Čištění vstřiků - metoda která funguje
- sadd
- Jezdec
- Příspěvky: 276
- Registrován: 02.10.2010 18:03
- Bydliště: Opava
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Je tu někdo z MSK popřípadě i jinde kdo by s tím pomohl. Nějak se na to netroufám. Jde o 1.9TDi 81kw ASV klasická rotačka. Trysky mají kolem 0,2 a 0,3 ale poslední skáče i na 1.3 atd ... a pociťuji to, že to tak nejde ochotně do vyšších otáček, když to je zahřáté. Tankuju buď u Benziny + VIF , nebo jen OMV (maxxmotion)...
VW Golf IV 1.6 sr, Škoda Octavia 1.9 TDi -- egr off
- sadd
- Jezdec
- Příspěvky: 276
- Registrován: 02.10.2010 18:03
- Bydliště: Opava
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Po zahřátém motoru jsou hodnoty :
vstřiky
0.3 první , -0.5 druhý , - 0.9 třetí , 1.2 čtvrtý
na ty první tři bych kašlal ale ten 4. mi dělá starosti...
Namíchal jsem mu takovou jak tu někdo psal adrenalinovou bombu:
asi 90 ml. VIFu + Plná Vervy. Nečekám nějaké extra zázraky, ale něco by to mohlo pomoct, ale nej by bylo to udělat jak to tady je
na první stránce..
vstřiky
0.3 první , -0.5 druhý , - 0.9 třetí , 1.2 čtvrtý
na ty první tři bych kašlal ale ten 4. mi dělá starosti...
Namíchal jsem mu takovou jak tu někdo psal adrenalinovou bombu:
asi 90 ml. VIFu + Plná Vervy. Nečekám nějaké extra zázraky, ale něco by to mohlo pomoct, ale nej by bylo to udělat jak to tady je
na první stránce..
VW Golf IV 1.6 sr, Škoda Octavia 1.9 TDi -- egr off
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Hele klidně přijeď a prolijem to, ale zas bych asi tak nějak nečekal moc zázraků.
Na mém autě se ty hodnoty malinko změnily, ale nebylo to nic extra, nicméně na chodu a zvukovém projevu motoru to poznat bylo, mělo to pak takový měkčí a kultivovanější chod..
Ale jak říkám nečekej zázraky , neuškodí to, ale nemůsí to ani příliš pomci..
Kdyžtak SZ..
Na mém autě se ty hodnoty malinko změnily, ale nebylo to nic extra, nicméně na chodu a zvukovém projevu motoru to poznat bylo, mělo to pak takový měkčí a kultivovanější chod..
Ale jak říkám nečekej zázraky , neuškodí to, ale nemůsí to ani příliš pomci..
Kdyžtak SZ..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.08.2013 12:21
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Zdravím,
dneska jsem ozkoušel tuto metodu čištění palivového čerpadla a vstřiků, rozdíl jsem zaregistroval malý. Hlavně ve zvuku. Zajímavý byl ale rozdíl při přepojení čerpadla na normální naftu (z ONO benzinky), najednou jsem poznal ten rozdíl ve zvuku. Dále jsem zkoušel čištění sacího ústrojí sprejem na čištění brzd (Starline), první vstříknutí, mírně se zvýšily otáčky, druhé pořádné vstříknutí způsobilo neskutečný zvuk, motor málem udělal kotrmelec z výfuku šlo neskutečně bílého kouře, z prostoru od turba (sací, výfukové svody, turbo atd..) šel taky kouř. Ještě jsem zhruba 20x stříknul do sání, otáčky se zvyšovali, občas to začudilo (vždy spíš bíle). Rozdíl tam nějaký je, alespon jsem udělal dobrý skutek pro moje auto (01 1.9TDI AGR 66kw), problém s čoudem z kterého je cítil olej to ale nevyřešilo Asi to bude opravdu turbo
