Čištění vstřiků - metoda která funguje
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 30.01.2011 01:10
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
A čo by povedal na toto čistenie CR ???
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Řekl bych, že to samé, jako PD, nebo rotačky. Ten VIF je v podstatě palivo, vysoce obohacené o aditiva a čistící složky. Já se k tomu z počátku stavěl dost skepticky, ale s odstupem času vidím, že se na tom nedá nic zkazit.
Toť můj skromný názor.
Toť můj skromný názor.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 30.01.2011 01:10
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
je to parada som z tym čistil svoju rotačku a rozdiel je očividny
- CarAudio
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 17.12.2010 22:14
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Tak to mám radost. Ještě jsem testoval další metodu pro kompletní vyčištění sacího potrubý včetně intercooleru. Na Audi A4 co má DPF byl rozdíl největší, ale musel se použít soft na dopálení DPFka. Ten bordel který vznikne tímto čištěním pak letí přes motor do výfuku a tam to zacpává právě tyto věci. Jakmile budu mít dořešenou správnou aplikaci a dávkování, tak zase dám vědět. Zkoušel jsem 5 aut. Audi, Passat, Golf, Galaxy, Octavia RS a všichni jsou nadšení. Ted se testuje, jak se projeví jízdní vlastnosti. Je to už měsíc a brzy to vyhodnotím a dám další tip
Tak brzy ahoj.
Tak brzy ahoj.
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz
-
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 27.09.2008 00:37
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
mmnoooooo vosum sekund na stovku a dvadsat na 160km/h a to si tam este polsekundu stratil pri preradovani z trojky na stvorku lebo ti zopar otacok uslo... dost pekny autobusik !! [i ked sa mi zda ze na 200 koni by to mohlo chodit trosku lepsie a preco ti nesvieti ESP ? Pri takomto vykone musi na dvojke zasahovat ESP... a aj na trojke by som povedal.]
ked budes pisat tu novu temu tak to napis aj sem lebo ludia MASOVO sleduju tuto temu a chodia notifikacie emailom a mozno aj zaloz samostatnu temu ked uznas za potrebne - ale urcite to linkuj priamo v tejto
Viem ze to sem nepatri, ale aky mas tlak turba, v rozmedzi akych otacok a kolko vstrekujes paliva ?
ked budes pisat tu novu temu tak to napis aj sem lebo ludia MASOVO sleduju tuto temu a chodia notifikacie emailom a mozno aj zaloz samostatnu temu ked uznas za potrebne - ale urcite to linkuj priamo v tejto
Viem ze to sem nepatri, ale aky mas tlak turba, v rozmedzi akych otacok a kolko vstrekujes paliva ?
- CarAudio
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 17.12.2010 22:14
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
To video ještě není až tak přesný. Řídil jsem jednou rukou a v druhé držel fakt velkej telefon Dell Streak, takže jsem utopil jedničku a pak to dalo hodně práce to udržet, takže jsem skončil u čtverky. Až budu mít držák tak to natočím líp
Tlačím 1,8 BAR full, nafta 75mg, EGT dostanu na max. 890°C.
Tlačím 1,8 BAR full, nafta 75mg, EGT dostanu na max. 890°C.
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz
- CarAudio
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 17.12.2010 22:14
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Tak jsem dneska měnil žhaviče a rozhodl jsem se Vám natočit další metodu, která Vám pomůže zlepšit charakteristiku motoru a hlavně výslednou spotřebu.
Tento systém již existuje s jinýma přípravkama, ale když jsme v létě s kolegou Karlem zkoušeli tyto přípravky tak byly drahé a hlavně málo. Tak jsem začal vymýšlet že to musí jít jinak a hlavně za jiný peníze. Proto píši až ted, kdy mám vše potvrzené od ostatních, kteří byli nadšeni.
Jedná se o vyčištění sací soustavy, včetně EGR a odstanění olejů z intercooleru.
Teorie : Musíte použít něco, co na sebe naváže tetno bordel a vytáhne ho ven. Ti, kteří by toto chtěli dělat s DPFkem, musíte ho potom softem dopálit, jinak auto bude v nouzáku. Rotačka i PDčko v pohodě, CR jsem nedělal, ale nevidím problém.
Takže tady je postup:
1. Motor se musí zahřát na provozní teplotu
2. Odpojíme hadici za MAFem
3. Musíme před aplikací nasadit otáčky 2000
4. Stříkáme pulzně, protože každý vstřik Vám vytočí motor. Nemá cenu stříkat mín a furt !!!!!
5. Vystříkáme pouze půl nádobky spreju (potom vysvětlím proč)
6. Po celkové aplikaci NEVYPÍNÁME motor, ale nasadíme hadici na MAF a musíte auto projet min. 10 min v středních otáčkách
7. Dochladíme a je hotovo
Co jsem použil za sprej viz. VIDEO
Nedělejte to v garáži !!! a když už to tam budete dělat tak větrejte, je to strašný mazec na štípačku očí.
