TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
- luk.ino
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 21.06.2009 21:10
- Bydliště: Malá Skála
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
vetsina vozejku ma stejne snizenou hmotnost, aby se nechal tahnout za autama co maji malo na kouli...
- Tommate
- Profík
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: 3nec
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
já myslel že je řeč o těžším vozíku s nákladem než autoparizek_ltm píše:Tak proc bych si nekoupil tazne na 2,5t i kdyz vyuziju jen treba 2t. To se tady snazim celou dobu rict...
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Tommate, ano, rec je od zacatku o tomhleTommate píše:mne to zas moc logické nepřipadá, nosnost tažného už by měla být stanovena tak, aby k nějakým extrémním rozdílům nemohlo dojít, když chci táhnout mamximum co můžu, tak kvůli toho přece nebudu nakládat nějaký bordel do auta nebo někoho přibírat, jestli to je ve vyhlášce tak to má asi nějaký důvod, ale logiku moc ne, a jestli v německu vadí rozdíl 100-200kilo tak to jen potvrzuje jejich pověstnou buzeraci
- Tommate
- Profík
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: 3nec
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
parizek_ltm
důležitá je nosnost schválená pro dané auto, ta je stanovena tak, aby se nemohlo stát, že bude vozík o půl tuny těžší, tak jsem to myslel, a nevěřím že musí být tažné auto striktně těžší
důležitá je nosnost schválená pro dané auto, ta je stanovena tak, aby se nemohlo stát, že bude vozík o půl tuny těžší, tak jsem to myslel, a nevěřím že musí být tažné auto striktně těžší
to snad ne , to tažné přeci bude mít hranici možností minimálně ještě o pár tun výše, podobné zařízení se dimenzují klidně i na třetinu skutečné nosnostimichall píše:Mám-li TZ s max. zatížením 2t a tahám přívěs 2t, pak ho "honím" na hranici možností.
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Tommate
precet jsi vubec neco, co jsem napsal ?
precet jsi vubec neco, co jsem napsal ?
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Viz zdeparizek_ltm píše:No v tom pripade je zajimave, ze se oficielne prodava i tazne, na ktere muzes nasadit 2500kg, viz zde
http://www.tazne.cz/z9004-tazne-zarizen ... -vw-sharan" onclick="window.open(this.href);return false;
to totiz v te chvili vznikne oproti suche vaze vozu vice nez 800kg. A kdyby takova stanova existovala, prece by primo na auto nevyrabeli takove tazne...
A ta nosnost tazneho odpovida plne nalozenemu autu...
- Tommate
- Profík
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: 3nec
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
a budeš mít v TP 2500kg? když celková je 4t?
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Nevidim duvod, proc ne ? S taznym dostanu typak na 2500kg, na uradu mi to tam zapisou a dle zkusenosti jsou to jen cvicene opice, ktere nad tim premilat nebudou...
EDIT : Ono jde i o to, ze stejne mas v technicaku max hmotnost privesu 2000kg...
EDIT : Ono jde i o to, ze stejne mas v technicaku max hmotnost privesu 2000kg...
- Tommate
- Profík
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: 3nec
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
ano, nemám nic proti, ale nemá to nic společného se stanovením nosnosti tažného od výrobce auta - jestli ti to povolí a vepíšou, tak gratuluji, dneska jde všechno, proč toho nevyužít
- --viki-
- Řidič
- Příspěvky: 155
- Registrován: 08.11.2009 11:01
- Bydliště: brno
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
to kolik mužeš táhnout nemá s váhou auta společného jen málo je to součet věcí jako motor stoupavost auta tuhost karoserie a spousta dalších blbostí ,,proto muže třeba patrol pokud ma kompresor a připojku na vzduchové brzdy a vlek s vzduchovýma brzdama tahat aš jednonasobek své váhy
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Na jednu stranu dobra zprava, na druhou kolik pribyde magoru dopravcu, ktery vezmou 3t Iveco a za to mega vlek a budou s tim jezdit stejne jako dobytci.
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Tak jinak:
Myslím, že je to dobrá zpráva pro nás SAGisty , že budem v klidu.
Myslím, že je to dobrá zpráva pro nás SAGisty , že budem v klidu.
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 319
- Registrován: 29.09.2007 12:33
- Bydliště: jablonec nad nisou
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Mám pocit žeto bude platit pro soukroma vozidla ne nákladní tedy firemní ty budou platit všechmy ne
Sharan tdi afn 81kw
- milda
- Závodník
- Příspěvky: 564
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ZLÍN
- Kontaktovat uživatele:
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Jak poznáš soukromé vozidlo od firemního.Já mám firmu a auta jsou psané na mně.BrendlJiri píše:Mám pocit žeto bude platit pro soukroma vozidla ne nákladní tedy firemní ty budou platit všechmy ne