TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
- rcmony
- Pilot
- Příspěvky: 792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hradec Králové
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Potřeboval bych nějakého znalce - technika od tážného zařízení Westfalia třída A50-X, typ: 321330, výr. VW, hom: e1 00-0007. Ztratil se klíček, takže zařízení je na autě a nelze sundat. Tažné je na VW Sharan r.v. 2000 model I, pravděpodobně od prvopočátku.
Lze objednat nový klíček podle výrobního čísla tažného?
Odvrtat stávající zámeček a doplnit nový s klíčkem?
Jiné řešení ?
Děkuji
Lze objednat nový klíček podle výrobního čísla tažného?
Odvrtat stávající zámeček a doplnit nový s klíčkem?
Jiné řešení ?
Děkuji
I LOVE TO FLY
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Ahoj kámo,
já bych volil druhou možnost.........jenže jsem na živo tento zámek neviděl, takže pokud je to takový ten "universální" zámek, tak by určitě nahradit šel a myslím si, že by to vyšlo daleko levněji.
Až se uvidíme, tak na to mrkneme a něco vymyslíme
já bych volil druhou možnost.........jenže jsem na živo tento zámek neviděl, takže pokud je to takový ten "universální" zámek, tak by určitě nahradit šel a myslím si, že by to vyšlo daleko levněji.
Až se uvidíme, tak na to mrkneme a něco vymyslíme
- coto.je
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.03.2008 20:15
- Bydliště: Jih
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Postřehy z montáže TZ
Je to toto http://www.levnetazne.cz/?c=popis-produktu&idItem=650" onclick="window.open(this.href);return false;
Elektroinstalace bosal za 1300Kč, mám hlídání žárovek.
Zapoměňte na dvě hodiny montáže, jinak dopadnete jako já a nárazník tam budete dávat druhej den, už byla tma .
Sundat nárazník, výztuhu nárazníku,rezervu, uvolnit výfuk z synenbloků a demontovat kryt nad tlumičem výfuku.
Montáž samotného tažného je pohodička.
Elektroinstalace je osazena originál konektory a relátkem pro očůrání signalizace prasklé žárovky.
Pokud by jste při nainstalovali klasickou elektroinstalaci, může údajně dojít k poškození řídící jednotky.
Jediný drát, který je nutno přerušit je mlhovka. Spojení provedete přiloženými dutinkami.
Napětí při zapnutí mlhovky putuje prvně do zásuvky tažného a poté do světel vozidla.
V zásuvce je plíšek, který je odtlačován při zasunutí zastrčky, tím dojde ke zhasnutí mlhových světel a rozvícení va vozíku. Tím se eliminuce možné přetížení elektroinstalace.
Napájení obrysových svítidel je řešeno mezikusem, který se vloží mezi přívod zapalovače a jeho konektor. Odtud se bere napětí pro relátko spínající obrysová světla, signál k sepnutí si bere od obrysovky vozidla.
Ostatní napájení si bere tažné přímo z mezikusů, které se vloží mezi přívod zadní lampy a samotnou lampu.
Součástí balení je průchodka s možností protažení dvou káblíků, to udělá radost těm co mají parkovacího asistenta. Přívodní kabel pro asistenta bylo samozřejmě nutno přerušit a po protažení průchodkou znovu spojit.
Průchodka je ve dně kufru pod tapecírunkem, kousek vlevo od mechanizmu rezervy.
A pár fotek z mobilu na závěr
Je to toto http://www.levnetazne.cz/?c=popis-produktu&idItem=650" onclick="window.open(this.href);return false;
Elektroinstalace bosal za 1300Kč, mám hlídání žárovek.
Zapoměňte na dvě hodiny montáže, jinak dopadnete jako já a nárazník tam budete dávat druhej den, už byla tma .
Sundat nárazník, výztuhu nárazníku,rezervu, uvolnit výfuk z synenbloků a demontovat kryt nad tlumičem výfuku.
Montáž samotného tažného je pohodička.
Elektroinstalace je osazena originál konektory a relátkem pro očůrání signalizace prasklé žárovky.
