ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5721
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS

Příspěvek od michall »

Kdysi dávno, ještě se ŠForman, jsem jel na servis, dojel na místo, u vrátnice chcípl, dojednal co a jak, nastartoval, poodjel do areálu a za dvě hoďky centrál už pořádně neotevřel, kontrolky se sotva rozsvítily a startér už ani necvakal. Podle souseda-baterkáře se to může stát, sice hodně málokdy, ale může.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)

Uživatelský avatar
vilik
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2021
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovnicko

Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS

Příspěvek od vilik »

Tak, tak. Mám podobnou zkušenost. Navíc zahraniční. :D. Po cca 700 km jízdy všechno OK, ráno totálně mrtvá baterie. :?
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý

Uživatelský avatar
M@rty74
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2498
Registrován: 29.05.2010 21:14
Bydliště: Green town at Prague

Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS

Příspěvek od M@rty74 »

Podobná zkušenost jako Michall - přijel jsem bez problémů, vypil jedno kafe a už nenastartoval. Baterka 10 měsíců stará, dle vyjádření po reklamaci "prošlehlý" článek, výměna za novou.
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS

Příspěvek od kubenec »

Po zjištění skutečnosti, že mám baterku skoro 7let starou na místo 4,5 roku co jsem jí kupoval jako novou. Tak Jsem si projistotu dnes pořídil novou.
"EXIDE Premium 100Ah" cena 2606,- http://www.battery-import.cz/autobateri ... 2v--ea1000" onclick="window.open(this.href);return false;
Do auta sedne jak :gey: na hrnec.

Příznaky loučení mám už asi 14dní, kdy po plném nabití měla v domácím prostředí cca 20st.C po 4hodinách 12,6V a po usazení do auta a 2 dnech ježdění se napětí snižilo až na 12,13V, jednou dokonce 11,9V. Venku nebylo víc jak 5st.C v noci i mín. Po startu jedu většinou do práce a to je 18km tam a zpět. Tam jsem ji hned změřil a měla 12,63V, za 3hodky už měla jen 12,3V a po 12hodinách už těch zmiňovaných 12,13V. Dobíjení funguje viz. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=3026263#p3026263" onclick="window.open(this.href);return false; a spotřebu něčeho v autě bych vyloučil, protože po zamčení bere 105mA a po 10-15 minutách už něco kolem 30-40mA. K tomu jsem si jěště přetáh měřák. Při rozsahu do 200mA jsem blbec zamknul centrál a prdla pojistka v měřáku, která je pouze 2A. Proto měřeno rozsahem do 20A a ten má pouze přesnost na 0,01A.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“