Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 86 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: CAPMING, SPOTŘEBIČE: autospotřebiče, použití, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 05.08.2009 12:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2008

Příspěvky:

272

Bydliště:

ČR

Takže 15-20A.
Pokud by jela konvice, bralo by to z baterky a ta by se potom zpátky dobíjela. Chápu to správně?

_________________
Sharan II


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CAPMING, SPOTŘEBIČE: autospotřebiče, použití, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 05.08.2009 12:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

ano.

Na pracu bufika treba cca 8 - 12 A

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CAPMING, SPOTŘEBIČE: autospotřebiče, použití, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 05.08.2009 12:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2008

Příspěvky:

272

Bydliště:

ČR

No a kde začít, co bude třeba? :)

_________________
Sharan II


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CAPMING, SPOTŘEBIČE: autospotřebiče, použití, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 05.08.2009 12:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Zacat hladat zdroj co dat takych 20 A. Napatie 13,8 V

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CAPMING, SPOTŘEBIČE: autospotřebiče, použití, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 05.08.2009 12:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2008

Příspěvky:

272

Bydliště:

ČR

na tom už pracuju, ale kam to zapojit?

_________________
Sharan II


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CAPMING, SPOTŘEBIČE: autospotřebiče, použití, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 05.08.2009 12:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

K baterii ale cez odpojovacie rele. Nesmie sa to byt z alternatorom. Najpepsie cez rozpinaci kontakt napojit na svorku 15. Tym sa deaktivuje privod zo zdroja po zapnuti zapalovania.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CAPMING, SPOTŘEBIČE: autospotřebiče, použití, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 05.08.2009 14:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2008

Příspěvky:

272

Bydliště:

ČR

Takže zapojení: vnější zdroj 230/12V-> odpojovací relé -> Svorka 15 -> baterie
Při zapnutí zapalování jde proud do svorky 15, ta odpojí relé a vnější zdroj je odpojen.
Při vypnutém zapalování je baterka nabíjena právě přebytkem proudu a při zatížení vyšším než je schopen zdroj dát baterka vypomáhá až do své smrti.
Pokud zdroj dává 20A a aktuální odběr je 15 A baterka je nabíjena 5-A. Je-li odběr 25A baterka dává 5A a vybíjí se.
Chápu to správně?

Svorku 15 najdu u pojistek?

_________________
Sharan II


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CAPMING, SPOTŘEBIČE: autospotřebiče, použití, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 05.08.2009 15:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

neni to tak presne. To prudove rozdelenie je zavysle od vela faktorov. Napatove pomery, prevnost zdrojov (230 aj baterie a pod)

Este by som mozno blokoval svorku 50 aby sa nedalo startovat ak bude auto pripojene k 230V.

Nech to ma vzajomny blok.

Svorkou 15 su npajane poistky 1 - 6. Idealne by bolo napojit ho za poistku c.3. Poistky by zaroven istila cievku rele a jej hodnota 5A je dostatocna.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CAPMING, SPOTŘEBIČE: autospotřebiče, použití, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 05.08.2009 15:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2008

Příspěvky:

272

Bydliště:

ČR

na něco jsem narazil
http://www.hobbyeshop.cz/inshop/nabijec ... v-20a.html

"napojit ho za pojistku c.3" tzn. že na dva konce pojistky připojím zdroj přes odpojovací relé, na jednom pólu bude vodič přerušen odpojovacím relé. ok?

_________________
Sharan II


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CAPMING, SPOTŘEBIČE: autospotřebiče, použití, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 05.08.2009 15:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

943

Bydliště:

u Č. Budějovic

tady jsou zdroje 13,8 V které můžou být připojeny trvale k aku: http://www.hadex.cz/aku-bat-zdroje-nabi ... rni-zdroje

Desetinásobek příkonu při rozběhu mají jen normální kompresorové chladničky, absorpční nebo s peltierovým elementem(běžné auolednice) zvýšený odběr při rozběhu nemají.

_________________
VW Lupo Obrázek VW Sharan Obrázek

_________________
LUPínO 1,2 TDI 3L, KIA Sorento V6 3,3 l 183 kW LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CAPMING, SPOTŘEBIČE: autospotřebiče, použití, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 13.08.2009 14:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2008

Příspěvky:

272

Bydliště:

ČR

Objevil jsem ve vlastních zásobách tento zdroj, je to combo k HP notebookům s moýností napájet ze sítě nebo z auta.
Přikládám hodnoty ze štítku, dalo by se s tím začít a když se to osvědčí tak ev. investovat do silnějšího zdroje?
Nejsem elektricky kovanej, takže moc nechápu kolik to vlastně dává při napájení ze sítě... Myslím že 15V, ale taky je tam rozpětí už od 10V výše... Můžete mi to někdo přeložit? Dík :lol:


Přílohy:
zdroj.jpg
zdroj.jpg (771.64 KiB) Zobrazeno 559 krát


_________________
Sharan II
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CAPMING, SPOTŘEBIČE: autospotřebiče, použití, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 13.08.2009 14:56 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Z takymto zdrojom nemozes napajat elektricku sustavu auta.

1. je slaby
2. ma moc vysoke napatie.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CAPMING, SPOTŘEBIČE: autospotřebiče, použití, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 13.08.2009 15:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2008

Příspěvky:

272

Bydliště:

ČR

1. to mi víceméně bylo jasné, ale na osvětlení interiéru a ntb by to mohlo stačit. V pauzách by to i nabíjelo
2. toho jsem se bál :?
Zatím hledám alternativu novému zdroji, ale když nenajdu asi zainvestuju...

_________________
Sharan II


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CAPMING, SPOTŘEBIČE: autospotřebiče, použití, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 13.08.2009 15:15 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Obavam sa ze taky vykonny zdroj ako ptrebujes pri beznych spotrebicoch nenajdes.

15V je aj na bateriu uz trocha vela.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CAPMING, SPOTŘEBIČE: autospotřebiče, použití, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 15.08.2009 02:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

943

Bydliště:

u Č. Budějovic

Těch 15V by šlo srazit na míň dvěma do serie v propustném směru zapojenými diodami dimenzovanými minimálně na proud který zdroj dodá lépe na 10 A, tím by se ubralo cca 2x 0,6 - 0,8 V a na výstupu za diodami by bylo cca 13,4 V při plném zatížení. S klesajícím proudem by napětí stoupalo stálo by za to to zkusit, zkusit jak by se zdroj choval v reálu , změřit zda pokud by nebyl žádný odběr, napětí neleze přes 13,8 V což je maximální přípustné napětí pro trvalé dobíjení.

_________________
VW Lupo Obrázek VW Sharan Obrázek

_________________
LUPínO 1,2 TDI 3L, KIA Sorento V6 3,3 l 183 kW LPG


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 86 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group