Stránka 1 z 23

Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 16.08.2011 09:49
od CarAudio
Zdravím všechny. Po dlouhé době opět přispěji něčím, co si každý může udělat sám. Jedná se o vyčištění vstřiků přímo na motoru bez jejich vyndání. Nemluvím teď o dekarbonizaci, ale o samotném vyčištění vstřiků. Měnil jsem před půl rokem vstřiky a dával z ARL. Klasicky jsem je čistil v ultrazvuku a po nasazení do auta vcelku na 13 kanále to bylo jakž takž. První teda ukazoval 1,2 zbytek OK.
Po úpravách jednotky, kdy jsem se snažil docílit jiného limitéru pro vstřik auto na volnoběch bylo takové neklidné. Upravoval jsem spoustu map včetně startovací na všech úrovních a motor se zklidnil, ale nebylo to ještě ono.
Tak jsem z kamošem vyzkoušeli dekarbonizaci, ale výsledek nebyl optimální. U mého auta mám novou hlavu a ostrou vačku ze 110kW.
Nastal jeden okamžik, kdy při naojeném okruhu nafty s dekarbonizačním přípravkem mě vyskočila zpátečka a všechen sajrajt mi natekl pod motor.
Neměl jsem čím čistit, tak jsem přemýšlel co dál. První vstřik mi před čištěním ukazoval 3,0mg !!!!!! což jsem řekl, že je prostě na výměnu.
A teď to příjde. Vzal jsem VIF co dávám do motorové nafty, celý jsem ho dal do nádržky, ze které to nasával motor, přidal tak deci nafty a systémem hop nebo trop jsem nastartoval. Světe div se, motor byl velmi neklidný až jsem se bál co bude, ale asi po 5ti minutách se volnoběch ustálil a začal šepotat jak hodinky.
Tak jsem nutilů vstřiky přidáváním plynu otvírat na delší dobu viz. přiložené video (to už je na druhém autě VWG4 ARL) a po 30min. jsem napíchl vag.
Vážení, první vstřik -0,2 mg a ty ostatní byly podobně !!!!!!!
Zajímavé bylo sledovat, jak se ze zpátečky vrací černý vif, který rozpustil bordel v hlavě a to jsem fakt koukal kolik toho bylo.
Takže Vám předávám moji zkušenost. Najel jsem pak obratem 1000km a napích znovu na VAG. Vše stejné jak po čištění. Motor jde lechce do otáček a navrchu jede ohodně lépe. Je to díky lepšímu rozprašování po vyčištění.
Tady je video, jak při čištění si hrát s plynem :


Doufám, že Vám to pomůže, je to za pár kaček hooodně muziky.

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 16.08.2011 17:14
od vilik
Tak na to video jsem zvědavý. Jinak je to zajímavý poznatek.

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 16.08.2011 19:18
od Mikycarp
Zajímavý :potlesk: :good:

Bude to fungovat i na klasických TDI?

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 17.08.2011 12:59
od CiFO
sice to nechápu ale na kolik to příjde? a co vše je k tomu potřeba,poznám rozdíl při 66kw přečipováno na 86?

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 17.08.2011 16:43
od vilik
Si myslím, že to chápu. VIF je aditivum, které kromě zvýšení cetanového čísla a jiných vlastností,má také vlastnost čištění vstřiků a palivové soustavy. Ta probíhá pomalu a postupně. Ten náš vynálezce pustil do motoru samotný VIF, lehce naředěný naftou, takže tento koncentrát se s vervou pustil do čištění a udělal to za pár minut. Doufejme že bez vedlejších účinků. Ale asi jo. VIF není biosračka, co nám ničí motory. Kolik to každého bude stát záleží na pořizovací ceně VIFu. Prodává se i několikalitrová balení a to přijde levněji.
Možná, že budu vypadat jako .... Teoreticky by se nemělo nic stát. Je to určitě lepší, než dekarbonizace vodou. Do toho bych určitě nešel. Ale ten červíček je neodbytný a stále vrtá a vrtá a .......

