Stránka 48 z 50

TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.

Napsal: 03.06.2016 16:55
od michall
No já mám teda v TP:

Největší technicky přípustná/povolená hmotnost přípojného vozidla brzděného 2000kg, nebrzděného 700kg.

Z toho tedy usuzuji, že autu je asi jedno, jakou NOSNOST má vozík, prostě nesmí mít okamžitou celkovou HMOTNOST větší než těch 2000/700kg. A teda nebrzděný vozík do max. nosnosti 750kg zapojit můžu, ale nesmí mít i s nákladem víc než 700kg. Je na to dotaz ve světě motorů:

TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.

Napsal: 03.06.2016 17:10
od kubenec
To je prave to co zde stale resim, ale kloudne odpovedi se nemuzu dopatrat.

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.

Napsal: 03.06.2016 19:12
od kubenec
A vlastně na to samé odpovidají už zde. http://www.agados.cz/poradna/jaky-prive ... to-zapojit" onclick="window.open(this.href);return false;

TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.

Napsal: 29.07.2016 09:35
od kubenec
Tak panove, vcera jsem dostal telefonicke vyjadreni z MDCR, zda muzu za vozidlo z maximalni povolenou hmotnosti 700kg zaprahnot valnik o celkove hmotnosti 750kg. Vyjadreni urednika zni , ze "Ano" muzu a to za predpokladu, ze nepresahnu okamzitou hmotnost tech 700kg. V pripade kontroly organem PCR nebo MP, je dukazni bremeno na nich zda je hmotnost vyssi. Oni jsou povinni mi dokazat opak a to pomoci cejchovaneho vaziciho zarizeni. A jeste me upozornil na § 38 pism.1. Zde se da v pripade prijatelneho znecisteni pricist toleranci 3%.

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.

Napsal: 29.07.2016 09:48
od 11mAjA11
Takže když bude mít Forman napsáno bržděný do 750kg, tak za ním jako můžu táhnout plaťák, který sám váží 550kg, legálně jo ? když je typovaný na celkovou 2250kg ???

TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.

Napsal: 29.07.2016 11:52
od michall
Podle mě ano, brána je okamžitá hmotnost přívěsu+nákladu, nikoli maximální (změna proběhla tuším 11/2015). Takže za Formana s papírovými 750kg bržděný můžeš táhnout plaťák s vlastní hmostností 550kg a na něm třeba 150kg nákladu.

TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.

Napsal: 29.07.2016 12:07
od kubenec
Ano, pokud nepresahnes okamzitou hmotnost 750kg. Takze bude muset zustat prazdny.
Nebo jak pise Michall.
Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.

Napsal: 29.07.2016 12:09
od kubenec
Podle vyjadreni urednika MD plati § 34, kde je psano, ze nesmi byt prekrocena "Okamzita" hmotnost.

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.

Napsal: 01.08.2016 09:34
od padlos
Ahoj, chci se zeptat. Koupil jsem starší origo tažný Westfalia 321 439, akorát co jsem našel návod na montáž, tak má byt součástí ještě jiná výztuha nárazníku. Neřešil jste někdo náhodou úpravu stávajícího?
Jinak mi překvapilo, že jsem chtěl ještě dokoupit origo dokoupit elektriku, ale tu už ve VW nejsou schopni dodat.
Předem díky za info.

TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.

Napsal: 01.08.2016 14:55
od tornado1
7m0055204h jsou schopni ještě dodat ne? to je origo elektrika

TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.

Napsal: 01.08.2016 18:18
od padlos
Nejsou bohužel.

TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.

Napsal: 30.08.2016 22:12
od Curamrda
dobry den,
omlouvam se za pravdepodobne duplicitni otazku, ale nez bych to tu cely procetl tak je po me. potreboval bych to vedet relativne rychle :)

Potrebuju odvezt auto z Nemecka ( a kousek z Holandska), ktere vazi 1650kg. Kamarad ma superba II ale tazne asi jen do 1600kg. takze timhle smerem to asi nepujde. Premyslim ze bych si pujcil Sharana z roku 2001 (nebo proste toho 81kw) co ma tazne do 2tun. Pohotovostni hmotnost toho Sharana je nejak 1580 kg tusim.

Takze pokud bych sehnal tazne s brzdenim do 400kg a tahnul na nem auto 1600kg tak bych byl lehce asi pres 3,5t. tudiz mi tu asi nebude stacit ridicak B+E ?

Pokud by brzdeny prives s preprapravovanym vozidlem presahoval hmotnost 2tuny, coz se muze stat pokud auto bude vazit v realu 1750kg a valnik treba 500kg. takze pokud by celkova hmotnost soupravy byla vetsi jak 3,5tuny tak se potrebuje C + E?

Diky

TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.

Napsal: 30.08.2016 23:21
od kubenec
Pokud mas rid.opravneni B+E muzes tahnout vse co Ti dovolit technicka zpusobilost tazneho vozidla s celkovou hmotnosti do 3,5t. I kdyz bude mit povolenou hmotnost brzdeneho privesu treba 3t. Tudis celkova hmotnost soupravy bude 6,5t. Skup. B je na tazne vozidlo a skup. E na pripojne. Skup. C potrebujes pouze v pripade, ze tazne vozidlo bude mit celkovou hmotnost presahujici 3,5t.

Snad jsem to napsal srozumitelne.

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.

Napsal: 30.08.2016 23:30
od kubenec
Ted me jen tak napadlo, ze Sharan to asi neda na celkovou hmotnost soupravy ktera je 4t. Kdyz vemu, ze jeho celkova hmot.cini 2470kg plus za predpokladu,ze okamzita hmotnost nakladu bude 1650kg plus okamzita hmotnost podvalu, ktera bude aspon 500kg, tak jses na celkove hmot.v souprave 4620kg. Podle me si musis sehnat neco co muze tahat v souprave vic jak 4620kg.

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

TAŽNÁ ZAŘÍZENÍ A PŘÍVĚSY: vše kolem přívěsů a tažných zař.

Napsal: 31.08.2016 09:44
od Curamrda
no pochopil jsem teda ze pokud vsechno bude do 3,5tuny ( auto, podval, naklad) tak je to jen na B. Ale nepochopil jsem proc by to sharan nedal. Kdyz Sharan vazi prece asi 1700kg podle specifikace, a na kouli muze mit 2t. Pak je tedy otazkou, cim tahnout podval o hmotnosti 400kg a na tom auto s 1,7tuny :(