Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 331 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 19.08.2011 21:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.09.2010

Příspěvky:

52

Bydliště:

ÚSTÍ NAD LABEM - TEPLICE

sapik88 píše:
řekl bych že ten je tam celkem dobrej, protože ti případný usazeniny a bordel ze soustavy filtruje,a netočí se ti to dokola

Přesně tak, dali jsme ho tam jen pro jistotu - co kdyby se uvolnil z hlavy do zpátečky nějaký bordel :baseball: .
Vzal jsem palivový filtr co bylo doma po ruce.

_________________
Golf 4 GTI TDI ARL 145 kW/420 Nm (KAT - on, EGR - on) UKRADEN :-(


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 20.08.2011 11:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1944

Bydliště:

Rakovnicko

Tak jsem neodolal. Koupil VIF, filtr, hadice byly doma. Zapojil a nastartoval. Chytlo to hned, bez sebemenšího škobrtnutí. Chvíli to "palivo" trochu pěnilo, ale když se vyhnal vzduch, tak to jelo bez bublinek. Chvíli jsem to nechal blafat na volnoběh a pak jsem tomu tak 10 minut nakládal do omezovače. Z výfuku se ani moc nekouřilo, což mě ani nepřekvapuje, protože tohle auto nekořilo moc nikdy. Ale je fakt že motor šel hladce, takový měkký chod. Uvědomil jsem si to i později, kdy jsem to natočil na normální naftu, i když také s přísadou VIFu. Chod byl hned o trochu tvrdší. Potom jsem to byl protáhnout. Přiznám se, že jsem rozdíl nezjistil ani v chodu motoru, ani v jízdě. Ovšem dávám do auta dobrou naftu, kterou pančuji VIFem, takže je docela možné, že už nebylo co čistit. V každém případě teď věřím, že motoru, který jezdil na kdeco to pomůže. Až to budete taky zkoušet, počítejte s tím, že se nafta - palivo značně ohřívá, tak ať se vám nerozteče PETka. :rofl:

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 20.08.2011 13:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.12.2010

Příspěvky:

100

Vážení, nečistěte to za každou cenu !!! Toto je primárně určeno jak tady psal kolega nade mnou, pro ty, co jezdí na vše nebo natankovali někde blbou naftu.
První bod je pro Vás hodnota na 13kanále vagu !
Pokud budete v hodnotách +/- 1 tak tady se to vyplatí. Pokud se hýdete kolem nuly nemá to cenu !!! Ano dávejte si pozor na zpátečku nafty, protože se Vám to dost ohřeje a hrozí jako u mě, že se hadice vytrhla a všechno mi to vyteklo. Do omezovačů to moc netočte, spíše dělejte klouzavý pohyb nahoru a dolů. Pak to můžete držet kolem 3tis. otáček a urychlit výplach.
Takže ještě jednou suma sumárum. Dělejte to jen ve špatných hodnotách na vagu, klidně během čistění ho můžete logovat a vidět, jak se hodnoty zlepšují. Pokud na 13kanále máte vše OK, nemusíte se tímto vůbec zabývat.

_________________
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 25.08.2011 23:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.11.2009

Příspěvky:

398

Bydliště:

Praha

Tuhle "prasáckou" metodu jsem kdysi viděl u souseda a mám z něho legraci. :lol:
U TDI rotaček bych sěl při nějakém problému při více ujetých KM jedině cestou nových trysek,tam je to relativně cenově levná záležitost.
Samozřejmě řešit nějaké PDéčko je trochu něco jiného.
Ale tímto pokusem asi člověk nic nezkazí.

_________________
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related

_________________
VW Sharan II PD AUY 111kW/357Nm TDIfun technology


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 26.08.2011 08:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.12.2010

Příspěvky:

100

Tak přidávám ještě jedno video. Koupil jsem celý litr VIFu, byl teda zimní za 365,- a celej prošel tryskama. Výsledek výborný, auto klidný. Teda až na ten smrad jak se ze zpátečky odpařoval ten ohřátý VIF.

