Stránka 20 z 23

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 13.10.2013 19:24
od favoV6
ahoj protoze mam docela vazny problem se startovanim zacinam behat kolem vstrikovacu. po studenem startu to zahukli jemne bile chvilicku se hada nee moc,ale hada a pak to Rj zkoriguje 2 vstriky jsou vetsinou tak v +0,3-0,4 a 2 maji - hodnotu. max 0,7 ,ale je divne,ze se to po kazdem startu zmeni na jiny valec,takze to neni stale samozrejme po zahrati to klesa a meni se.
mechos mi rikal,ze nejcasteji gumicky na vstrikach,ze se mam podivat jetsli mam cernou naftu v palivacu. ten sem vylil a byla krasne cista. pak si rikam tos kdyz uz je vylitej,tak dam VIF. nedal sem tam celou plechovku nejsu blazen,ale dal sme 3 odmerky a dolil naftou. musim uznat,ze motor okamzite zmekcil chod a kdyz sem to sel projet tak zacala klouzat spojka. nevim jestli to pridalo takovy kroutak to cetanovy cislo,ale proste pot dalsich 20 km uz to neklouzalo. nicmene startuje to porad blbe a to od teploty 15 stupnu dolu. cim mensi tim vci tocim nebo musim na 2x. cim vetsi tim chytne na drc,ale opozdene zapaluje. kdyztak natocim video,proste je to viditelne blbe a tandem nikdo netypuje ten sem sundaval kvuli zjisteni jaky tam je tesneni,ale nebylo tma zadny to sem nechapal. chcije mi vracecka z tandmeu ta hadicka je uplne zabordelena to jediny sem odhalil
co myslite budou to gumicky? nebo zkusit koupit jeste flasku VIFu a znova nechat klapat?

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 28.10.2013 01:17
od Explosive
Tak jsem vyzkoušel čištění vstřiků a sacího potrubí na mé stařičké Alhambře. Jezdím na SMN30 a dost často se mi stává, že mi chvíli po nastartování motor udržuje volnoběh o 100 otáček výš, než normálně. Zapojil jsem hadice s papírovým filtrem, nalil VIF do (suchého :) ) kanystru od destilované vody a nastartoval a mírně tůroval motor. Ze začátku to dost pěnilo, ale asi po dvou minutách se to ustálilo. Z vratky mi šel úplně stejně čistej VIF, jako ze sací hadice. Tudiž jsem to chcípnul, zbytek VIFu s naftou přefiltroval a nalil do nádrže, protože mi toho bylo líto :) U mě zbytečná práce, vstřiky byly krásně čisté (asi díky dlouhodobému používání VIFu) Volnoběh nakonec způsoboval jeden uhnilý drátek... Zato sací potrubí a intercooler jsou zasviněné od oleje hodně. Vyzkoušel jsem metodu čištění sprejem, vč. dočištění zhruba po týdnu. Následující den po dočištění jsem kvůli výměně vodní hadice musel sundat stoupací trubku sacího potrubí a oleje tam bylo pořád dost, takže tato metoda není úplně 100% :( Na výkonu je to ovšem znát, takže vřele doporučuji :)

Jen mi řekněte vy zkušenější, co to vlastně měřím u klasické rotačky ve VAGu na kanále 13??? Protože jediná elektronika na vstřikovačích je snímač zdvihu jehly na 3. válci. Takže to musí být něco krapet jinčačího než u PD :D

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 17.11.2013 18:30
od bemmet
zdravim da se to toutou metodou cistit i u passata B5 1998 1.9TDI 81kw?

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 10.12.2013 01:10
od pepek.t
Ahoj, byl by tu někdo z okolí UnL, kdo by zkusil touto metodou vyčistit mojeho Sharana 85kw? Občas jede na tři válce

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 10.12.2013 06:57
od M@rty74
To, že jede občas na 3 nemusí mít s touhle metodou vůbec nic společného.
Začni načtením paměti závad a pokračuj kontrolou svazku ke vstřikům - je tu o tom samostatné téma.

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 12.12.2013 10:26
od luk.ass
zdravím,mám Passata 1.9TDI 85kW PD a mám problémy se studenejma startama.už od doby co jsem auto koupil (2 roky zpět).
když je například mínus 1-2 stupně,tak už mám problémy,když třeba mínus 10-12 stupňů tak už je to hrozný ty dlouhý starty.ale jakmile chytne a chcípnu ho,tak naskočí na drcnutí.vstřiky byly měřený před cca 4 měsícema a hodnoty byly +1.0 / -1.0 / -1.0 / +1.0 nebo aspoň podle člověka co mi to dělal a bylo mi řečeno,že jsou vstřiky špatný.jak tomu mám rozumět?jo a při rozjíždění škube jako blázen,takže musím víc plynu a trošku pod spojkou abych se rozjel.co s tím?

jinak rozvody hotový a podle diagnostiky jsou seřízený dobře,žhavičky taky nový a fungujou podle měření...nevím co s tím už :-(

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 13.12.2013 22:08
od daber
Ahoj. Mě u starýho šaránka pomohlo zvýšení startovací dávky vstřiku. V podstatě sem měl ten samej problém co ty, až na to škubání při jízdě. To už je zase jiná věc.

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 14.12.2013 15:47
od luk.ass
startovací dávku mám už přes rok na MAX.bylo to pak o něco lepší,ale stále pro mě nepřijatelný...spíš horší je to škubání,to by pak klidně taky mohla bejt dvouhmota co :-(

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 14.12.2013 17:57
od abeljozef
A zas ta forova tupost ze boli "merane vstreky" :mrgreen:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 16.12.2013 11:51
od Janchi999
Skor je to "tupost" toho mechanika, ktory vyhodnotil automaticky zle vstreky na zaklade VAGu,kanal 13.... Takeho cloveka by som ja uz do motora,ba ani k autu uz nepustil :mrgreen:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 16.12.2013 21:50
od abeljozef
A kde myslis ze tupy mechanici chodia na taketo tuposti ?

No tam kde sa tieto tuposti siria staci sa pozriet npriklad na tento bordel :laugh:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 17.12.2013 08:09
od luk.ass
myslel jsem si to,že by to nebylo až tak hrozný.no,každopádně starty se zlepšily díky proplachu VIFem a to o dost.škubání stále přetrvává,takže by to škubání mohla dělat dvouhmota?

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 29.12.2013 19:33
od Hladasek
zdar :)
dával jsem egr pryč, čistil parohy a ty sací trubky chtěl bych to ještě pročistit touhle lektvarovinou :D...jakej je průměr těch palivových hadic co mám napojit, tam budu muset dát asi nějakou redukci ne? jednu vlastně napojím přes filtřík ale tu druhou hodtě mě sem kdyžtak fotku dík

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 31.12.2013 11:01
od vilik
Dej tam stejný průměr, jako jsou palivové hadice, třeba k filtru. :good:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Napsal: 08.01.2014 12:56
od luk.ass
myslím že 8mm by mohlo stačit.já měl 10mm hadici a byla velká,ale stáhnul jsem ji páskou.takže 8mm by mělo být OK.jinak vyřešení startů + vybrací při rozjezdu.viz můj topic: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5#p2890885" onclick="window.open(this.href);return false;
podotýkám,že s níčím podobným jsem se ještě nesetkal.auto je o dost tišší,líp jede (možná pocitový),necinká v motoru jako dřív,starty jsou pěkný a už neškube při stání na neutrál...