Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 73 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Zvýšení výkonu motoru
PříspěvekNapsal: 15.03.2012 12:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8049

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Já sem našrouboval zatím trysky FB Sprint764 a akorát dal vstřikovací dávku na cca. 4mg a jede to o poznání líp sem s tím spokojený zatím.
Výfuk mám klasicky s katem , středový díl je průchozí originál a místo koncovky mám průchozí z motorky ( TL 1000 R ) a je to taky poznat mám v plánu dát pryč i ten kat ale není na to čas..

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvýšení výkonu motoru
PříspěvekNapsal: 15.03.2012 12:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

KAT bych pryč rozhodně nedával. U řízených naftových motorů to na výkonu nepřidá (a pokud ano, pak velmi minimálně a pouze ve vysokých otáčkách, které normální člověk téměř nevyužívá), ovšem bude to smrdět jako stoletá ávie.

Jinak trysky FB764 jsou primárně určené pro motory 2,5 TDi, čili je logické, že to s nimi pojede lépe. Chtělo by to ale odladit soft, nejlépe na brzdě.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvýšení výkonu motoru
PříspěvekNapsal: 15.03.2012 15:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.02.2008

Příspěvky:

285

Bydliště:

Černčice

11mAjA11 píše:
Já sem našrouboval zatím trysky FB Sprint764 a akorát dal vstřikovací dávku na cca. 4mg a jede to o poznání líp sem s tím spokojený zatím.
Výfuk mám klasicky s katem , středový díl je průchozí originál a místo koncovky mám průchozí z motorky ( TL 1000 R ) a je to taky poznat mám v plánu dát pryč i ten kat ale není na to čas..



Není pravda, středoví tlumič není průchozí. je tam přepážka. Mám je někde rozřezané mohu nafotit :-)

_________________
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/4kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

_________________
Automechanik - Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, přestavby E85, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvýšení výkonu motoru
PříspěvekNapsal: 16.03.2012 05:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Jak vy to s tím výfukem děláte..... Mě prdnul výfuk a foukalo to částešně mezi středním a zadním dílem a auto žralo jak tank a jelo jak trabant na jeden válec. :? Dát místo tlumiče trubku považuji za analopgii. Jak vy to děláte....... 8O

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvýšení výkonu motoru
PříspěvekNapsal: 16.03.2012 12:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.02.2008

Příspěvky:

285

Bydliště:

Černčice

vilik píše:
Jak vy to s tím výfukem děláte..... Mě prdnul výfuk a foukalo to částešně mezi středním a zadním dílem a auto žralo jak tank a jelo jak trabant na jeden válec. :? Dát místo tlumiče trubku považuji za analopgii. Jak vy to děláte....... 8O


To není možné. Muselo to být něčím jiným. Mám tu jednoho co mi sem jezdí, nemá prachy a jezdí už asi rok s upadlím zadním koncákem a ještě mi řiká že mu to auto přijde živější :rofl:

_________________
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/4kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

_________________
Automechanik - Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, přestavby E85, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvýšení výkonu motoru
PříspěvekNapsal: 16.03.2012 12:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Ano, i já jsem to tak měl. Upadl mi zadní díl tak, že pouze visel na gumách - byl od trubky zcela oddělen. Auto jelo mnohem lépe, kravál to vůbec nedělalo (proto jsem na to sám nepřišel, až po upozornění, že se mi ten výfuk za jízdy nějak bimbá) a spotřeba byla naprosto stejná.

Spotřeba se zvýší v případě, že se objeví netěsnost výfuku před prostředním hrncem. To je rezonátor, který je pro činnost systému nezbytný. Vyrovnává totiž rozdíly tlaků v potrubí. Pokud rezonátor není nebo se v systému mezi motorem a rezonátorem objeví netěsnost, motor významně vyletí na spotřebě a kravál je to veliký. Jakmile však je netěsný systém výfuku až za rezonátorem, na spotřebu by to vliv mít nemělo. Ale nikdy neříkám nikdy - už jsem na autech zažil takových neuvěřitelných a nepochopitelných situací, že bych se už nedivil ničemu.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvýšení výkonu motoru
PříspěvekNapsal: 16.03.2012 19:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Kdyby se mě to stalo poprvé, .... budiž. Ale podruhé se stejným příznakem. To už za náhodu nepovažuji. A nebo mám rozbitý auto. Oproti vám. :mrgreen:

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvýšení výkonu motoru
PříspěvekNapsal: 16.03.2012 22:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.09.2009

Příspěvky:

212

Bydliště:

Valašské Meziříčí

Nee rozbitý,ale rozmlsaný :laugh:

_________________
VW Sharan ll 1.9 Tdi 4motion EGR Off Mazda 121 1.8D(Prodáno) Suzuki Sv 650s


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvýšení výkonu motoru
PříspěvekNapsal: 17.03.2012 17:08 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Můžu potvrdit - jakákoliv díra v trubce před středním dílem znamená vyšší spotřebu (a né o málo).

