Čištění vstřiků - metoda která funguje
Napsal: 16.08.2011 09:49
Zdravím všechny. Po dlouhé době opět přispěji něčím, co si každý může udělat sám. Jedná se o vyčištění vstřiků přímo na motoru bez jejich vyndání. Nemluvím teď o dekarbonizaci, ale o samotném vyčištění vstřiků. Měnil jsem před půl rokem vstřiky a dával z ARL. Klasicky jsem je čistil v ultrazvuku a po nasazení do auta vcelku na 13 kanále to bylo jakž takž. První teda ukazoval 1,2 zbytek OK.
Po úpravách jednotky, kdy jsem se snažil docílit jiného limitéru pro vstřik auto na volnoběch bylo takové neklidné. Upravoval jsem spoustu map včetně startovací na všech úrovních a motor se zklidnil, ale nebylo to ještě ono.
Tak jsem z kamošem vyzkoušeli dekarbonizaci, ale výsledek nebyl optimální. U mého auta mám novou hlavu a ostrou vačku ze 110kW.
Nastal jeden okamžik, kdy při naojeném okruhu nafty s dekarbonizačním přípravkem mě vyskočila zpátečka a všechen sajrajt mi natekl pod motor.
Neměl jsem čím čistit, tak jsem přemýšlel co dál. První vstřik mi před čištěním ukazoval 3,0mg !!!!!! což jsem řekl, že je prostě na výměnu.
A teď to příjde. Vzal jsem VIF co dávám do motorové nafty, celý jsem ho dal do nádržky, ze které to nasával motor, přidal tak deci nafty a systémem hop nebo trop jsem nastartoval. Světe div se, motor byl velmi neklidný až jsem se bál co bude, ale asi po 5ti minutách se volnoběch ustálil a začal šepotat jak hodinky.
Tak jsem nutilů vstřiky přidáváním plynu otvírat na delší dobu viz. přiložené video (to už je na druhém autě VWG4 ARL) a po 30min. jsem napíchl vag.
Vážení, první vstřik -0,2 mg a ty ostatní byly podobně !!!!!!!
Zajímavé bylo sledovat, jak se ze zpátečky vrací černý vif, který rozpustil bordel v hlavě a to jsem fakt koukal kolik toho bylo.
Takže Vám předávám moji zkušenost. Najel jsem pak obratem 1000km a napích znovu na VAG. Vše stejné jak po čištění. Motor jde lechce do otáček a navrchu jede ohodně lépe. Je to díky lepšímu rozprašování po vyčištění.
Tady je video, jak při čištění si hrát s plynem :
Doufám, že Vám to pomůže, je to za pár kaček hooodně muziky.
Po úpravách jednotky, kdy jsem se snažil docílit jiného limitéru pro vstřik auto na volnoběch bylo takové neklidné. Upravoval jsem spoustu map včetně startovací na všech úrovních a motor se zklidnil, ale nebylo to ještě ono.
Tak jsem z kamošem vyzkoušeli dekarbonizaci, ale výsledek nebyl optimální. U mého auta mám novou hlavu a ostrou vačku ze 110kW.
Nastal jeden okamžik, kdy při naojeném okruhu nafty s dekarbonizačním přípravkem mě vyskočila zpátečka a všechen sajrajt mi natekl pod motor.
Neměl jsem čím čistit, tak jsem přemýšlel co dál. První vstřik mi před čištěním ukazoval 3,0mg !!!!!! což jsem řekl, že je prostě na výměnu.
A teď to příjde. Vzal jsem VIF co dávám do motorové nafty, celý jsem ho dal do nádržky, ze které to nasával motor, přidal tak deci nafty a systémem hop nebo trop jsem nastartoval. Světe div se, motor byl velmi neklidný až jsem se bál co bude, ale asi po 5ti minutách se volnoběch ustálil a začal šepotat jak hodinky.
Tak jsem nutilů vstřiky přidáváním plynu otvírat na delší dobu viz. přiložené video (to už je na druhém autě VWG4 ARL) a po 30min. jsem napíchl vag.
Vážení, první vstřik -0,2 mg a ty ostatní byly podobně !!!!!!!
Zajímavé bylo sledovat, jak se ze zpátečky vrací černý vif, který rozpustil bordel v hlavě a to jsem fakt koukal kolik toho bylo.
Takže Vám předávám moji zkušenost. Najel jsem pak obratem 1000km a napích znovu na VAG. Vše stejné jak po čištění. Motor jde lechce do otáček a navrchu jede ohodně lépe. Je to díky lepšímu rozprašování po vyčištění.
Tady je video, jak při čištění si hrát s plynem :
Doufám, že Vám to pomůže, je to za pár kaček hooodně muziky.