika, ojnice, písty. Samozřejmě jinej soft ŘJ.
Můj odhad pokud tam napereš 96Kw turbo - auto na rozjezd a nižší otáčky bude línější než s 85kW turbem, nějaký "nárůst" asi bude až ve vyšších otáčkách, ale těžko říct, zda tomu bude stačit menší cooler.
Ale jak říkám - je to jen můj odhad, nejsem motorář - třeba se tu najde někdo, kdo to popíše lépe a z vlastní zkušenosti.

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 01.02.2015 20:07 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

23.10.2014

Příspěvky:

12

Bydliště:

Vysočina

Mam taky problem, pri jizde do kopce cca 2500 ot./min rana, auto prestalo tahnout, zkusil jsem chcipnout motor, znovu nastartovat, jestli to nespadlo do nouzaku, ale turbo uz netahlo, takze cesta do servisu jeste 9 km bez turba. Chapu ze moble spadnout nebo bouchnout jen havice od turba, ale pak me zacal znepokojovat divny zvuk pri pridani plynu na miste, takove jakoby chrasteni, po chvilce se to vzdy uklidni, jen to dela pri seslapnuti plynu. Nevim kdy mechanik bude mit cas kouknout na auto, ale uz se pripravuju na nejhorsi, ten zvuk se na aute od te doby co to prestalo jet, takze lozisko na kladce nebo remenici vylucuju. Ma nekdo zkusenost s chrastenim po teto udalosti?

Jetse me nekdo objasnite zivotnost repasovaneho turba, mechanik me od toho odrazuje, ale repas sezenu za 7000 Kč a nove turbo za 17500 Kc, coz je docela rana.

_________________
VW Sharan II - 1,9 -TDI 96 KW PD ASZ r.v. 2005

Rekreace a ubytování na Vysočině, v soukromí na samotě u lesa, více na www.rekreacenavysocine.cz

_________________
OSVČ - dělám co můžu, ferda mravenec, práce všeho druhu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 02.02.2015 07:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7782

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Dle všeho se rozpadl střed turba (ložisková část).
Já to dělal na 85KW a stálo nové 13 500,- takže ten rozdíl oproti repasu je zanedbatelný.
Napiš badisakovi tady z klubu a cenu Ti udělá..

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 04.02.2015 17:58 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

23.10.2014

Příspěvky:

12

Bydliště:

Vysočina

Tak uz jsem to zacal poresovat, turbo vydelano z vozu mechanikem, ulitla nejaka stredova osicka, stare turbo jsem vynenil za repas turbo (7000 Kč) a ted se uvidi, ale dodavatel repasovaneho turba mi vysvetlil, ze oska se prehrala a ulitla vlivem nedostatecneho mazani turba, ze zavada nebyla na puvodnim turbu, ale v mazani z motoru, doporucena celkova kontrola nez se spusti repasovane turbo.

_________________
VW Sharan II - 1,9 -TDI 96 KW PD ASZ r.v. 2005

Rekreace a ubytování na Vysočině, v soukromí na samotě u lesa, více na www.rekreacenavysocine.cz

_________________
OSVČ - dělám co můžu, ferda mravenec, práce všeho druhu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 04.02.2015 19:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7782

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Zlomená osa není nic neobvyklého.
Švagrovi se turbo rozlítlo jedna báseň, nerozlomila se oska nicméně k tomu nebylo daleko.
Turbo houkalo jak lokomotiva cca. rok olej se sice neztrácel ale bylo po něm mělo axiální vůli jako kráva.
No a jednoho dne ta vůle byla tak velká že turbína chytla obal a ložiskový střed se rozletěl, osekalo to lopatky a začalo v ten okamžik sosat olej do spalovacího prostoru.

Ano rozhodně je dobré prohlédnout přívodní vedení tlakového oleje k turbu a odvod oleje do vany.

Řádně vyčistit komplet vedení tlakového vzduchu do sání a IC od jakéhokoli zbytku oleje.
Ale to sou věci co dobrý mechanik udělá automaticky.

No snad to všechno dobře dopadne..

:good: :good: :good: :good:

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 05.02.2015 20:11 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

23.10.2014

Příspěvky:

12

Bydliště:

Vysočina

Jen by me zajímalo, jak se měří tlak mazání turba (budík místo čidla tlaku ), abych věděl, ze je mazání OK. Protože když potřebují měřit při zahratem oleji a mám (nove) turbo v poradku, abych si ho zase neoddelal.

_________________
VW Sharan II - 1,9 -TDI 96 KW PD ASZ r.v. 2005

Rekreace a ubytování na Vysočině, v soukromí na samotě u lesa, více na www.rekreacenavysocine.cz

_________________
OSVČ - dělám co můžu, ferda mravenec, práce všeho druhu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 05.02.2015 20:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7782

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Hlavně se to turbo při prvním startu chytí prstem než se nastartuje, aby se turbínka hnedka po nastartování neroztočila.
S chycenou(zablokovanou) turbínkou se pak nastartuje a krátce nechá na volnoběh 5-10s..
Pak se všechno složí a nastartuje podruhé.

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 13.02.2015 15:04 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Doporučuje se vstup oleje do turba zalít příslušným MO, tím se zkrátí doba natlakování mazacího oleje v turbu...

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 18.04.2015 19:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.01.2012

Příspěvky:

52

Bydliště:

Mladá Boleslav

Ahoj lidi,nemáte nějaký figl,jak povolit horní zadní matku na výfuku?Mám zalomené ruce ze spodu a stejně to není ono.Neslo by to od baterky,když ji vyndam.Dik :sorry:

_________________
alhambra II,1.9tdi 85kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 19.04.2015 13:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

379

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

aj na jednicke su stym problemy ten blby bazmeg poloosi tam zavadzia ja som to povoloval zhora s nadstavcami a klbom aby som to mal zalomene hore a voslo sa mi to medzi kasnu a prirubu...

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 20.04.2015 06:31 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7782

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Já sem sundal prodloužení poloosy s ložiskem a jde to naprosto v pohodě,
při jednom se posoudí stav namáhaného drážkového spoje a třeba se předejde nepříjemnostem v budoucnosti..

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 19.08.2015 12:01 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

14.01.2015

Příspěvky:

7

Bydliště:

Mochov (Praha-východ)

Ahoj Sagáci,

mám Alhambru, 2002, 1,9 TDI 85Kw, najeto 270 000. Začala mi padat do nouzáku. Ventil N75 novej, závada trvala. Turbo šlo na kompletní repas. Teď už auto táhne jako prase, ale turba zabíra až tak ve 2100 -2200 otáčkách. To je podle mě moc. Před tím zabíralo dřív. Tak 1600 -1800 otáček. Dá se to nějak regulovat? Kdy zabírá Vám?

Díky za zkušenosti :good:

Martin


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 19.08.2015 14:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2370

Bydliště:

Green town at Prague

Co ti píše diagnostika ?

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 19.08.2015 17:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1995

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Pokuď nespadne do nouze, tak asi nic psát nebude.

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 19.08.2015 18:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2370

Bydliště:

Green town at Prague

Ano, ale pokud jsi četl, tak mu to do nouzáku padalo...

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 780 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group