Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 332 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 16.08.2011 09:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.12.2010

Příspěvky:

100

Zdravím všechny. Po dlouhé době opět přispěji něčím, co si každý může udělat sám. Jedná se o vyčištění vstřiků přímo na motoru bez jejich vyndání. Nemluvím teď o dekarbonizaci, ale o samotném vyčištění vstřiků. Měnil jsem před půl rokem vstřiky a dával z ARL. Klasicky jsem je čistil v ultrazvuku a po nasazení do auta vcelku na 13 kanále to bylo jakž takž. První teda ukazoval 1,2 zbytek OK.
Po úpravách jednotky, kdy jsem se snažil docílit jiného limitéru pro vstřik auto na volnoběch bylo takové neklidné. Upravoval jsem spoustu map včetně startovací na všech úrovních a motor se zklidnil, ale nebylo to ještě ono.
Tak jsem z kamošem vyzkoušeli dekarbonizaci, ale výsledek nebyl optimální. U mého auta mám novou hlavu a ostrou vačku ze 110kW.
Nastal jeden okamžik, kdy při naojeném okruhu nafty s dekarbonizačním přípravkem mě vyskočila zpátečka a všechen sajrajt mi natekl pod motor.
Neměl jsem čím čistit, tak jsem přemýšlel co dál. První vstřik mi před čištěním ukazoval 3,0mg !!!!!! což jsem řekl, že je prostě na výměnu.
A teď to příjde. Vzal jsem VIF co dávám do motorové nafty, celý jsem ho dal do nádržky, ze které to nasával motor, přidal tak deci nafty a systémem hop nebo trop jsem nastartoval. Světe div se, motor byl velmi neklidný až jsem se bál co bude, ale asi po 5ti minutách se volnoběch ustálil a začal šepotat jak hodinky.
Tak jsem nutilů vstřiky přidáváním plynu otvírat na delší dobu viz. přiložené video (to už je na druhém autě VWG4 ARL) a po 30min. jsem napíchl vag.
Vážení, první vstřik -0,2 mg a ty ostatní byly podobně !!!!!!!
Zajímavé bylo sledovat, jak se ze zpátečky vrací černý vif, který rozpustil bordel v hlavě a to jsem fakt koukal kolik toho bylo.
Takže Vám předávám moji zkušenost. Najel jsem pak obratem 1000km a napích znovu na VAG. Vše stejné jak po čištění. Motor jde lechce do otáček a navrchu jede ohodně lépe. Je to díky lepšímu rozprašování po vyčištění.
Tady je video, jak při čištění si hrát s plynem :


Doufám, že Vám to pomůže, je to za pár kaček hooodně muziky.

_________________
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 16.08.2011 17:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Tak na to video jsem zvědavý. Jinak je to zajímavý poznatek.

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 16.08.2011 19:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.11.2009

Příspěvky:

367

Bydliště:

Praha

Zajímavý :potlesk: :good:

Bude to fungovat i na klasických TDI?

_________________
SAG - ideální auto na ryby

_________________
Seat Alhambra I (1999) 1,9 TDi 81kW automat bílá barva


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 17.08.2011 12:59 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

12.10.2008

Příspěvky:

296

Bydliště:

Praha-Přerov a zpět

sice to nechápu ale na kolik to příjde? a co vše je k tomu potřeba,poznám rozdíl při 66kw přečipováno na 86?

_________________
CiFO - King of Crunk
VW SHARAN I.generacion - KaT Off / -45 mm / Brembo / ChiP / "no smoke , no fun "

_________________
Vedoucí noční směny kontroly jakosti mražené mrkve


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 17.08.2011 16:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Si myslím, že to chápu. VIF je aditivum, které kromě zvýšení cetanového čísla a jiných vlastností,má také vlastnost čištění vstřiků a palivové soustavy. Ta probíhá pomalu a postupně. Ten náš vynálezce pustil do motoru samotný VIF, lehce naředěný naftou, takže tento koncentrát se s vervou pustil do čištění a udělal to za pár minut. Doufejme že bez vedlejších účinků. Ale asi jo. VIF není biosračka, co nám ničí motory. Kolik to každého bude stát záleží na pořizovací ceně VIFu. Prodává se i několikalitrová balení a to přijde levněji.
Možná, že budu vypadat jako .... Teoreticky by se nemělo nic stát. Je to určitě lepší, než dekarbonizace vodou. Do toho bych určitě nešel. Ale ten červíček je neodbytný a stále vrtá a vrtá a .......

Kurňa teď mám rozpolcenou osobnost. Já to neměl číst. :laugh:

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 17.08.2011 21:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.09.2010

Příspěvky:

52

Bydliště:

ÚSTÍ NAD LABEM - TEPLICE

Jen upřesním, nebyl to přímo VIF ale podobné aditivum do nafty - WYNN´S SUPREMIUM DIESEL :!: :good:


Přílohy:
Diesel.jpg
Diesel.jpg (22.88 KiB) Zobrazeno 90459 krát


_________________
Golf 4 GTI TDI ARL 145 kW/420 Nm (KAT - on, EGR - on) UKRADEN :-(
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 18.08.2011 11:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.12.2010

Příspěvky:

