Čištění vstřiků - metoda která funguje

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
*konny*
Řidič
Řidič
Příspěvky: 52
Registrován: 20.09.2010 15:05
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM - TEPLICE
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od *konny* »

sapik88 píše:řekl bych že ten je tam celkem dobrej, protože ti případný usazeniny a bordel ze soustavy filtruje,a netočí se ti to dokola
Přesně tak, dali jsme ho tam jen pro jistotu - co kdyby se uvolnil z hlavy do zpátečky nějaký bordel :baseball: .
Vzal jsem palivový filtr co bylo doma po ruce.

Uživatelský avatar
vilik
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2021
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovnicko

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od vilik »

Tak jsem neodolal. Koupil VIF, filtr, hadice byly doma. Zapojil a nastartoval. Chytlo to hned, bez sebemenšího škobrtnutí. Chvíli to "palivo" trochu pěnilo, ale když se vyhnal vzduch, tak to jelo bez bublinek. Chvíli jsem to nechal blafat na volnoběh a pak jsem tomu tak 10 minut nakládal do omezovače. Z výfuku se ani moc nekouřilo, což mě ani nepřekvapuje, protože tohle auto nekořilo moc nikdy. Ale je fakt že motor šel hladce, takový měkký chod. Uvědomil jsem si to i později, kdy jsem to natočil na normální naftu, i když také s přísadou VIFu. Chod byl hned o trochu tvrdší. Potom jsem to byl protáhnout. Přiznám se, že jsem rozdíl nezjistil ani v chodu motoru, ani v jízdě. Ovšem dávám do auta dobrou naftu, kterou pančuji VIFem, takže je docela možné, že už nebylo co čistit. V každém případě teď věřím, že motoru, který jezdil na kdeco to pomůže. Až to budete taky zkoušet, počítejte s tím, že se nafta - palivo značně ohřívá, tak ať se vám nerozteče PETka. :rofl:
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý

Uživatelský avatar
CarAudio
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 17.12.2010 22:14

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od CarAudio »

Vážení, nečistěte to za každou cenu !!! Toto je primárně určeno jak tady psal kolega nade mnou, pro ty, co jezdí na vše nebo natankovali někde blbou naftu.
První bod je pro Vás hodnota na 13kanále vagu !
Pokud budete v hodnotách +/- 1 tak tady se to vyplatí. Pokud se hýdete kolem nuly nemá to cenu !!! Ano dávejte si pozor na zpátečku nafty, protože se Vám to dost ohřeje a hrozí jako u mě, že se hadice vytrhla a všechno mi to vyteklo. Do omezovačů to moc netočte, spíše dělejte klouzavý pohyb nahoru a dolů. Pak to můžete držet kolem 3tis. otáček a urychlit výplach.
Takže ještě jednou suma sumárum. Dělejte to jen ve špatných hodnotách na vagu, klidně během čistění ho můžete logovat a vidět, jak se hodnoty zlepšují. Pokud na 13kanále máte vše OK, nemusíte se tímto vůbec zabývat.
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz

Dedla
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 18.11.2009 22:14
Bydliště: Praha

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od Dedla »

Tuhle "prasáckou" metodu jsem kdysi viděl u souseda a mám z něho legraci. :lol:
U TDI rotaček bych sěl při nějakém problému při více ujetých KM jedině cestou nových trysek,tam je to relativně cenově levná záležitost.
Samozřejmě řešit nějaké PDéčko je trochu něco jiného.
Ale tímto pokusem asi člověk nic nezkazí.
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
CarAudio
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 17.12.2010 22:14

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od CarAudio »

Tak přidávám ještě jedno video. Koupil jsem celý litr VIFu, byl teda zimní za 365,- a celej prošel tryskama. Výsledek výborný, auto klidný. Teda až na ten smrad jak se ze zpátečky odpařoval ten ohřátý VIF.

Jinak ještě jeden poznatek. Nemusíte do toho přidávat naftu, stačí napojit hadice a ono si to samo přidá naftu co leží v hlavě.

Tady je zelený peklo :


U rotaček bych podotkl, že to pomůže vyčistit taky, ale pokud je vstřik už špatný, tak to prostě nic jiného neopraví než jeho výměna. Ale pročistí to fest vedení nafty a čerpadlo. Když si potom sledujete zpátečku tak vidíte co to všechno tahá ven za bordel. Tady je důležitý ten filtr na hadici, který to zadrží a nenechávat to vycucnout až do dna. Tam je právě ten bordel.
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz

mp3turbo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 136
Registrován: 27.09.2008 00:37
Bydliště: Bratislava, Slovensko

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od mp3turbo »

mas skusenost ze ten vytekajuci cierny bordel je stale mensi a mensi? Proste "vidis ako cistenie funguje" alebo je to furt rovnake ?

A potom by ma zaujimalo ze preco ultrazvukove cistenie nezaberie a taketo zaberie... by som povedal ze ten ultrazvuk je na vstrekovace lepsi.

Marek_A4
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 22.01.2009 22:06

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od Marek_A4 »

Píšeš ze si použil VIF, ale na tom videu je nejaky diesel aditiv od SHERONu.. Takze s čím to teda má zaručene dobry výsledok..?