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvýšení výkonu motoru
PříspěvekNapsal: 19.03.2012 12:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.02.2008

Příspěvky:

285

Bydliště:

Černčice

názor a názor. Výfukové plyny brzdí turbo. Co je za turbem je překážka. Myslím si že diesel pokud nemá co ovlivňuje směs jako je lambda u benzínu tak co dá povel ecu aby zvýšila vstřikovací dávku? Nebo jinak, má to větší spotřebu - to jedině že by byl menší výkon a výc to vstřikovalo naftu? taky si myslím nesmysl :) Myslím si že na tdi stačí turbo a metr trubky :-)

_________________
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/4kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

_________________
Automechanik - Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, přestavby E85, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvýšení výkonu motoru
PříspěvekNapsal: 19.03.2012 14:12 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8049

Bydliště:

Small Town in North Moravia

No jako úplně holá trubka taky není to pravé ořechové, měl jsem na 1.6 TD jen trubku až dozadu a tlumič a žralo to jak tank, dal jsem před středový díl rezonátor z benzínového 2.0 a spotřeba šla o 1/2 dolů a výkon parádní..
Nafta taky potřebuje zpětnou vazbu ( mírný přetlak ) ve výfuku na turbo pro lepší výplach a efektivnější práci..

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvýšení výkonu motoru
PříspěvekNapsal: 19.03.2012 17:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Brady7 píše:
názor a názor. Výfukové plyny brzdí turbo. Co je za turbem je překážka. Myslím si že diesel pokud nemá co ovlivňuje směs jako je lambda u benzínu tak co dá povel ecu aby zvýšila vstřikovací dávku? Nebo jinak, má to větší spotřebu - to jedině že by byl menší výkon a výc to vstřikovalo naftu? taky si myslím nesmysl :) Myslím si že na tdi stačí turbo a metr trubky :-)


Navrhnout a vyrobit výfuk není žádná sranda. A zdaleka nejde jen o nějaký hluk, nebo emise. Výfuk má totiž docela velký vliv na výkon a chod motoru obecně. Vím o čem mluvím, protože denně přidu do styku s tisíci výfuky a technologií jejich výroby. Ani závodní speciály nemají "kus" roury. Výfuky jsou laděné k motoru tak aby byl co nejvyšší výkon. U civilních osobních aut se musí najít kompromis mezi výkonem, hlučností a emisemi. A věř že je to věda. A nějaká ušmudlaná roura to nikdy nenahradí. :smoke:

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvýšení výkonu motoru
PříspěvekNapsal: 20.03.2012 00:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.02.2008

Příspěvky:

285

Bydliště:

Černčice

jo to je mi jasné, ale u tdi kde už je to utlumené lopatkami turba si myslím že to vliv nemá teda. Stejným stylem to mám na unu turbu. Tam bez tlumičů turbo utlumí zvuk že to není skoro ani poznat

_________________
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/4kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

_________________
Automechanik - Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, přestavby E85, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvýšení výkonu motoru
PříspěvekNapsal: 20.03.2012 00:31 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

11.12.2009

Příspěvky:

5958

Bydliště:

DuchcoVW & Kladno

nevim to teda jistě, ale kamarád má na toledu mj. trubku od turba až dozadu a řikal, že spotřeba cca stejná nebo o litr vyšší... a to má větší vstřiky a jiný turbo :) když tak se ho optám až ho potkám ;)

_________________
Wartburg 353 Tourist

Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992 !!RIP!!
Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa

Tepličáci, Ústečáci, Mostečáci sem => SRAZ!!?
Kladno hýýýýr => SRAZ!!?

Detailing Club

_________________
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW 2015 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem (family car)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvýšení výkonu motoru
PříspěvekNapsal: 20.03.2012 05:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Brady7 píše:
jo to je mi jasné, ale u tdi kde už je to utlumené lopatkami turba si myslím že to vliv nemá teda. Stejným stylem to mám na unu turbu. Tam bez tlumičů turbo utlumí zvuk že to není skoro ani poznat


No tak si to třeba mysli. Jak jsem předeslal. Vývoj výfuku stojí nekřesťanské prachy. Jenom výroba jednoho přípravku pro robotické svařování stojí okolo jednoho melouna ( velmi často i víc). A těch přípravků je potřeba 4 - 6 podle složitosti kompletu. Kdyby to nahradilo kus trubky, tam tam tu trubku dají. A znovu opakuji. Zdaleka nejde jen o emise a hlučnost. Dnešní moloobsahové motory jsou nadupané a hlavně citlivé na vše, co je jinak než má být. A platí to, i když třeba ne v takové míře, i pro ty naše cca desetileté křapky. Na to ven jed.

Ale to je celkem jedno. Spotřeba je celkem dobře měřitelná. O výkonu se tu můžeme bavit donekonečna, jelikož je to subjektivní pocit, pokud to nedáme na válce. A každý je trochu jinak nastaven na vnímání. Někdo nic nepozná i kdyby jel jen na tři válce, jiný zná a vnímá svoje auto tak, že pozná i horší naftu, či benzín. Já třeba jsem na tohle citlivější a na všech autech, která jsem v historii měl jsem poznal, že to opbčas nějak nejede. A to je i případ prasklého výfuku. Stalo se mě to 2x u Sharana a několikrát i u dalších dvou aut, obyčejných dízlů. O Š120 ani nemluvím. Měl jsem GLS a ta byla na benzín sviňa. Jak nedostala co chtěla, dala to hned najevo. :mrgreen:

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 73 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group