dneska jsem ozkoušel tuto metodu čištění palivového čerpadla a vstřiků, rozdíl jsem zaregistroval malý. Hlavně ve zvuku. Zajímavý byl ale rozdíl při přepojení čerpadla na normální naftu (z ONO benzinky), najednou jsem poznal ten rozdíl ve zvuku. Dále jsem zkoušel čištění sacího ústrojí sprejem na čištění brzd (Starline), první vstříknutí, mírně se zvýšily otáčky, druhé pořádné vstříknutí způsobilo neskutečný zvuk, motor málem udělal kotrmelec z výfuku šlo neskutečně bílého kouře, z prostoru od turba (sací, výfukové svody, turbo atd..) šel taky kouř. Ještě jsem zhruba 20x stříknul do sání, otáčky se zvyšovali, občas to začudilo (vždy spíš bíle). Rozdíl tam nějaký je, alespon jsem udělal dobrý skutek pro moje auto (01 1.9TDI AGR 66kw), problém s čoudem z kterého je cítil olej to ale nevyřešilo Asi to bude opravdu turbo
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.08.2013 12:21
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Po dvou dnech se opravuju, na výkonnu to určitě znát je. Doporučuji tyto čištění!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02.05.2013 19:34
- Bydliště: Prievidza SK
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Dnes som skúšal čistenie vstrekou priamo VIF-om. Najväčší rozdiel asi je len to, že som použil zimný a nie letný. Pre úplnosť dodám, že auto je Sharan 1,9TDI 85kW 4 Motion r.v. 2002, DPF, dovoz z DE cca pred 3/4 rokom, Servisované do konca vo VW, všetky doklady o platbách vrátane Servisky boli k autu, Momentálne má nachodených cca 193000km.
Moje výsledky (Dávky samozrejme trochu skákali, preto nie je súčet 1, berte s rezervou. Sú to viacmenej priemerné hodnoty. Odchýlka hluku v motorovom priestore je viacmenej chybou merania. 2 centimetrová zmena pozície merača robila odchýlku 3-4 dB, ale to platí len pre priestor motora):
1. Pred čistením:
Teplota vody: 78
Dávky: -0,17; -0,38; 0,40; 0,12
Hluk v kabíne: na voľnobehu 52,5dB; pri 2000rpm - 56dB; pri 2500 - 64dB
Hluk v motorovom priestore pri voľnobehu 80dB
2.10 min po začiatku čistenia (beh na aditívum)
Teplota vody: 78
Dávky: 0,02; -0,35; 0,26; 0,02
Hluk v kabíne: na voľnobehu 51.5dB; pri 2000rpm - 56dB; pri 2500 - 62dB
Hluk v motorovom priestore pri voľnobehu 76 dB
Po 15 minútach som menil náplň za novú
3.30 min po začiatku čistenia (beh na aditívum)
Teplota vody: 93
Dávky: 0,16; -0,40; 0,16; 0,00
Hluk v kabíne: na voľnobehu 51,5dB; pri 2000rpm - 56dB; pri 2500 - 64dB
Hluk v motorovom priestore pri voľnobehu 77dB
4.Po čistení, chod na naftu
Teplota vody: 88
Dávky: 0,12; -0,35; 0,28; -0,07
Hluk v kabíne: na voľnobehu 52,5dB; pri 2000rpm - 56dB; pri 2500 - 64dB
Hluk v motorovom priestore pri voľnobehu 77dB
Momentálne to viem vyhodnotiť len ako bez zmeny, resp. bez citeľnej zmeny. Uvidíme ako bude reagovať auto ďaľej na plyn a aká bude spotreba.
S autom nemám nijaký problém, jedineo čo sa snažím (asi ako všetci so 4 Motion) je zníženie hluku auta v kabíne. Mám novú hardy spojku, Dvojhmotu, Všetky náplne sú vymenené. Ešte som chcel skusiť skultúrniť chod motora a vymeniť zavesenie rozvodovky.