Pokud by jste při nainstalovali klasickou elektroinstalaci, může údajně dojít k poškození řídící jednotky.
Jediný drát, který je nutno přerušit je mlhovka. Spojení provedete přiloženými dutinkami.
Napětí při zapnutí mlhovky putuje prvně do zásuvky tažného a poté do světel vozidla.
V zásuvce je plíšek, který je odtlačován při zasunutí zastrčky, tím dojde ke zhasnutí mlhových světel a rozvícení va vozíku. Tím se eliminuce možné přetížení elektroinstalace.
Napájení obrysových svítidel je řešeno mezikusem, který se vloží mezi přívod zapalovače a jeho konektor. Odtud se bere napětí pro relátko spínající obrysová světla, signál k sepnutí si bere od obrysovky vozidla.
Ostatní napájení si bere tažné přímo z mezikusů, které se vloží mezi přívod zadní lampy a samotnou lampu.
Součástí balení je průchodka s možností protažení dvou káblíků, to udělá radost těm co mají parkovacího asistenta. Přívodní kabel pro asistenta bylo samozřejmě nutno přerušit a po protažení průchodkou znovu spojit.
Průchodka je ve dně kufru pod tapecírunkem, kousek vlevo od mechanizmu rezervy.
A pár fotek z mobilu na závěr
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Caute,
chystam se na montaz tazneho, uz ho mam v aute, vcetne elektriky a typoveho listu.
Otazka je, zda je montaz rozumne zvladnutelna ? Ohledne uchyceni jsem koukal na navod, to vypada dobre, ale jak s elektrikou ?
Po precteni prispevku je mi jasne, ze naletovat, ale kudy tahnout k podbehu kabely ? A staci tedy jen naletovat tam, kam maji prijit ? Je tam nejaka zradnost ?
Diiky,p
chystam se na montaz tazneho, uz ho mam v aute, vcetne elektriky a typoveho listu.
Otazka je, zda je montaz rozumne zvladnutelna ? Ohledne uchyceni jsem koukal na navod, to vypada dobre, ale jak s elektrikou ?
Po precteni prispevku je mi jasne, ze naletovat, ale kudy tahnout k podbehu kabely ? A staci tedy jen naletovat tam, kam maji prijit ? Je tam nejaka zradnost ?
Diiky,p
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Su tam rozne navaznosti napr aj na parkovacieho asistenta. Alebo odpajanie hmloviek.
EDIT. este som zabudol na centralnu elektroniku koly kontrole ziaroviek a tiez jej treba nakodovat ze zasuvka tazneho je namontovana.
EDIT. este som zabudol na centralnu elektroniku koly kontrole ziaroviek a tiez jej treba nakodovat ze zasuvka tazneho je namontovana.
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Po stranách na spodku jsou průchodky, kterýma se dostaneš do prostoru pod zadními světly. Chce to chvilku hledat, ale jsou tam (alespoň já mám).
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Supr, pohledam, diky
-
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 06.06.2009 18:42
- Bydliště: Český Krumlov
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
mam dotaz de nějak přihlasit tažní bez typaku nebo da se sehnat samotnej tipak?
- coto.je
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.03.2008 20:15
- Bydliště: Jih
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Na parkovacího asistenta nemá instalace tažného vliv, bez připojeného vozíku. Při připojení vydí vozík a reaguje na něj, pokud mi to vadí použiju tlačítko.
Pro odpínání mlhovek na autě po připojení vozíku se střihne jeden drát a poté se naspojkuje-vše je pěkně popsané v příbalu k elektrice.
Centrální elektronika nemá s dodatečnou insalací problém, jelikož napájení se bere ze zadní zásuvky a signál o zapnutí si bere přes konektory které se vloží jako mezikus mezi světlo a přívodní kabel. Dá se to i vyrobyt, ale asi by se musely dráty napájet,problém bude kde vzít konektory.
Umístění průchodky pod auto je popsané v mém předchozím příspěvku.Ke světlům se dostaneš tak, že vatrhneš plast vzadu u oka zavírání kufru od jedné strany k druhé. Poté přizvedneš tapec podlahy a vytahneš kraje zpodbočního obložení.Protáhneš kablíky a vrátíš zpět.
