Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21.06.2007 13:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

274

Bydliště:

Sevwer

To Marek : jj díky a jestli budeš vědět odpovědět na dieselpower budu ti vděčný

To Patper : baterka je tam co jsem to koupil. když jsem to měřil tak altík dobíjí kolik má.Třeba jsem nechal otevřený zadní dveře(světla uvnitř svítila),zároveň jsem dělal ty stěrače a už jsem nenastartoval. To bude asi baterkou ne?

_________________
Mazda CX-9 , FORD GALAXY III 2.0 TDCI - prodáno


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21.06.2007 13:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

328

Bydliště:

Jablonec nad Nisou

ja mam uz dlouho tuhle krasku (mel jsem ji uz v P405) a vzdycky jsem vtipkoval ze na starter dojedu az do prace.. :-D

Obrázek

_________________
Seat Alhambra 1,9 TDi 81 kW AFN Project ZWO


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21.06.2007 13:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5489

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

lapaja
Hele,ja tam mel 50Ah :idea: a v pohode :!:
Promer,zda ti nejde nekam stava pri vypnutem zapalovani :wink:

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21.06.2007 13:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Já měl kdysi Spartaka a v kufru jsem vozil 160Ah z tanku. Jak píše dolcett. Nebyl problém popojíždět na startér. V Sharanu mám 74 Ah Bosh, bezúdržbová. Tam se ani nedá dolít destilka. vše je zalepené. Ani se nemusí. První jsem měl v Seatu a vydržela 4 roky při každodenní frekvenci startování okolo 50 startů (rozvoz). Jinou bych už ani nechtěl. Snad jedině gelovou, až bude trochu přijatelnější cena.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21.06.2007 13:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

274

Bydliště:

Sevwer

Proměřim ale ta baterka se mi vymlátí po cca 20 min.,třeba když mam vypnutý motor a hraje rádio tak je po ní.

_________________
Mazda CX-9 , FORD GALAXY III 2.0 TDCI - prodáno


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22.06.2007 00:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

943

Bydliště:

u Č. Budějovic

Měl jsem pětiletou baterkou 74 AH která tam byla asi originál, a ta během několika dní odešla tak že jsem ze dne na den už nenastartoval tak jsem místo ní\dal 100 Ah od Elitu a zatím pohoda.

_________________
LUPínO 1,2 TDI 3L, KIA Sorento V6 3,3 l 183 kW LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22.06.2007 09:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Životnost olověného akumulátoru je dána dobou cca 4 roky. Poté se na něj už nemůžeš spolehnout. Samozřejmě pokud je ve voze baterka větší než je potřeba, její životnost může být úměrně delší.
Výborné jsou kalciové akumulátory, kde jejich životnost je až dvojnásobná (cena vyšší o cca 30%).

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS
PříspěvekNapsal: 11.01.2008 22:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

175

Bydliště:

Chrudimsko - Železné hory

"Pozor také na baterie tzv. celovápníkové, tedy baterie, které mají kladné i záporné desky s příměsí vápníku. Tyto baterie totiž vyžadují vyšší hodnotu dobíjecího napětí (většinou nad 14,6V). Toto napětí většina vozů nedodává. Baterie se tedy postupně vybíjí a obvykle do dvou let dojde k jejímu znehodnocení."

To je citace z tohoto odkazu, který doporučuji prostudovat: http://www.autobaterie.com/rady.php

_________________
Sharan 1,9 PD 96kW 2/2003

_________________
Sharan 96kW PD (2003)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS
PříspěvekNapsal: 11.01.2008 22:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

943

Bydliště:

u Č. Budějovic

Řekl bych že to co je psáno u vápníkové baterie není přesné, pokud jí nabíjím nižším napětím než je potřebné, pouze nedosáhnu nabití na plnou kapacitu. Na životnost by to nemělo mít vliv. Pokud dám do auta plně nabitou vápníkovou baterii její stupeň nabití se sice zmenšuje ale ustálí se na určitém procentu a tu už následně drží. To je stejné i u klasické baterie ani tu auto není schopno nabít na více než cca 85% kapacity.