Jinak ještě jeden poznatek. Nemusíte do toho přidávat naftu, stačí napojit hadice a ono si to samo přidá naftu co leží v hlavě.

Tady je zelený peklo :


U rotaček bych podotkl, že to pomůže vyčistit taky, ale pokud je vstřik už špatný, tak to prostě nic jiného neopraví než jeho výměna. Ale pročistí to fest vedení nafty a čerpadlo. Když si potom sledujete zpátečku tak vidíte co to všechno tahá ven za bordel. Tady je důležitý ten filtr na hadici, který to zadrží a nenechávat to vycucnout až do dna. Tam je právě ten bordel.

_________________
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 26.08.2011 22:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2008

Příspěvky:

136

Bydliště:

Bratislava, Slovensko

mas skusenost ze ten vytekajuci cierny bordel je stale mensi a mensi? Proste "vidis ako cistenie funguje" alebo je to furt rovnake ?

A potom by ma zaujimalo ze preco ultrazvukove cistenie nezaberie a taketo zaberie... by som povedal ze ten ultrazvuk je na vstrekovace lepsi.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 27.08.2011 17:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.01.2009

Příspěvky:

80

Píšeš ze si použil VIF, ale na tom videu je nejaky diesel aditiv od SHERONu.. Takze s čím to teda má zaručene dobry výsledok..?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 28.08.2011 11:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.02.2008

Příspěvky:

285

Bydliště:

Černčice

tuto značku jsem neměl, ale standartně to čistím protecem :-)

_________________
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/4kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

_________________
Automechanik - Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, přestavby E85, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 28.08.2011 14:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2006

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Marek_A4 píše:
Píšeš ze si použil VIF, ale na tom videu je nejaky diesel aditiv od SHERONu.. Takze s čím to teda má zaručene dobry výsledok..?

Vyrábí to VIF pro Sheron. Když koupíš SUPER DIESEL Aditive od fa.VIF máš to samý a možná levnější. Jsou dvě verze, letní a zimní. Prodávají to v AutoKelly, ale pouze na Praze 9 a dále výhradní prodejce Auto Štangl http://www.41.cz/vif/

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 28.08.2011 18:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.12.2010

Příspěvky:

100

Ten dotaz na bordelm který se vrací zpátečkou tak jsek vypozoroval toto:

1. Je lepší použít fakt litr VIFu. Ten co je na videu je od jedné firmy pod jiným označením jak už tady bylo řečeno.
2. O víkendu jsem vagoval s odstupem času a najetých km 2 auta a výsledek je famozní. Hodnoty se drží stejně jak po vyčištění.
3. Ten bordel ue vidět hlavně v tom přídavném palivovém filtru. Jedno auto jsem zkoušel 2x a teprve po použití toho 1l VIFu ukázalo, že přesně toto množství je optimální. Dpoopravdy je vidět jak to rozpustí ten bordel a pak už to jde do filtru a hlavně na motoru je slyšet to zklidnění.

Musím ještě jednou zopakovat, nedělejte to na motorech podle kterých je všechno dle VAGu ok.

Čím víc jsem těch aut udělal, tak u všech je max. pozitivní výsledek.

_________________
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 28.08.2011 18:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.12.2010

Příspěvky:

100

Ještě dodám odpověď na ten ultrazvuk.

Ano i já čistím ultrazvukem, dával jsem sem i fotky z mikroskopu. Jenže výsledek z laboratoře jasně řekl, že pokud ultrazvuk na čištění vstřiků takvmusí být neskutečně silný. Neznám nikoho kdo by takový měl. V praxi to znamená jen částečně vyčištěný vstrik.
Když si vezmeš k tomu bordel v naftě za filtrem, tak je ulrrazvuk dočasná záležitost. Musíš mít stolici na vstřik a zkusit jak rozprašuje. Tady znám jen dieselpower který ji má. Jenže si spočítej vytažení vstřiků, novou sadu tesnění a zpětnou montáž. Lepší varianta je ten VIF a když to nezabere, tak teprve bych řešil samotný vstřik.
Já myslím, že od toho je tady forum aby jeden pomohl druhému a nebyl otrokem servisáků.