Montáž zvládneš, ale chce to dva lidi a zdviž nebo něco jiného.
Zápis bez dokladů- v ČR je možné vše akorát musíš vědět kde zaklepat.Vyděl jsem práznej potvrzenej techničák na káru Pokud takové známosti nemáš tak je jednodušší koupit nové tažné a vyměnit.
Pro odpínání mlhovek na autě po připojení vozíku se střihne jeden drát a poté se naspojkuje-vše je pěkně popsané v příbalu k elektrice.
Centrální elektronika nemá s dodatečnou insalací problém, jelikož napájení se bere ze zadní zásuvky a signál o zapnutí si bere přes konektory které se vloží jako mezikus mezi světlo a přívodní kabel. Dá se to i vyrobyt, ale asi by se musely dráty napájet,problém bude kde vzít konektory.
Umístění průchodky pod auto je popsané v mém předchozím příspěvku.Ke světlům se dostaneš tak, že vatrhneš plast vzadu u oka zavírání kufru od jedné strany k druhé. Poté přizvedneš tapec podlahy a vytahneš kraje zpodbočního obložení.Protáhneš kablíky a vrátíš zpět.
Montáž zvládneš, ale chce to dva lidi a zdviž nebo něco jiného.
Zápis bez dokladů- v ČR je možné vše akorát musíš vědět kde zaklepat.Vyděl jsem práznej potvrzenej techničák na káru Pokud takové známosti nemáš tak je jednodušší koupit nové tažné a vyměnit.
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Ma to suvis. Park asistent ma signal ze je pripojeny vozik. Rovnako aj centralna elektornika sa na to koduje.
- coto.je
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.03.2008 20:15
- Bydliště: Jih
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Nerozumím?abeljozef píše:Na to suvis.
Vše funguje i bez kódování tak se do toho radši nevrtám
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Moze zlyhavat kontrola ziaroviek a ten park asistent ma deaktivovat zadne senzory ked je tam pripojeny vozik. Taktiez kontrolka smeroviek privesu (K18) v budikoch ma navaznost na Centralnu elekltroniku.
- coto.je
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.03.2008 20:15
- Bydliště: Jih
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Asi si to špatně četl, veškeré žárovky na vozíku jsou napájeny ze zapalovače a signály z konektorů. Koukni na fotky .
Parkovací asistent neřeším,navíc potmě kdy na káru nevidíš ti může řvoucí asistent zachránit nárazník-pokud nezvládneš couvání a zalomíš káru.
Parkovací asistent neřeším,navíc potmě kdy na káru nevidíš ti může řvoucí asistent zachránit nárazník-pokud nezvládneš couvání a zalomíš káru.
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Ja nic nehovorim o zapojeni ziaroviek
Ta K18 ka ti funguje ?
Do toho konektora na ktory mas tie zariovky spravne napojene pusta prud (len pre niektore ziarovky) centralna elektornika, a zaroven ho mera a vyhonocuje. Preto sa centralna elektornika koduje ci ta zasuvka je alebo nie je pripojena.
Ten park asistent je na tebe ci to chces mat zapojeny alebo nie ale original to zapojene je takze tiez to ma suvis.
Ta K18 ka ti funguje ?
Do toho konektora na ktory mas tie zariovky spravne napojene pusta prud (len pre niektore ziarovky) centralna elektornika, a zaroven ho mera a vyhonocuje. Preto sa centralna elektornika koduje ci ta zasuvka je alebo nie je pripojena.
Ten park asistent je na tebe ci to chces mat zapojeny alebo nie ale original to zapojene je takze tiez to ma suvis.
- coto.je
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.03.2008 20:15
- Bydliště: Jih
TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
Žárovky nejsou napojeny z okruhu žárovek, odtud si berou pouze signáli.
Takže to nemá vliv na měření. A tím pádem to nemusíš kódovat.
Proberem to na srazu
Takže to nemá vliv na měření. A tím pádem to nemusíš kódovat.
Proberem to na srazu