Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 86 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 21.04.2013 16:02 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

... ale dost se u toho flákáš, když máš čas psát na fórum :laugh:

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 22.04.2013 16:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

57

Bydliště:

Jižní Morava, Znojmo

No jo, jde to pomalu, na podlaze řidiče v krabičkách miliarda šroubků, na podlaze spolujezdce noťas a já lítám od jedněch dveří ke druhým....a to jsem se ještě nekoukal "pod kapotu", abych namontoval sestavu stěračů a vše, co jsem z motorového prostoru vyndal.....to má zatím čas :D . Ale neboj, já to složím, už mám palubku zpátky a nyní už finišuju v kabině - napojování konektorů......počasí mi pomáhá :D .

_________________
Distribuce maziv výrobců Fina, Elf, Total, Molyduval, Motorex


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 24.04.2013 20:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

57

Bydliště:

Jižní Morava, Znojmo

Takže....pánové kolegáčci, hlásím "hotovo", už poskládáno a auto opět fachčí, takže úspěch. A dle mých zkušeností bych do toho šel už klidně a s přehledem.....prostě jde to i "svépomocí".

_________________
Distribuce maziv výrobců Fina, Elf, Total, Molyduval, Motorex


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 24.04.2013 21:19 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Jsi zralej na odvisílání na Nově, jako borec nakonec :good: :good: :laugh:

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 25.04.2013 13:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

57

Bydliště:

Jižní Morava, Znojmo

Tak to ti smoldo moc děkuji, vyzdvihovat mne na takový "novácký" piedestal.....ne, jen jsem chtěl svým předešlým příspěvkem říct, že po tě zkušenosti s "rozborkou" palubní desky a výměnou radiátoru topení a následnou "sborkou" už bych ten malý mindrák, zdali se mi to podaří či nikoliv, neměl. Ale jako zkušenost je to k nezaplacení a kdo už tuhletu anabázi absolvoval, tak mi dá za pravdu. :P

_________________
Distribuce maziv výrobců Fina, Elf, Total, Molyduval, Motorex


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 13.11.2013 23:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.09.2007

Příspěvky:

11

Bydliště:

Praha

Možná to někomu pomůže, tak že popíšu své trable s odvzdušněním u VW Sharan II. Nejdříve mi přestalo auto topit, pak jsem míval natlakovanou nadržku i když vody vyhladla, ale ne moc. když mi podcházelo tesnění pod hlavou byly trubky k chladiči tvrdé jak zábradlí, nyní byly celkem měkké, ale nádržka byla trochu pod tlakem. Zkoušel jsem měnit výčko kvůli ventilku, pak jsem vyměnil termostat, pak čidlo na bloku motoru a stále nic, stále to netopilo, už jsem myslel že zase skončím u těsnění pod hlavou, což je dost tristní. 14 dní jsem teď mrznul v autě každý den a i bufík nastartoval a pak končil s VAG chybou ohledně přehřáti. Až dnes mi tady na foru padl do oka příspěvek, že existuje nějaký malinky ventilek v poslední trubičce do expanzní nádržky. Potvora není vidět, jen se dá nahmatat, tak jsem ze zoufalství trubičku vindal, párkrát s ní švihnul o zem, potom ji propláchnul nějakým silným saponatem a profoukl. Vrátil, nastartoval a projel auto. Začalo to topit jako ďas, ještě jsem dolil 3/4 litru chladící kapaliny a snad je to všechno vyřešené :-)
Držím palce všem, ať máte stejné stěstí začátečníka jako já a nakonec to vyřešíte ;-)

_________________
Seat Alhambra 4x4 1,9 85kW (tu mi ukradli), tak že nyní Sharan 85kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 27.11.2013 22:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8052

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Pánové mám problém na svém povoze.
Alhambra I , AFN 2000 netopí - hadice kolem motoru a chladiče i do tělesa topení horké, trubky pod autem dozadu horké i hadice k bufíku a z bufíku ale ze zadního výduchu pro třetí řadu sedaček jde studený vzduch podotýkám STUDENÝ ani náznak vlažna, tepla, čehokoli, ve předu to lehce vlažně fouká..
Že by zavzdušněné ???
Nebo sem někde skříp hadici kolem toho bufa, nebo sem je blbě připojil na bufa ? to je blbost ne dyk by nechodil okruh a hadice by byly chladné, nehledě na to že bufík se spustí a pak se vypne tzn. teplota vody je asi OK..

Nový funkční termostat, bufík po repasi, pumpa chodí 100% motor se nepřehřívá , když to trochu podávím na volnoběh tak termostat se hýbe a sepne se i ventilátor tzn. teplota vody je OK..
Vyměněný předřadný odpor ventilátoru topení a jinak nic..
V tělese topení nic nesbouchá necvaká neskřípe klapky chodijou normálně, kapalina čistá beu bordelu..