Půl nádržky proto, protože je lepší tu druhou půlku udělat do týdne, jedná se o to, že sání takto pročistíte, ale druhou aplikací ho dočistíte.
Výsledky, které jsou zjevné po aplikaci :
- auto jde lépe za plynem, připadne takové "lehčí"
- snížení spotřeby
- částečná změna zvuku chodu motoru na volnoběh
Toto jsou věci, které moje ovečky poznaly a ještě jednou díky že do toho šly
Tady máte video na rotačce, protože tady snad všechny zajímá rotačka. Je to 81kW :
Tento systém již existuje s jinýma přípravkama, ale když jsme v létě s kolegou Karlem zkoušeli tyto přípravky tak byly drahé a hlavně málo. Tak jsem začal vymýšlet že to musí jít jinak a hlavně za jiný peníze. Proto píši až ted, kdy mám vše potvrzené od ostatních, kteří byli nadšeni.
Jedná se o vyčištění sací soustavy, včetně EGR a odstanění olejů z intercooleru.
Teorie : Musíte použít něco, co na sebe naváže tetno bordel a vytáhne ho ven. Ti, kteří by toto chtěli dělat s DPFkem, musíte ho potom softem dopálit, jinak auto bude v nouzáku. Rotačka i PDčko v pohodě, CR jsem nedělal, ale nevidím problém.
Takže tady je postup:
1. Motor se musí zahřát na provozní teplotu
2. Odpojíme hadici za MAFem
3. Musíme před aplikací nasadit otáčky 2000
4. Stříkáme pulzně, protože každý vstřik Vám vytočí motor. Nemá cenu stříkat mín a furt !!!!!
5. Vystříkáme pouze půl nádobky spreju (potom vysvětlím proč)
6. Po celkové aplikaci NEVYPÍNÁME motor, ale nasadíme hadici na MAF a musíte auto projet min. 10 min v středních otáčkách
7. Dochladíme a je hotovo
Co jsem použil za sprej viz. VIDEO
Nedělejte to v garáži !!! a když už to tam budete dělat tak větrejte, je to strašný mazec na štípačku očí.
Půl nádržky proto, protože je lepší tu druhou půlku udělat do týdne, jedná se o to, že sání takto pročistíte, ale druhou aplikací ho dočistíte.
Výsledky, které jsou zjevné po aplikaci :
- auto jde lépe za plynem, připadne takové "lehčí"
- snížení spotřeby
- částečná změna zvuku chodu motoru na volnoběh
Toto jsou věci, které moje ovečky poznaly a ještě jednou díky že do toho šly
Tady máte video na rotačce, protože tady snad všechny zajímá rotačka. Je to 81kW :
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz
-
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 27.09.2008 00:37
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
ciste EGRko a sanie je samozrejme vyhoda, no neviem ci by som to robil takto ako ty u nas sa proste vymontovali parohy s egr, srobovakom orajbal sajrajt (3/4centimetrova vrstva), do cista vylizane obycajnym benzinom a stetcom. Na dalsich 100.000km mam pokoj, dovtedy auto rozhodne mat nebudem.
- koncak
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 30.11.2008 14:34
- Bydliště: praha vychod... 603965311. koncak@quick.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
mp3turbo píše:ciste EGRko a sanie je samozrejme vyhoda, no neviem ci by som to robil takto ako ty u nas sa proste vymontovali parohy s egr, srobovakom orajbal sajrajt (3/4centimetrova vrstva), do cista vylizane obycajnym benzinom a stetcom. Na dalsich 100.000km mam pokoj, dovtedy auto rozhodne mat nebudem.
mne se dostal pasat do ruky s zarostlymy parohy, a nepomohlo tomu ani opaleni autogenem, normalne to melo jenom 1,5cm diru kudy to salo.auto absolutne nejelo, jo na tachaci bylo necelych 350000km
alhambra-1 1,9tdi 81kw afn rv98
-
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 05.10.2007 21:56
- Bydliště: kousek od Jihlavy, Janštejn
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Ahoj,
sledoval jsem pokusy s VIFem, to mi přišlo vcelku OK - čistí se úsady přímo v motoru, jejich vrstva nebude tak silná.
Nehrozí asi tak velké riziko, že se odloupne nějaký větší kus nánosu.
Ale odmašťovačem uvolňovat bordel, kterej je usazenej v celém sacím potrubí a prohánět to motorem
mi přijde dost drastický a zbytečný. Možná se mýlím, ale myslím si, že odmašťovač do sání není dobrý nápad.
