Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 329 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 25.05.2015 10:06 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

22.05.2014

Příspěvky:

17

Bydliště:

TT okolie

Čaute,
správne som označil hadice ktoré sa majú odpojiť a vložiť do nádoby s Vifom?

Obrázek

_________________
VW Passat B5 1,9TDi PD 85kW ATJ r.v.10/2000
Historia:
Š.Octavia 2 1,9TDi 77kW r.v.2/2005
Ford Mondeo 1,6 16V 70kW r.v.1999
Ford Escort 1.6 16V r.v.199
4


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 29.07.2015 09:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.02.2010

Příspěvky:

432

Bydliště:

Střední čechy

Předně se musím 2x omluvit:
Za prvé proto, že možná tenhle nápad je úplně dementní.
Za druhé proto, že to tu je možná popsané, ale je tu toho tolik, že jsem to celé nepročetl.

Dotaz zní - chystám se měnit naftový filtr na 1.9 TDI 96 kW AVF (PD). Nechci se pouštět do žádných složitostí, ani v tuto chvíli netuším, jak na tom moje vstřikovače jsou, ale nestálo by za to do filtru nalít více koncentrovanou směs VIF a nafty? Třeba v poměru 1:1? A nechat to prostě propálit v motoru? Díky.

_________________
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002

_________________
IT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 10.08.2015 15:24 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

10.08.2015

Příspěvky:

1

Zdravím
Tak jsem po přečtení celého fóra zakoupil dva čističe karburátorů ve spreji (na etiketě je, že lze použít pro čištění za volnoběhu tak mi to přišlo lepší). Do sání jsem vystříkal jedno 400ml balení a rozdíl jsem nepoznal. Za týden a cca 300km jsem nastříkal druhé balení. Pak jsem jel na dovolenou a autem ujel 1200 km a nepoznal jsem žádný rozdíl tak teda nevím. Sání je špinavé pořád hold 200 000km na TDI je znát a ňáky sprej je asi málo.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 07.09.2015 17:20 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

07.09.2015

Příspěvky:

16

Příloha:
filtr3.jpg
filtr3.jpg (1.29 MiB) Zobrazeno 2362 krát

Příloha:
filtr2.jpg
filtr2.jpg (1.44 MiB) Zobrazeno 2362 krát

Příloha:
filtr.jpg
filtr.jpg (1.61 MiB) Zobrazeno 2362 krát

[attachment=2]Zdravím, četl jsem o čištění a byl nadšen. Hned jsem to chtěl jít zkusit, ale narazil jsem.
Nevím, jestli mi tu někdo poradí, jelikož kromě vw mám i opel vivaro a zde jsem to chtěl provést.
Vůbec nevím , jak to napojit. A taky jsou zde nějaký spojky, který nejdou sundat a tedy ani nevím jak je napojit.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 29.09.2015 13:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.06.2011

Příspěvky:

4

Zdravím CarAudio, je to už dlouho co se to tu řešilo, ale chtěl jsem se zeptat co ta tvoje metoda udělá s motorem při 500tis. km. Leju do toho naftu z různých benzinek. Poslední dobou mám trable s výkonem a startováním za tepla. Vím že to je trochu off topic, ale chtěl jsem se zeptat, zda by tahle metoda oddálila nějaké velké investice (čerpadlo, vstřiky). Mechanik mi podle tohoto chování sdělil jednoznačnou odpověď....poroučí se ti čerpadlo :-(
Chování:
- 3200 ot. ztráta výkonu a po chvilce začne zase táhnout
- spatné teplé starty
- celkově těžký chod motoru

Nemám možnost VAG :-(
Motor AFN, 1,9TDi 81kW VW Sharan I r.v.99

_________________
VW Sharan I 1,9TDi 81kW r.v.1999 AFN Family Edition


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 30.09.2015 20:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7877

Bydliště:

Small Town in North Moravia

U motoru TDi klasické konstrukce s přímým vstřikováním s rotačním čerpadlem (Tvůj motor) toto čistění vlastně nemá smysl (obecně to nemá extra význam, když se používá nafta z rozumných zdrojů třeba s příměsí kvalitní aditivace).
Špatný start nemusí nutně znamenat poškozené vstřikovací čerpadlo.
Teplé starty zásadně ovlivní hned několik faktorů.
1) akumulátor v perfektní kondici
2) startér taktéž v perfektní kondici

Pak samozřejmě ono vstřikovací čerpadlo.