Auto stálo čumákem nahoru pod cca. 3 000 RPM a nic nepomáhá, co s tím mám dále dělat ?

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 28.11.2013 06:38 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.07.2010

Příspěvky:

1261

Bydliště:

Staňkovwice

"Pro třetí řadu sedaček" je myšleno topení nalepené na levém podběhu v kufru? Pokud ano, tak při provozu šáhni do podběhu u kola (tam vedou hadice k topení) jestli jsou hadice teplé. Pokud budou teplé obě dvě stejně, bude nejspíš problém ve vlastním radiátoru topení. Může být natolik zarostlý, že nepředá skoro žádné teplo do proudícího vzduchu. Pokud bude jedna teplá a druhá studená a nebude foukat teplý vzduch, máš tam malý průtok vody skrz radiátor.

_________________
VW SHARAN 1.9TDi PD, 85kW, r.v.2002 NUCENÝ PRODEJ, Audi A3, 1.6, 2002


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 28.11.2013 08:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8052

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Ano myslím tím ten bazmekt nad podběhem.

Hadice trubky a všechno, kde teče chladičovka jsou horké.

Kolem motoru, pod autem, napojení bufeťáka i odvod z něj ale nefouká ani vlažno, prostě nic.

Kdyby byl zanesený radiátor, tak by se postupně snižovala účinnost, ale ne že by to udělalo z ničeho nic.
Už fakt nevím..

Na podzim to fungovalo naprosto v pohodě..

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 28.11.2013 08:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

Zkus se mrknout na teploty v bufíku při puštěném zadním topení naplno, měly by mít aspoň trochu rozdíl. Taky mrkni do Climatronicu, jestli nehlásí chybu zadní klapky,

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 28.11.2013 08:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8052

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Diag udělám to není problém, ale bufeťáka nezměřím ani neprokontroluju na to nemám vybavení.
Musím někoho najít..

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 29.11.2013 21:28 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8052

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Chlapci tak teď sem to před hodinou rozebral, zadní čaloun, a spodní dekel na palubce ten malý, očíhnul sem čidla, konektory, pomačkal sem vzadu ty dvě hadice co jdou do tělesa radiátoru nastartoval že teda budu pátrat po záhadě, na volnoběh sem to nechal brblat, motor byl na teplotě cca. 52°C teplota v garáži 16°C no a než sem od volantu došel dozadu abych teda ohmatal teplotu vzduchu tak to foukalo teplo, tak sem s nedůvěrou přešel dopředu a ejhle vepředu to taky topí.
Nechal sem to zahřát tak na +/- 70°C a topí to zas jak střelené..

Nechápu to.

Diag napsal to čidlo G152 jako sporadickou chybu, a klapku čerstvého vzduchu taky jako sporadickou, blbec sem si to neuložil ale tak čeknout to můžu kdykoli kdyby se to tam náhodou opět vyskytlo, spíš si myslím že sem to způsobil tím jak sem prvotně pátral po tom proč furt běží naplno přední vent, to sem odpojoval a zapojoval kde co..

Chlapi přes elektro, mohly to způsobit tyto dvě závady v paměti Climatronicu, nebo se jen stébla chytám?

Ty hadice dozadu a těleso radiátoru vzadu i vepředu byly fakt teplé takže vzduch bych asi vyloučil, nicméně nevěřím už ničemu..

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 27.01.2014 16:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.01.2014

Příspěvky:

1

Mám stejný problém naplno přední ventilátor sharan II
spustí se samovolně a vybíjí baterii
Prosím o pomoc

je někdo do mi poradí ??


Naposledy upravil kmotras dne 27.01.2014 19:26, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 27.01.2014 18:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2007

Příspěvky:

606

Bydliště:

ŠUMAVWA

když uz jsme u toho zadniho topeni taky lsem ted zjistil ze mne nefoukalo přitom před tim slo to vim ma zadni topeni pojistku ze nejde zkousel jsem to teplota 90 climatron na hi a nic

_________________
VW SHARAN SPECIAL chip MOTORPOWER,VW GOLF 4 TDI 4 MOTION chip MOTORPOWER VW GOLF 4 GTI TDI ORIGO ZATIM


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 29.01.2014 14:03 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8052

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Tam je stejný odporný odpor jako vepředu ( kus hliníkového chladiče s červeným plastem ) ten by mohl být vadný a proto neběží ventilátor..
Stejný díl jako pro přední motor ventilátoru.

:wink: :wink: :wink: :wink:

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 86 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group