_________________
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 28.08.2011 19:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.07.2011

Příspěvky:

48

Bydliště:

Karlovy vary

Hodnoty na 13 kanále se měří na volnoběh? takže když mám přibližně od 0,00 do 0,25 tak nemá cenu čistit? díky za odpověd.

_________________
Passat B5.5 1.9TDi 96kW Business line, Egr off, soft 165 Hp


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 29.08.2011 06:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

319

Bydliště:

Západné Slovensko, blízko PN

to su krasne hodnoty, pokial nemas s auto ziadny problem, tak to neries. Aj ked na skodu to cistenie iste nie je.

_________________
Špecializácia na opravy a zvyšovanie výkonu TDI motorov, výmeny rozvodov, čistenie turbodúchadiel, oprava teplých štartov, chiptuning, diagnostika...komplet servisné práce VW-Group.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 29.08.2011 07:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.12.2010

Příspěvky:

100

donutz píše:
Hodnoty na 13 kanále se měří na volnoběh? takže když mám přibližně od 0,00 do 0,25 tak nemá cenu čistit? díky za odpověd.


Ano na volnoběch a hodnoty +/- 1. Ty máš krásné hodnoty.

Čištění můžu doporučit všem těm, kteří mají auto na volnoběch takový neklidný. Pozor u některých aut je to už tak z výroby, hlavně u podélně uložených motorů. Motor se po pročištění krásně zklidní.

Jinak nemá v tomto případě cenu čistit.

_________________
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 29.08.2011 19:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2008

Příspěvky:

136

Bydliště:

Bratislava, Slovensko

>> Ano i já čistím ultrazvukem, dával jsem sem i fotky z mikroskopu. Jenže výsledek z
>> laboratoře jasně řekl, že pokud ultrazvuk na čištění vstřiků takvmusí být neskutečně
>> silný. Neznám nikoho kdo by takový měl. V praxi to znamená jen částečně vyčištěný vstrik.

do ultrazvukove lahne vzdy pridavaj nejaku sracku na cistenie, bez obsahu chloru. Mne sa to osvedcilo, avsak mam za sebou len jednu jedinu vzorku takze to nie je statisticky zaujimave.





>> Když si vezmeš k tomu bordel v naftě za filtrem, tak je ulrrazvuk dočasná záležitost.

ano, toto je velky problem. Aj bordel v nadrzi, aj bordel v trubkach aj bordel vsade. A hlavne v cerpadle na ktore PD netrpia, avsak commonraily extremne. Mam specialnu zasadu, pred kupou pouziteho auta pozriem na palivovy filter a podla jeho stavu usudim ci je majitel prasa co sralo na udrzbu alebo ci je normalny clovek a podla toho auto kupim alebo nie. Samozrejme ze nie na vsetkych modeloch to ide.






>> Já myslím, že od toho je tady forum aby jeden pomohl druhému a nebyl otrokem servisáků.

jasna vec a diky za zaujimavy tip. Fakt to osobne vyskusam a natocim megakvalitne na high-def kameru plus budem dlhodobo reportovat co a ako sa motor tvari vratane kanalu 13. A rozhodne to spravim este tento rok pred zimou... nemam co stratit, mam motor a vstrekovace z roku 2001, vyrovnavacie davky na jednotlive valce okolo -0.50 ; -0.25 ; -0.20 a hlavne posledny je +0.8 az +1.2mg/str ani neviem od coho to zavisi (od teploty motora nie) a to je velmi dost.

Vif pouzivam.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 331 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group