_________________
VW Lupo Obrázek VW Sharan Obrázek

_________________
LUPínO 1,2 TDI 3L, KIA Sorento V6 3,3 l 183 kW LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS
PříspěvekNapsal: 16.01.2008 19:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

175

Bydliště:

Chrudimsko - Železné hory

Tak aktuální ceny:
Měl jsem vyhlídnutou Varta blue dynamic 100Ah 4250Kč a nebo Akuma komfort 100Ah 3911Kč (Čábela Kolín). To je nejnižší co jsem našel ve značkových osvědčených baterkách.
Nakonec jsem jel kolem mototechny v Kostelci nad Orlicí a koupil mně nic neříkající značku STABAT 100Ah za 2850Kč. Prý výrobce desek je v Čechách stejně jen jeden. Tak jsem se ulakotil a čas ukáže.

Jinak píšu ale z jiného důvodu, a to ohledně dobíjení. Nevím jak u Vás, ale mně začne po nastartování dobíjet až když se alespoň jednou zvednou otáčky na cca 2.000 1/min. Pak už dobíjí i na volnoběh. Takže natočit studený motor v zimě a jít škrábat okna je na baterku pěknej záhul. (žhavení, vstřikování, nedej bože sedačky a okna ... všechno táhne jen baterka) Mám teď novou baterku a naprázdno má 12,7 V otevřu dveře a padá na 12,4 V (osvětlení) po startu postupně klesá a klesá až na 12V, stačí protočit motor a vyskočí na 14,3-14,4V. Po 15 km jízdy doleze na 14,6V (při zapnutém povinném svícení) a tam skončí.

_________________
Sharan 1,9 PD 96kW 2/2003

_________________
Sharan 96kW PD (2003)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS
PříspěvekNapsal: 16.01.2008 19:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

943

Bydliště:

u Č. Budějovic

Tak to bude někde chyba zřejmě na regulátoru na alternátoru popřípadě vadné diody, protože mě nabíjí už na volnoběh a to napětí 14,6 V po ustálení bych řekl že je také vysoké, možná tam byla originál vápníková baterie, to už normální baterka plynuje a pokud bys jí takhle provozoval delší dobu tak minimálně vyvaříš vodu a budeš jí muset dolévat.

_________________
VW Lupo Obrázek VW Sharan Obrázek

_________________
LUPínO 1,2 TDI 3L, KIA Sorento V6 3,3 l 183 kW LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS
PříspěvekNapsal: 16.01.2008 20:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

175

Bydliště:

Chrudimsko - Železné hory

Však mně taky nabíjí na volnoběh, ale až po prvním zvýšení otáček na 1800-2000 min. Schválně to zkus jen natočit, nešlapat na plyn a změřit napětí. Jinak baterku jsem měl dolévací hybridní Vartu 72 Ah, pravděpodobně z prvovýroby. Auto mám 2/2003 takže přesně 5 let, baterka ještě trochu žila, ale kapacita už na nic. Teď jak jsem rozchodil bufíka tak jsem ji vyměnil.
17.1.2007 - Tak ne, beru zpět. Mám totiž asi prasklou kontrolku dobíjení (při zapnutém zapalování nesvítí) a tudíž se nemá na volnběh altík jak nabudit. A já už myslel, že je to nějaká vychytávka, aby studený motor hned nedostával zabrat.

_________________
Sharan 1,9 PD 96kW 2/2003

_________________
Sharan 96kW PD (2003)


Naposledy upravil Honza42 dne 17.01.2008 19:01, celkově upraveno 1

Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS
PříspěvekNapsal: 17.01.2008 13:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

23

Bydliště:

Český Krumlov

Ja jsem koupil vcera do TDI 115PS orig. BMW gelovku 90Ah, 900A start. proud a je to super, cvici s tim za studena jako za tepla :D

_________________
sharan II. TDI 85 kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS
PříspěvekNapsal: 16.04.2008 19:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.01.2008

Příspěvky:

85

Bydliště:

Uherský Brod

Asi jsem slepý, ale jaká je doporučená baterka pro Sharana II 85kW?
1) Jakou by měla mít kapacitu a jaký startovací proud?

2) Co říkáte na baterie značky AkuStar?
Parametry mají super a ceny také.
viz. třeba tady
Případně jakou od tohoto výrobce doporučíte? Připadá mě, že by bylo vhodných snad 10 :-(

Díky všem za rychlé reakce, holt nákup baterii spěchá.

_________________
SII - 1,9 -85kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO: jakou baterii na Sharana 1,9 TDI 115PS
PříspěvekNapsal: 16.04.2008 20:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

473

Bydliště:

Frýdek-Místek

Měl bys mít 92Ah. Výrobce? Těžko radit. Prostě vyzkoušej. Přepokladej, že životnost baterie je 4roky.

_________________
Alhambra 1,9 TDi-PD 85kW AUY 2001
Jen létání je krásnější...Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group