Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 86 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 30.05.2014 21:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.08.2013

Příspěvky:

26

Bydliště:

Tábor

Ahoj znalci, mám problém, v zimě jsem byl nucen dolít chladící kapalinu jiného druhu, tak jsem se dnes rozhodl jí vyměnit, ohřál jsem motor, sepnul se větrák, vypnul se atd. Vypustil jsem všechnu vodu, nalil novou směs, nastartoval a doléval průběžně vodu, postupně se mi podařilo vytáčením motoru odvzdušnit (prorazit) obě topení, ale problém je v tom, že se mi asi neotevírá termostat, obě topení topí jak blázen, ale spodní hadice na chladiči úplně studená, za chvíli se sepne ventilátor na chladiči, ale z ventilátorů jde úplně studený vzduch, teploměr ukazuje stále 90. Mám dotaz na nějaké znalejší jedince, jestli by mi neporadili, kde je termostat na motoru 1,8 turbo typ AWC a taky jestli nevíte, jaký je oficiální postup odvzdušnění systému. Do té doby bylo všechno v pořádku. Ještě stále pracuju s myšlenkou, že se voda nedostala k termostatu a ten se neotevřel, protože mezi vylitím a nalitím nebylo půl roku ale půl hodiny, tak mi nepřipadá pravděpodobný, že by se nějak zasekl apod. Pisálky prosím, aby se věnovali třeba tématu jestli je lepší při jízdě z kopce vyřadit nebo jet se zařazenou rychlostí. 7. června potřebuju s tím autem jet do Chorvatska, tak chci jen smysluplné návrhy a hlavně info, kde je ten termostat. Proto taky píšu na více vláknech. Díky všem.

_________________
Alhambra 1,8T, r.v. 2002


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 30.05.2014 23:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2009

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Tarmostat by mel byt na druhem konci te spodni hadice od chladice. Primo na bloku motoru, pod tou plastovou prirubou se dvema srouby. Pri vymene vytece dost vody, cca 4lt.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 31.05.2014 19:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.08.2013

Příspěvky:

26

Bydliště:

Tábor

Díky za radu, je to tak, dnes jsem si to našel ještě na youtube a je to tam pěkně natočené, akorát musí altík ven, abych se dostal ke šroubům, ale to do 7. stihnu. Zase to má výhodu, že Alhambra má škrtící klapku na pravé straně sání, takže ji nemusím sundávat.

_________________
Alhambra 1,8T, r.v. 2002


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 18.01.2017 15:50 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

31.12.2014

Příspěvky:

3

Zdravím všechny,jsem tu nový a potřeboval bych poradit s topením sharan r.v. 11/2002 1.9tdi pd.85kw Přestal fungovat bufík,prý špatná RJ,tak se sundal a jezdím bez bufiku,a od té doby špatně topí,jel jsem 160km a ani za tu dobu se mi auto neohřálo víc jak na 70 tupňů,můžete poradit,děkuju.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 18.01.2017 17:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

194

Bydliště:

Praha, Kralův Dvůr

Opravit bufika, namontovat nazad a problem je vyrieseny.....

_________________
Sharan II Family 1,9TDI AUY 85kW 2002 (EGR off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 18.01.2017 18:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

Nefunkční bufík se řeší ve spoustě jiných témat, tady je to o odvzdušnění topení.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 18.01.2017 21:10 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

31.12.2014

Příspěvky:

3

romank52 díky za radu,teď je otázka jestli se vyplatí bufa opravit nebo pořídit nového,protože tam toho může být víc k opravě než je ta RJ.Ještě jednou díky,zkusím s tím něco udělat.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 19.01.2017 10:24 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

23.12.2014

Příspěvky:

149

Bydliště:

Vysočina

Již jsem to zde někde psal, ale ješte to sem jednou napíši (i když je to v sekci odvzdušnění topení)
Já mám bufíka vymontovaného, přestal fungovat tak jsem jej vyndal a ještě jsem se nedostal na to jej opravit. Ale zadní radiátor respektive celý zadní topení jsem vyhodil a dal jsem pod sedačku řidiče malý radiátorek a ventilátor a navíc na tento okruh je namontovaný kohout. Na malé vzdálenosti mám tento okruh zavřený a motor se ohřeje daleko dřív a drží teplotu, nebot se neochlazují trubky jak bylo v originále že vedli pod vozem dozadu a navíc zadní levé kolo to též ochlazovalo. Jedu-li dál tak otevřu kohout do zadního topení- co je pod sedačkou a topím i tímto topením.
Osobně jsem tímto spokojen.

_________________
Sharan 1998 TDi 81KW motor AFN , Seat cordoba 2003 SDi 50Kw........ Transportér 1991 T4 2,4 57KW-prodán


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 31.10.2017 10:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.09.2009

Příspěvky:

5

Dobrý den, prosím o radu. Po jízdě se mi v expanzní nádobě zvýší objem kapaliny - daleko nad rysku max. A po vychladnutí motoru objem kapaliny klesne - daleko pod min, cca až k tomu zúžení expanzní nádoby. V létě byly z jiného důvodu všechny hadičky vyměněny a musela být vyměněna i voda v chladící soustavě. Topení vpředu topí bez problémů. V druhé řadě topí pouze uprostřed dole. V třetí řadě to fouká studené. Motor se nepřehřívá - jezdím vždy 2x týdně cca 650 km a bez problému i přes táhlé kopce, nebo 3 hodiny v kuse 160 kmh. Obě trubky v levém podběhu jsou ohřáté. Od té doby co to začalo - řekněme před cca 2 000 km jsem již dolil 1,5 l kapaliny. Auto nekouří, dobře startuje, zkrátka a dobře kromě toho že mi kolísá hladina vody po a před jízdou o dobrého půl litru nic dalšího nepozoruji.
Věděl by prosím někdo kde může být problém? Děkuji..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 31.10.2017 14:34 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

Pokusit se odvzdušnit, tj. auto do kopce a nechat chvíli běžet motor, příp. mu trochu "zatopit pod kotlem", ohřáté samozřejmě. Hadice jsou tvrdé, měkké? Co diagnostika a teplota z motoru a teploty z bufíku? Nepoužil jsi "utěsňovač"? Může být neprůchozí zadní radiátor. Může to být drobnou netěsností hadic/trubek, kdy voda uniká, ale stíhá se odpařovat a tím pádem není louže. Možností bude asi více.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ODVZDUŠNĚNÍ: problém s odvzdušněním topení
PříspěvekNapsal: 01.11.2017 22:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

466

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

ja by som zacal uzaverom expanzky. to vyzera na to.......dalej ci z malej hadicky co ide do expanzky koluje voda........dalej by som auto zahrial povytinal a nechal vychladnut....ked po otvoreni uzaveru / samozrejme musi byt uzaver v poriadku /zasici a hladina stupne tak hlava dole a tesnenie...

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, AFN - náš Michel išiel do sveta... Seat Alhambra II, AUY, Aneška a už zase riešim čo som mal vyriešené :-)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 86 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group