Kurňa teď mám rozpolcenou osobnost. Já to neměl číst. :laugh:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 17.08.2011 21:31
od *konny*
Jen upřesním, nebyl to přímo VIF ale podobné aditivum do nafty - WYNN´S SUPREMIUM DIESEL :!: :good:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 18.08.2011 11:34
od CarAudio
Ano, jak píše kolega prošel motorem právě tento přípravek. Dle mého soudu je jedno který si zvolíte. Vše mají za následek rozpouštění a čištění vstřikovací soustavy a trysek. Následně je i promažou. Výsledek je ten a to podotýkám vyzkoušený společně s měřením trysek vagem. Samozřejmě měření můžete provádět pouze u verze PD ne u rotaček. O víkednu proběhne další čištění VWG4 s rotačkou a čipem. Jak toto dopadne na rotačce Vám natočím včetně vyplavení toho sajrajtu z vedení čerpadlo trysky. Jinak můžu vřele doporučit všem. Stačí pár hadic, filtr a nádoba. Vše je na videu nahoře a nechat to sníst motorem. Hned poznáte rozdíl v jízdě. Auto má rychlejší reflexe na plyn a jede nenuceně do otáček. Komu toto nepomůže, tak už musí měnit vstřik. Motoru tato metoda neuškodí.

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 18.08.2011 12:20
od 11mAjA11
já sem používal stejným systémem výše popsaným toto http://obchod.top-oil.cz/detail232/naft ... em-cleaner" onclick="window.open(this.href);return false; akorát to bylo v 325 ml plechovce, na rotačce AFN ( Alhambra , 170 tkm ) a motor neskutečným způsobem zklidnil chod, přestal štěrkat, jde krásně měkce, o polovinu míň kouří, jsem s výsledkem velmi spokojen a dopručuju to vyzkoušet jede to auto mnohem lépe než jelo před aplikací.

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 19.08.2011 17:29
od misoVW
na PD sa vzdy mierne primiesava motorovy olej do nafty z dovodu nedokonalosti odelenia vakuovej casti a dopravneho cerpadla v tandeme, preto je ten VIF hned cierny. Ale kazdopadne tento postup je dobry napad ;)

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 19.08.2011 18:15
od widle
11mAjA11 píše:já sem používal stejným systémem výše popsaným toto http://obchod.top-oil.cz/detail232/naft ... em-cleaner" onclick="window.open(this.href);return false; akorát to bylo v 325 ml plechovce, na rotačce AFN ( Alhambra , 170 tkm ) a motor neskutečným způsobem zklidnil chod, přestal štěrkat, jde krásně měkce, o polovinu míň kouří, jsem s výsledkem velmi spokojen a dopručuju to vyzkoušet jede to auto mnohem lépe než jelo před aplikací.
přesně tohle mi doporučil Pišta..akorát jiný postup, než je tady udáván.Dát nový palivový filtr, ten zalít tím wynn´sem a nechtat klepat na volnoběh cca 15-20 minut.motor vůbec nevytáčet, protože tyhle čističe moc nemažou

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 19.08.2011 18:48
od Marek77
Půllitr VIFu stojí necelé dvě stovky a pokud se k tomu přimísí trocha nafty, vznikne směs, na níž bude motor ve volnoběhu a mírně zvýšených otáčkách běhat tak kolem půl hodiny.

Pokus se mi líbí a myslím, že pokud nepomůže, rozhodně neuškodí.


Na VIF jezdím už dva roky. Míchám ho do paliva v poměru 1:1000 až 1:800. Tento pokus je doslova adrenalinová bomba pro vstřikovače, protože to, co normálně motor spálí s 500 litry nafty, tady spálí v téměř surovém stavu za několik desítek minut. Proto je ten efekt čištění tak rapidní.

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 19.08.2011 20:36
od 11mAjA11
přesně na plechovku 325 ml to auto klepalo 20 minut možná víc a čím dýl tak tím příjemněji... :laugh: :smoke: :rofl: :yahoo: :twisted:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 19.08.2011 20:41
od Mikycarp
docela mi to zaujalo - takže to asi prubnu, jen pár dotazů

- proháněl jsi to pořád dokola, než jsi to co bylo ve flašce vypálil?
- koukal jsem, že na hadici máš průtokový filtřík, nutnost nebo se to bez něj obejde?
dík

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 19.08.2011 20:52
od sapik88
řekl bych že ten je tam celkem dobrej, protože ti případný usazeniny a bordel ze soustavy filtruje,a netočí se ti to dokola

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 19.08.2011 21:05
od Mikycarp
tak to je mi celkem jasné, ale jde mi o to jaký ??? Nestačil by klasický benzínový papírák?