100

Ano, jak píše kolega prošel motorem právě tento přípravek. Dle mého soudu je jedno který si zvolíte. Vše mají za následek rozpouštění a čištění vstřikovací soustavy a trysek. Následně je i promažou. Výsledek je ten a to podotýkám vyzkoušený společně s měřením trysek vagem. Samozřejmě měření můžete provádět pouze u verze PD ne u rotaček. O víkednu proběhne další čištění VWG4 s rotačkou a čipem. Jak toto dopadne na rotačce Vám natočím včetně vyplavení toho sajrajtu z vedení čerpadlo trysky. Jinak můžu vřele doporučit všem. Stačí pár hadic, filtr a nádoba. Vše je na videu nahoře a nechat to sníst motorem. Hned poznáte rozdíl v jízdě. Auto má rychlejší reflexe na plyn a jede nenuceně do otáček. Komu toto nepomůže, tak už musí měnit vstřik. Motoru tato metoda neuškodí.

_________________
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 18.08.2011 12:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7974

Bydliště:

Small Town in North Moravia

já sem používal stejným systémem výše popsaným toto http://obchod.top-oil.cz/detail232/naft ... em-cleaner akorát to bylo v 325 ml plechovce, na rotačce AFN ( Alhambra , 170 tkm ) a motor neskutečným způsobem zklidnil chod, přestal štěrkat, jde krásně měkce, o polovinu míň kouří, jsem s výsledkem velmi spokojen a dopručuju to vyzkoušet jede to auto mnohem lépe než jelo před aplikací.

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 19.08.2011 17:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

319

Bydliště:

Západné Slovensko, blízko PN

na PD sa vzdy mierne primiesava motorovy olej do nafty z dovodu nedokonalosti odelenia vakuovej casti a dopravneho cerpadla v tandeme, preto je ten VIF hned cierny. Ale kazdopadne tento postup je dobry napad ;)

_________________
Špecializácia na opravy a zvyšovanie výkonu TDI motorov, výmeny rozvodov, čistenie turbodúchadiel, oprava teplých štartov, chiptuning, diagnostika...komplet servisné práce VW-Group.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 19.08.2011 18:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

6550

Bydliště:

Pržno okr. Frýdek-Místek

11mAjA11 píše:
já sem používal stejným systémem výše popsaným toto http://obchod.top-oil.cz/detail232/naft ... em-cleaner akorát to bylo v 325 ml plechovce, na rotačce AFN ( Alhambra , 170 tkm ) a motor neskutečným způsobem zklidnil chod, přestal štěrkat, jde krásně měkce, o polovinu míň kouří, jsem s výsledkem velmi spokojen a dopručuju to vyzkoušet jede to auto mnohem lépe než jelo před aplikací.

přesně tohle mi doporučil Pišta..akorát jiný postup, než je tady udáván.Dát nový palivový filtr, ten zalít tím wynn´sem a nechtat klepat na volnoběh cca 15-20 minut.motor vůbec nevytáčet, protože tyhle čističe moc nemažou

_________________
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz

_________________
vw sharan carrat 1.9 TDI vw caddy 1,9 TDI, můj zelený parťák v práci, BETA 450 RR enduro k pohledání


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 19.08.2011 18:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Půllitr VIFu stojí necelé dvě stovky a pokud se k tomu přimísí trocha nafty, vznikne směs, na níž bude motor ve volnoběhu a mírně zvýšených otáčkách běhat tak kolem půl hodiny.

Pokus se mi líbí a myslím, že pokud nepomůže, rozhodně neuškodí.


Na VIF jezdím už dva roky. Míchám ho do paliva v poměru 1:1000 až 1:800. Tento pokus je doslova adrenalinová bomba pro vstřikovače, protože to, co normálně motor spálí s 500 litry nafty, tady spálí v téměř surovém stavu za několik desítek minut. Proto je ten efekt čištění tak rapidní.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 19.08.2011 20:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7974

Bydliště:

Small Town in North Moravia

přesně na plechovku 325 ml to auto klepalo 20 minut možná víc a čím dýl tak tím příjemněji... :laugh: :smoke: :rofl: :yahoo: :twisted:

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 19.08.2011 20:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.11.2009

Příspěvky:

367

Bydliště:

Praha

docela mi to zaujalo - takže to asi prubnu, jen pár dotazů

- proháněl jsi to pořád dokola, než jsi to co bylo ve flašce vypálil?
- koukal jsem, že na hadici máš průtokový filtřík, nutnost nebo se to bez něj obejde?
dík

_________________
SAG - ideální auto na ryby

_________________
Seat Alhambra I (1999) 1,9 TDi 81kW automat bílá barva


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 19.08.2011 20:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2009

Příspěvky:

980

Bydliště:

Brno - venkov - Drásov

řekl bych že ten je tam celkem dobrej, protože ti případný usazeniny a bordel ze soustavy filtruje,a netočí se ti to dokola

_________________
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=140821
Pokládka zámkové dlažby http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=191&t=163505

_________________
VW Golf IV 1.6 SR 74 kW 3dv.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 19.08.2011 21:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.11.2009

Příspěvky:

367

Bydliště:

Praha

tak to je mi celkem jasné, ale jde mi o to jaký ??? Nestačil by klasický benzínový papírák?

_________________
SAG - ideální auto na ryby

_________________
Seat Alhambra I (1999) 1,9 TDi 81kW automat bílá barva


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 332 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group