Ďakujem
Moje výsledky (Dávky samozrejme trochu skákali, preto nie je súčet 1, berte s rezervou. Sú to viacmenej priemerné hodnoty. Odchýlka hluku v motorovom priestore je viacmenej chybou merania. 2 centimetrová zmena pozície merača robila odchýlku 3-4 dB, ale to platí len pre priestor motora):
1. Pred čistením:
Teplota vody: 78
Dávky: -0,17; -0,38; 0,40; 0,12
Hluk v kabíne: na voľnobehu 52,5dB; pri 2000rpm - 56dB; pri 2500 - 64dB
Hluk v motorovom priestore pri voľnobehu 80dB
2.10 min po začiatku čistenia (beh na aditívum)
Teplota vody: 78
Dávky: 0,02; -0,35; 0,26; 0,02
Hluk v kabíne: na voľnobehu 51.5dB; pri 2000rpm - 56dB; pri 2500 - 62dB
Hluk v motorovom priestore pri voľnobehu 76 dB
Po 15 minútach som menil náplň za novú
3.30 min po začiatku čistenia (beh na aditívum)
Teplota vody: 93
Dávky: 0,16; -0,40; 0,16; 0,00
Hluk v kabíne: na voľnobehu 51,5dB; pri 2000rpm - 56dB; pri 2500 - 64dB
Hluk v motorovom priestore pri voľnobehu 77dB
4.Po čistení, chod na naftu
Teplota vody: 88
Dávky: 0,12; -0,35; 0,28; -0,07
Hluk v kabíne: na voľnobehu 52,5dB; pri 2000rpm - 56dB; pri 2500 - 64dB
Hluk v motorovom priestore pri voľnobehu 77dB
Momentálne to viem vyhodnotiť len ako bez zmeny, resp. bez citeľnej zmeny. Uvidíme ako bude reagovať auto ďaľej na plyn a aká bude spotreba.
S autom nemám nijaký problém, jedineo čo sa snažím (asi ako všetci so 4 Motion) je zníženie hluku auta v kabíne. Mám novú hardy spojku, Dvojhmotu, Všetky náplne sú vymenené. Ešte som chcel skusiť skultúrniť chod motora a vymeniť zavesenie rozvodovky.
Ďakujem
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02.05.2013 19:34
- Bydliště: Prievidza SK
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Aj si teda sám doplním svoj posledný príspevok. Auto používa hlavne priateľka a tá mi po prejdemí cca 70km volala, že čo som robil s autom lebo je podľa nej citelne živšie.
Takže to predsa vyzerá že k dynamike jazdy to pomohlo.
Takže to predsa vyzerá že k dynamike jazdy to pomohlo.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
No , nebo se ochladilo a pršelo...
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- CarAudio
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 17.12.2010 22:14
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
No po delším odstupu času a této metodě jsem již udělal nespočet čištění. V každém případě jsou ohlasy stejné jako zde na fóru. Nicméně touto metodou nikdy a podotýkám nikdy motoru ani vstřikům neuškodíte. Doopravdy je lepší používat zimní VIF, protože jak se zahřívá hlava a vrací se zpět VIF, tak zelený má lepší "konzistenci" na točení nádobka -- vstřiky --- nádobka.
Když budete zkoušet spray, opět je vyzkoušeno, že motory 85 a 110kw se nechají vytáčet v klidu, kdežto 96kw se chová jakoby nic a pak vystřelí do červeného pole otáčkoměru a dokáže tam chvilku být ! Tady u verze 96kW to dělejte pozvolna a postupně. Nepřišel jsem na rozumný postup, protože se každý motor chová jinak. Ale v každém případě stříkejte postupně. Každý vstřik musí zvýšit otáčky právě podle délky vstřiku sprejem. Pokud to takto není stříkáme velmi krátké dávky až do doby kdy motor "začne poslouchat" podle dávky vstřiku.
