Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 726 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
PříspěvekNapsal: 03.06.2016 16:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4601

Bydliště:

Praha

No já mám teda v TP:

Největší technicky přípustná/povolená hmotnost přípojného vozidla brzděného 2000kg, nebrzděného 700kg.

Z toho tedy usuzuji, že autu je asi jedno, jakou NOSNOST má vozík, prostě nesmí mít okamžitou celkovou HMOTNOST větší než těch 2000/700kg. A teda nebrzděný vozík do max. nosnosti 750kg zapojit můžu, ale nesmí mít i s nákladem víc než 700kg. Je na to dotaz ve světě motorů:


Přílohy:
20160603_165542.jpg
20160603_165542.jpg (376.96 KiB) Zobrazeno 734 krát


_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
PříspěvekNapsal: 03.06.2016 17:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1994

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

To je prave to co zde stale resim, ale kloudne odpovedi se nemuzu dopatrat.

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
PříspěvekNapsal: 03.06.2016 19:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1994

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

A vlastně na to samé odpovidají už zde. http://www.agados.cz/poradna/jaky-prive ... to-zapojit

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
PříspěvekNapsal: 29.07.2016 09:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1994

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Tak panove, vcera jsem dostal telefonicke vyjadreni z MDCR, zda muzu za vozidlo z maximalni povolenou hmotnosti 700kg zaprahnot valnik o celkove hmotnosti 750kg. Vyjadreni urednika zni , ze "Ano" muzu a to za predpokladu, ze nepresahnu okamzitou hmotnost tech 700kg. V pripade kontroly organem PCR nebo MP, je dukazni bremeno na nich zda je hmotnost vyssi. Oni jsou povinni mi dokazat opak a to pomoci cejchovaneho vaziciho zarizeni. A jeste me upozornil na § 38 pism.1. Zde se da v pripade prijatelneho znecisteni pricist toleranci 3%.

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
PříspěvekNapsal: 29.07.2016 09:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7772

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Takže když bude mít Forman napsáno bržděný do 750kg, tak za ním jako můžu táhnout plaťák, který sám váží 550kg, legálně jo ? když je typovaný na celkovou 2250kg ???

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
PříspěvekNapsal: 29.07.2016 11:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4601

Bydliště:

Praha

Podle mě ano, brána je okamžitá hmotnost přívěsu+nákladu, nikoli maximální (změna proběhla tuším 11/2015). Takže za Formana s papírovými 750kg bržděný můžeš táhnout plaťák s vlastní hmostností 550kg a na něm třeba 150kg nákladu.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
PříspěvekNapsal: 29.07.2016 12:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1994

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Ano, pokud nepresahnes okamzitou hmotnost 750kg. Takze bude muset zustat prazdny.
Nebo jak pise Michall.
Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Naposledy upravil kubenec dne 29.07.2016 12:10, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
PříspěvekNapsal: 29.07.2016 12:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1994

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Podle vyjadreni urednika MD plati § 34, kde je psano, ze nesmi byt prekrocena "Okamzita" hmotnost.

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
PříspěvekNapsal: 01.08.2016 09:34 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

15.11.2015

Příspěvky:

16

Bydliště:

Praha 4

Ahoj, chci se zeptat. Koupil jsem starší origo tažný Westfalia 321 439, akorát co jsem našel návod na montáž, tak má byt součástí ještě jiná výztuha nárazníku. Neřešil jste někdo náhodou úpravu stávajícího?
Jinak mi překvapilo, že jsem chtěl ještě dokoupit origo dokoupit elektriku, ale tu už ve VW nejsou schopni dodat.
Předem díky za info.

_________________
Seat Alhambra 4, Luxus packet, 2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
PříspěvekNapsal: 01.08.2016 14:55 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

04.11.2009

Příspěvky:

12232

Bydliště:

Humpolec

7m0055204h jsou schopni ještě dodat ne? to je origo elektrika

_________________
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941




VW Touareg 2008 R5 + chip
Mitsubishi Colt 1999 1.6 16V 66kw

_________________
chiptuning, diagnostika vw group, kodování, montáže navi, pal.pc,tempomatů, originál HF, MF volantů, výměny palubních přístrojů pal.pc - maxidot atd, PIN, IMMO, dojezdy km, dojezdy oken - i SAG!! čeština do navi, upgrade firmware RNS510, zobrazení parkovacích senzoru na navi, mapy atd.. tel 776200941, ODBLOK OBRAZU RNS


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
PříspěvekNapsal: 01.08.2016 18:18 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

15.11.2015

Příspěvky:

16

Bydliště:

Praha 4

Nejsou bohužel.

_________________
Seat Alhambra 4, Luxus packet, 2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
PříspěvekNapsal: 30.08.2016 22:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.06.2012

Příspěvky:

20

dobry den,
omlouvam se za pravdepodobne duplicitni otazku, ale nez bych to tu cely procetl tak je po me. potreboval bych to vedet relativne rychle :)

Potrebuju odvezt auto z Nemecka ( a kousek z Holandska), ktere vazi 1650kg. Kamarad ma superba II ale tazne asi jen do 1600kg. takze timhle smerem to asi nepujde. Premyslim ze bych si pujcil Sharana z roku 2001 (nebo proste toho 81kw) co ma tazne do 2tun. Pohotovostni hmotnost toho Sharana je nejak 1580 kg tusim.

Takze pokud bych sehnal tazne s brzdenim do 400kg a tahnul na nem auto 1600kg tak bych byl lehce asi pres 3,5t. tudiz mi tu asi nebude stacit ridicak B+E ?

Pokud by brzdeny prives s preprapravovanym vozidlem presahoval hmotnost 2tuny, coz se muze stat pokud auto bude vazit v realu 1750kg a valnik treba 500kg. takze pokud by celkova hmotnost soupravy byla vetsi jak 3,5tuny tak se potrebuje C + E?

Diky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
PříspěvekNapsal: 30.08.2016 23:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1994

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Pokud mas rid.opravneni B+E muzes tahnout vse co Ti dovolit technicka zpusobilost tazneho vozidla s celkovou hmotnosti do 3,5t. I kdyz bude mit povolenou hmotnost brzdeneho privesu treba 3t. Tudis celkova hmotnost soupravy bude 6,5t. Skup. B je na tazne vozidlo a skup. E na pripojne. Skup. C potrebujes pouze v pripade, ze tazne vozidlo bude mit celkovou hmotnost presahujici 3,5t.

Snad jsem to napsal srozumitelne.

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
PříspěvekNapsal: 30.08.2016 23:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1994

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Ted me jen tak napadlo, ze Sharan to asi neda na celkovou hmotnost soupravy ktera je 4t. Kdyz vemu, ze jeho celkova hmot.cini 2470kg plus za predpokladu,ze okamzita hmotnost nakladu bude 1650kg plus okamzita hmotnost podvalu, ktera bude aspon 500kg, tak jses na celkove hmot.v souprave 4620kg. Podle me si musis sehnat neco co muze tahat v souprave vic jak 4620kg.

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.
PříspěvekNapsal: 31.08.2016 09:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.06.2012

Příspěvky:

20

no pochopil jsem teda ze pokud vsechno bude do 3,5tuny ( auto, podval, naklad) tak je to jen na B. Ale nepochopil jsem proc by to sharan nedal. Kdyz Sharan vazi prece asi 1700kg podle specifikace, a na kouli muze mit 2t. Pak je tedy otazkou, cim tahnout podval o hmotnosti 400kg a na tom auto s 1,7tuny :(


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 726 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group