Podle toho co popisuješ, bych si dovolil tipnout že máš načaté rozvodové kolo na klice (netvrdím že to tak je protože sem to auto neviděl), dost by napovědělo chování motoru ohřátého na provozní teplotu (min. 87°C) a zobrazení TDi grafu na diagnostice ( myslím si že ryska bude lítat od nevidím do nevidím - případně bude v rozsahu kde nebude možno jej zobrazit).

Toto vše je už tady popsané v tématu tady : viewtopic.php?f=178&t=172028 sice jiná sekce ale v stejný problém.

Doporučuju vše dobře prohlídnout.

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 15.10.2015 14:24 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

15.10.2015

Příspěvky:

1

Zdravím mohu to provést u klasické rotačky 66kw.dík za odpověd.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16.10.2015 06:59 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2402

Bydliště:

Green town at Prague

Co si přečíst post nad tvým?

Odesláno z mého Lenovo S860 pomocí Tapatalk

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 03.01.2016 13:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.01.2008

Příspěvky:

74

Bydliště:

Liberec

Zdravim, zkousel nekdo tuhle metodu na 1.6TDI CR?

_________________
Minulost:
- Skoda Favorit
- VW Vento 1.9 TDi
- Audi A4 B5 1.9 TDi
- Audi A6 C5 2.5 TDi
- Audi A8 D2 4.2i
- Audi A8 D3 4.2i
- Peugeot Partner 2.0HDi

Soucasnost:

- VW Caddy 1.6TDI CR

_________________
Process Engineer


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 02.02.2016 23:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.09.2011

Příspěvky:

83

Psalo se že u rotačky je to blbost, ale po startu všechny střiky na 1,9 auto kouří a a nejede, egr nečištěný z intercooleru teče černý olej... co se stane u rotačky pokud se o čištění pokusím?

_________________
VW Sharan 1,9 81kW AFN r.v. 1999
VW Passat B5 1,6 Benzín 74 kW r.v. 8/1997


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 03.02.2016 08:32 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7877

Bydliště:

Small Town in North Moravia

střiky neznám nevím co to na autě může být..
Tak znova, Vstřikovačům to více méně neuškodí ale ani nic moc nepomůže, zbytečně jen proliješ 200,- komínem, to že to kouří nemusí nutně znamenat znečištné ucpané ukapávající vstřiky, ty se projevují podstatně jinak..
Kouřivost po startu znamená co ??
Barva kouře, intenzita, atd..???
Předvstřik (kolo na klice) ?? Žhavení ? nájezd km (ucpané sání a EGR karbonem) ?? jaká 1.9 ?? těsnost sání ? kondice turba ??? Diagnostika ??

Atd atd atd atd atd atd atd...

Donekonečna furt dokola....

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 03.02.2016 22:43 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

11.02.2015

Příspěvky:

1

Ahoj tak jsem si taky na vagu kouknul na vstřiky, přikládám foto měření.
Mám problém, že auto při prudčí akceleraci kolem 1800-2000ot vybruje: sedačky, volant, palubka, prostě masááge všude.
Na volnoběh je to cítit trochu také.
Auto má najeto 316tis.
Je na něm udělaný chip v powertec kladno.
Na 107kw.
Mám Boru AJM 1.9tdi 85Kw rv 2001.
Na aute je spojka 30000km - dána jednohmota.
Náprava pevná, jen lehká vůle v hřebenu řízení.
Měnil jsem i vnější kloub. Nejvíce to dělá při jízdě kolem.120km/h a uplně brutálně při jízdě do zatáčky, třeba na dálnici.
Díky za každou radu


Přílohy:
IMG_20160203_210055.jpg
IMG_20160203_210055.jpg (261.57 KiB) Zobrazeno 1597 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 04.02.2016 07:51 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7877

Bydliště:

Small Town in North Moravia

To si ale uplne mimo tema!
To se vstrikama vubec nesouvisi.
Navic jednohmota tomu absolutne neprospiva.
Na zadnem aute kde je od vyroby neni vhodne ji menit.
Je to stejne jako tlumic na naprave, zbytecne trpi vsechno kolem (prevodovka atd..).

EDIT:
Tak sem se přehlíd, beru zpět, studoval sem to na mobilu..
Nicméně to že to dělá do zatáčky se vstřikama nesouvisí.
Takže hledat v sekci GolfIV/Bora..

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje
PříspěvekNapsal: 04.02.2016 19:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2402

Bydliště:

Green town at Prague

V našem Sherlockovi je téma na Boru ??? Jak jsem starej, tak jsem asi tupej, ale fakt ho tam nevidím... :laugh:

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 329 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group