MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
- FRENKY_BN
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 26.05.2009 23:22
- Bydliště: BN - SK
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Viem co myslis ale tie tam ja nemam vraj su riesene uz v tom ventilatore mam aj druhe vrtle ale nepasuju mi tam musela by sa menit cela kabelaz. pretoze niektore verzie maju ako ty hovoris tie rezistory na nosniky pre prevodovke a niektore su priamo v na vrtuly.
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
A co čidlo, které spíná?
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
- radek35
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 13.10.2007 18:50
- Bydliště: Mimon
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Zdravim , chtěl bych se zeptat mám sharana 2.8VR6 syncro a ted když jsou vedra tak třeba po dálnici jedu 120km a teplota oleje tak 120 a voda se mi zvedne na tu druhou čárku za půlkou, je to normální ? Nebo mám mít strach z nejhoršího. Děkuji za odpověď.
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
No netuším jak moc velkej problém to je u VR6tky, ale z vlastní zkušenosti by mi začínal běhat mráz po zádech. Abych tě ale zbytečně nestrašil, začni tím že pořádným proudem vody prostříkáš žebrování chladiče a odstraníš mouchy a mušky, který jsi za každé jízdy autem nachytal do žeber chladiče.
Další věc je kontrola teploty hadic. Po delší jízdě odboč někam na parkoviště a nebo k pumpě a osahej hadice, zjisti jak moc jsou teplý.
A jako poslední můžeš zkontrolovat jestli ti spíná vrtule na chladiči.
EDIT: A jak to máš s vodou, musíš doplňovart, kolik a za jak dlouho?
Další věc je kontrola teploty hadic. Po delší jízdě odboč někam na parkoviště a nebo k pumpě a osahej hadice, zjisti jak moc jsou teplý.
A jako poslední můžeš zkontrolovat jestli ti spíná vrtule na chladiči.
EDIT: A jak to máš s vodou, musíš doplňovart, kolik a za jak dlouho?
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Tohle je teda docela dost, když jsem teď chvíli jezdil s GI ale ne 4x4 tak teplota právě za svižnější jízdy byla v pohodě okolo 90, stoupla až když jsem dojel někam na semafory, nebo kolonu šneků. Netekl ti tam náhodou chladič a nenalil jsi do toho nějakou sračku na utěsnění? Jestli jo, je dost možné, že se ti tím ucpal chladič a nepropouští tolik vody co by měl. Ale určitě to zkus pořádně 'profouknout' vapkou.
Já mám G II a tam teploměry děsně lžou, je to tak už od přírody, takže tam těžko říct. Jakej máš rok?
Já mám G II a tam teploměry děsně lžou, je to tak už od přírody, takže tam těžko říct. Jakej máš rok?
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Jo vapkou do chladiče rozhodně nee, to si tak akorát zavřeš voštiny a můžeš ho rovnou vyhodit...
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Spíš bych se bál že rozmetá na kusy kapiláry chladiče a pak mu poteče jak dunaj. Ale zase na druhou stranu by vyřešil svůj problém - musel by koupit novej The.max: měl jsem na mysli hadici a ne rovnou wapku.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Podle me taky staci tlak ze zahradni hadice a trochu priskrtit. V praci to na klima agregatech delame hasickou proudnici a jde to krasne.
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Presne tak,na proplachnuti staci malej tlak. Urcite ne vapka A zvenku jak na to sahnes vapem,tak dopadnes min. jak pise Maja
the.max - ty nas opravdu zasobujes jednou radou za druhou
the.max - ty nas opravdu zasobujes jednou radou za druhou
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
A ešte je na tie svoje fórové blábloly hrdý. Hold fórový borec je fórový borec.
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Když to holt někdo vapkou neumí, tak to vemze hadicí. Kdo není trubka, tak to vezme vapkou, ale logicky, né z 5ti centimetrů.
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Tak tu pomôže už len transplantácia mozgu ......
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
A už máš jsi si vyjednal termín?
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
radek35 píše:Zdravim , chtěl bych se zeptat mám sharana 2.8VR6 syncro a ted když jsou vedra tak třeba po dálnici jedu 120km a teplota oleje tak 120 a voda se mi zvedne na tu druhou čárku za půlkou, je to normální ? Nebo mám mít strach z nejhoršího. Děkuji za odpověď.
Dneska jsem měl cca 2 hodiny na místě běžet VR6 na 2500-3000 otáček. Venku vedro na chcípnutí, voda podle vagu 95-99 podle toho jak se točilo slunce, olej 110-120.