Když totiž stříkáte furt a nic se neděje, tak věřte že se dít bude a o to hůře. Takže na toto pozor !
Jinak všem přeji šťastné kilometry s autobusem. Já už ho mám jen pro zábavu a ladění. Primárně jezdím v X5. Ale i tak s ním občas užiju hodně zábavy a hlavně, je to dělník !!!
Když budete zkoušet spray, opět je vyzkoušeno, že motory 85 a 110kw se nechají vytáčet v klidu, kdežto 96kw se chová jakoby nic a pak vystřelí do červeného pole otáčkoměru a dokáže tam chvilku být ! Tady u verze 96kW to dělejte pozvolna a postupně. Nepřišel jsem na rozumný postup, protože se každý motor chová jinak. Ale v každém případě stříkejte postupně. Každý vstřik musí zvýšit otáčky právě podle délky vstřiku sprejem. Pokud to takto není stříkáme velmi krátké dávky až do doby kdy motor "začne poslouchat" podle dávky vstřiku.
Když totiž stříkáte furt a nic se neděje, tak věřte že se dít bude a o to hůře. Takže na toto pozor !
Jinak všem přeji šťastné kilometry s autobusem. Já už ho mám jen pro zábavu a ladění. Primárně jezdím v X5. Ale i tak s ním občas užiju hodně zábavy a hlavně, je to dělník !!!
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08.10.2013 15:30
- Bydliště: Bratislava
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Zdravim.
Vie tuto metódu niekto spraviť aj na Slovensku v okolí Bratislavy?? Mam totiž problém so vstrekmi. Hodnoty mám 0,2 a ostatne tri okolo 0,38 až 0,40 tak dúfam že by im to pomohlo. Ak to niekto viem spraviť dajte vedieť.
Vie tuto metódu niekto spraviť aj na Slovensku v okolí Bratislavy?? Mam totiž problém so vstrekmi. Hodnoty mám 0,2 a ostatne tri okolo 0,38 až 0,40 tak dúfam že by im to pomohlo. Ak to niekto viem spraviť dajte vedieť.
Ford Galaxy 1.9 TDi 85kW 2001 úplný plevel všetko je v pi....
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
A to je akoze problem zo vstrekmi ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08.10.2013 15:30
- Bydliště: Bratislava
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Jožko ahoj. Noo zjavne ano bol som na stk teda moj mechanik s tym bol na stk a ze tam je velka dymovost a obcas vraj je pocut akoby to slo na tri valce. tvrdi mi ze su vstreky v cudu a ukazoval mi tie hodnoty na diagnostike. tak preto sa pytam ci niekto vie tuto super metodu cistenia spachat aj na slovensku. lebo 2000 € za vstreky nedam to to radsej podpalim to auto.
Ford Galaxy 1.9 TDi 85kW 2001 úplný plevel všetko je v pi....
- armanny
- Jezdec
- Příspěvky: 339
- Registrován: 15.02.2012 12:40
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
ty vstřiky mají krásné hodnoty, tam bych problém nehledal
VW CADDY MAXI LIFE 1.9 TDI 77kW BLS, rv.09,
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Tak poviem vam "novinku". Kanal 13 hovori o zmene referencnej davky pre valec koly stabilizacii volnobehu a nie o samotnych vstrekoch Takze kludne tie hodnoty mozu byt "uletene" a nemusi to byt koly vstrekom.
Ak sa musi korigovat volnobeh tak to nemusi byt len koly vstrekom ako sa tu vsetci na zaklade forovych dezinformacii isteho iluzionistu domnievate ale aj koly inym zavadam
Ak sa musi korigovat volnobeh tak to nemusi byt len koly vstrekom ako sa tu vsetci na zaklade forovych dezinformacii isteho iluzionistu domnievate ale aj koly inym zavadam
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
Je to tak, stačí menší komprese ve válci a vstřik dohání...
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning