ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5721
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS
Kdysi dávno, ještě se ŠForman, jsem jel na servis, dojel na místo, u vrátnice chcípl, dojednal co a jak, nastartoval, poodjel do areálu a za dvě hoďky centrál už pořádně neotevřel, kontrolky se sotva rozsvítily a startér už ani necvakal. Podle souseda-baterkáře se to může stát, sice hodně málokdy, ale může.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS
Tak, tak. Mám podobnou zkušenost. Navíc zahraniční. . Po cca 700 km jízdy všechno OK, ráno totálně mrtvá baterie.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS
Podobná zkušenost jako Michall - přijel jsem bez problémů, vypil jedno kafe a už nenastartoval. Baterka 10 měsíců stará, dle vyjádření po reklamaci "prošlehlý" článek, výměna za novou.
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS
Po zjištění skutečnosti, že mám baterku skoro 7let starou na místo 4,5 roku co jsem jí kupoval jako novou. Tak Jsem si projistotu dnes pořídil novou.
"EXIDE Premium 100Ah" cena 2606,- http://www.battery-import.cz/autobateri ... 2v--ea1000" onclick="window.open(this.href);return false;
Do auta sedne jak na hrnec.
Příznaky loučení mám už asi 14dní, kdy po plném nabití měla v domácím prostředí cca 20st.C po 4hodinách 12,6V a po usazení do auta a 2 dnech ježdění se napětí snižilo až na 12,13V, jednou dokonce 11,9V. Venku nebylo víc jak 5st.C v noci i mín. Po startu jedu většinou do práce a to je 18km tam a zpět. Tam jsem ji hned změřil a měla 12,63V, za 3hodky už měla jen 12,3V a po 12hodinách už těch zmiňovaných 12,13V. Dobíjení funguje viz. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=3026263#p3026263" onclick="window.open(this.href);return false; a spotřebu něčeho v autě bych vyloučil, protože po zamčení bere 105mA a po 10-15 minutách už něco kolem 30-40mA. K tomu jsem si jěště přetáh měřák. Při rozsahu do 200mA jsem blbec zamknul centrál a prdla pojistka v měřáku, která je pouze 2A. Proto měřeno rozsahem do 20A a ten má pouze přesnost na 0,01A.
"EXIDE Premium 100Ah" cena 2606,- http://www.battery-import.cz/autobateri ... 2v--ea1000" onclick="window.open(this.href);return false;
Do auta sedne jak na hrnec.
Příznaky loučení mám už asi 14dní, kdy po plném nabití měla v domácím prostředí cca 20st.C po 4hodinách 12,6V a po usazení do auta a 2 dnech ježdění se napětí snižilo až na 12,13V, jednou dokonce 11,9V. Venku nebylo víc jak 5st.C v noci i mín. Po startu jedu většinou do práce a to je 18km tam a zpět. Tam jsem ji hned změřil a měla 12,63V, za 3hodky už měla jen 12,3V a po 12hodinách už těch zmiňovaných 12,13V. Dobíjení funguje viz. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=3026263#p3026263" onclick="window.open(this.href);return false; a spotřebu něčeho v autě bych vyloučil, protože po zamčení bere 105mA a po 10-15 minutách už něco kolem 30-40mA. K tomu jsem si jěště přetáh měřák. Při rozsahu do 200mA jsem blbec zamknul centrál a prdla pojistka v měřáku, která je pouze 2A. Proto měřeno rozsahem do 20A a ten má pouze přesnost na 0,01A.