Nicméně teď o víkendu se chystám zkontrolovat hodnoty dávek paliva a na již zmiňovaný VIF tak možná dojde, za což
Ti patří dík.
pety
sledoval jsem pokusy s VIFem, to mi přišlo vcelku OK - čistí se úsady přímo v motoru, jejich vrstva nebude tak silná.
Nehrozí asi tak velké riziko, že se odloupne nějaký větší kus nánosu.
Ale odmašťovačem uvolňovat bordel, kterej je usazenej v celém sacím potrubí a prohánět to motorem
mi přijde dost drastický a zbytečný. Možná se mýlím, ale myslím si, že odmašťovač do sání není dobrý nápad.
Nicméně teď o víkendu se chystám zkontrolovat hodnoty dávek paliva a na již zmiňovaný VIF tak možná dojde, za což
Ti patří dík.
pety
- CarAudio
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 17.12.2010 22:14
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Je vidět že jste to nepochopili. Nejde o čištění EGR, na toto jsou jiné metody. Jde o to, že ve vedení cooleru a trubek je nános oleje a bordelu. Nejenom, že se tento bordel napojí na onen sprej, ale částečně to i vyčistí EGR. Takto jsem to myslel. By jste si divili kolik v tom je sajrajtu. Kdybych to neměl odzkoušený tak bych taky řekl, že je to blbost. Píšu sem jen odzkoušené věci, které fungují a zlepšují vlastnosti motoru. Klidně si to tam nastříkejte a pak můžete hodnotit a ne spekulovat
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz
- jeff78
- Jezdec
- Příspěvky: 269
- Registrován: 02.01.2010 16:19
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Ahoj chtel jsem se zeptat vim, ze to tu nepatri. JAky staci diagnosticky kabel na mereni vstriku?? Mam auto 2005 PD TDI diky moc.
petypety píše:Ahoj,
sledoval jsem pokusy s VIFem, to mi přišlo vcelku OK - čistí se úsady přímo v motoru, jejich vrstva nebude tak silná.
Nehrozí asi tak velké riziko, že se odloupne nějaký větší kus nánosu.
Ale odmašťovačem uvolňovat bordel, kterej je usazenej v celém sacím potrubí a prohánět to motorem
mi přijde dost drastický a zbytečný. Možná se mýlím, ale myslím si, že odmašťovač do sání není dobrý nápad.
Nicméně teď o víkendu se chystám zkontrolovat hodnoty dávek paliva a na již zmiňovaný VIF tak možná dojde, za což
Ti patří dík.
pety
VW Sharan 1,9 TDI 85KW AUY, tiptronic 5kv. 2005 HEX CAN VAGCOM 10.6.5
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
-
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 05.10.2007 21:56
- Bydliště: kousek od Jihlavy, Janštejn
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Já jsem ale nezpochybňoval účinnost tohoto postupu nebo jeho přínos, já jen nevím, jestli je košer ten bordel prohnat skrze motor, nic víc a nic míň. Neber to prosím jakoCarAudio píše:Je vidět že jste to nepochopili. Nejde o čištění EGR, na toto jsou jiné metody. Jde o to, že ve vedení cooleru a trubek je nános oleje a bordelu. Nejenom, že se tento bordel napojí na onen sprej, ale částečně to i vyčistí EGR. Takto jsem to myslel. By jste si divili kolik v tom je sajrajtu. Kdybych to neměl odzkoušený tak bych taky řekl, že je to blbost. Píšu sem jen odzkoušené věci, které fungují a zlepšují vlastnosti motoru. Klidně si to tam nastříkejte a pak můžete hodnotit a ne spekulovat
rejpání, pokud mi nějaký zkušený motorář dokáže, že ten uvolněný bordel nemůže motoru uškodit, potom je to OK.
- crazyduke
- VWjunior
- Příspěvky: 1577
- Registrován: 07.04.2008 15:17
- Bydliště: Kladno, Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Myslím, že při tom čištění cooleru a trubek by to motoru nemělo uškodit, protože se ten sajrajt neuvolní najednou ale rozpouští se tím sprejem a pak se spálí v motoru. A žádné větší kusy to asi neuvolní...
A jak CarAudio píše "Píšu sem jen odzkoušené věci, které fungují a zlepšují vlastnosti motoru" tak nás přece nebude lakovat.....
A jak CarAudio píše "Píšu sem jen odzkoušené věci, které fungují a zlepšují vlastnosti motoru" tak nás přece nebude lakovat.....
VW Touran 2,0 TDI 125kW, 2010... www.fakthracky.cz dětská elektrická vozítka...