Uživatelský avatar
Brady7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 29.02.2008 09:34
Bydliště: Černčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od Brady7 »

tuto značku jsem neměl, ale standartně to čistím protecem :-)
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od kubenec »

Marek_A4 píše:Píšeš ze si použil VIF, ale na tom videu je nejaky diesel aditiv od SHERONu.. Takze s čím to teda má zaručene dobry výsledok..?
Vyrábí to VIF pro Sheron. Když koupíš SUPER DIESEL Aditive od fa.VIF máš to samý a možná levnější. Jsou dvě verze, letní a zimní. Prodávají to v AutoKelly, ale pouze na Praze 9 a dále výhradní prodejce Auto Štangl http://www.41.cz/vif/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
CarAudio
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 17.12.2010 22:14

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od CarAudio »

Ten dotaz na bordelm který se vrací zpátečkou tak jsek vypozoroval toto:

1. Je lepší použít fakt litr VIFu. Ten co je na videu je od jedné firmy pod jiným označením jak už tady bylo řečeno.
2. O víkendu jsem vagoval s odstupem času a najetých km 2 auta a výsledek je famozní. Hodnoty se drží stejně jak po vyčištění.
3. Ten bordel ue vidět hlavně v tom přídavném palivovém filtru. Jedno auto jsem zkoušel 2x a teprve po použití toho 1l VIFu ukázalo, že přesně toto množství je optimální. Dpoopravdy je vidět jak to rozpustí ten bordel a pak už to jde do filtru a hlavně na motoru je slyšet to zklidnění.

Musím ještě jednou zopakovat, nedělejte to na motorech podle kterých je všechno dle VAGu ok.

Čím víc jsem těch aut udělal, tak u všech je max. pozitivní výsledek.
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz

Uživatelský avatar
CarAudio
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 17.12.2010 22:14

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od CarAudio »

Ještě dodám odpověď na ten ultrazvuk.

Ano i já čistím ultrazvukem, dával jsem sem i fotky z mikroskopu. Jenže výsledek z laboratoře jasně řekl, že pokud ultrazvuk na čištění vstřiků takvmusí být neskutečně silný. Neznám nikoho kdo by takový měl. V praxi to znamená jen částečně vyčištěný vstrik.
Když si vezmeš k tomu bordel v naftě za filtrem, tak je ulrrazvuk dočasná záležitost. Musíš mít stolici na vstřik a zkusit jak rozprašuje. Tady znám jen dieselpower který ji má. Jenže si spočítej vytažení vstřiků, novou sadu tesnění a zpětnou montáž. Lepší varianta je ten VIF a když to nezabere, tak teprve bych řešil samotný vstřik.
Já myslím, že od toho je tady forum aby jeden pomohl druhému a nebyl otrokem servisáků.
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz

Uživatelský avatar
donutz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 12.07.2011 22:14
Bydliště: Karlovy vary

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od donutz »

Hodnoty na 13 kanále se měří na volnoběh? takže když mám přibližně od 0,00 do 0,25 tak nemá cenu čistit? díky za odpověd.
Passat B5.5 1.9TDi 96kW Business line, Egr off, soft 165 Hp

Uživatelský avatar
misoVW
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od misoVW »

to su krasne hodnoty, pokial nemas s auto ziadny problem, tak to neries. Aj ked na skodu to cistenie iste nie je.

Uživatelský avatar
CarAudio
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 17.12.2010 22:14

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od CarAudio »

donutz píše:Hodnoty na 13 kanále se měří na volnoběh? takže když mám přibližně od 0,00 do 0,25 tak nemá cenu čistit? díky za odpověd.
Ano na volnoběch a hodnoty +/- 1. Ty máš krásné hodnoty.

Čištění můžu doporučit všem těm, kteří mají auto na volnoběch takový neklidný. Pozor u některých aut je to už tak z výroby, hlavně u podélně uložených motorů. Motor se po pročištění krásně zklidní.

Jinak nemá v tomto případě cenu čistit.
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz

mp3turbo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 136
Registrován: 27.09.2008 00:37
Bydliště: Bratislava, Slovensko

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od mp3turbo »

>> Ano i já čistím ultrazvukem, dával jsem sem i fotky z mikroskopu. Jenže výsledek z
>> laboratoře jasně řekl, že pokud ultrazvuk na čištění vstřiků takvmusí být neskutečně
>> silný. Neznám nikoho kdo by takový měl. V praxi to znamená jen částečně vyčištěný vstrik.

do ultrazvukove lahne vzdy pridavaj nejaku sracku na cistenie, bez obsahu chloru. Mne sa to osvedcilo, avsak mam za sebou len jednu jedinu vzorku takze to nie je statisticky zaujimave.





>> Když si vezmeš k tomu bordel v naftě za filtrem, tak je ulrrazvuk dočasná záležitost.

ano, toto je velky problem. Aj bordel v nadrzi, aj bordel v trubkach aj bordel vsade. A hlavne v cerpadle na ktore PD netrpia, avsak commonraily extremne. Mam specialnu zasadu, pred kupou pouziteho auta pozriem na palivovy filter a podla jeho stavu usudim ci je majitel prasa co sralo na udrzbu alebo ci je normalny clovek a podla toho auto kupim alebo nie. Samozrejme ze nie na vsetkych modeloch to ide.






>> Já myslím, že od toho je tady forum aby jeden pomohl druhému a nebyl otrokem servisáků.

jasna vec a diky za zaujimavy tip. Fakt to osobne vyskusam a natocim megakvalitne na high-def kameru plus budem dlhodobo reportovat co a ako sa motor tvari vratane kanalu 13. A rozhodne to spravim este tento rok pred zimou... nemam co stratit, mam motor a vstrekovace z roku 2001, vyrovnavacie davky na jednotlive valce okolo -0.50 ; -0.25 ; -0.20 a hlavne posledny je +0.8 az +1.2mg/str ani neviem od coho to zavisi (od teploty motora nie) a to je velmi dost.

Vif pouzivam.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“