MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Může to být to čidlo ,ale může to být i ten termostat chtělo by to ošahat hadice jestli ti přepouští termostat i při tech 75°C tak je v háji.A jinak čidlo dej do nádobky s vodou a teploměrem a zahřejvej.Měl jsem na něm multimetr a když to seplo tak jsem jenom juknul na teploměr a bylo jasno,ale není to moc přesné měření.
- ferlich
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
- johnpiere
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Senice na Hané
Tak já měl zase trochu jiný problém. Teplota se stále držela v bílém poli a občas při pomalé jízdě zalezla na kraj Normalu. Nedalo mi to a našel termostat a rozdělal. A ejhle!! Uvnitř nic nebylo? Co že? Taky jsem si říkal, ale dle ETOSu tam být musí. Tak jsem jej zakoupil v Auto Kelly za 380 kč, rozdělal podruhé a napasoval dovnitř. Padl tam jak ušitý. No a teď? Po 10-15 km tam mám 90 a bez bufíku. A drží. Pokud by někdo potřeboval poradit s rozborkou, pište poradím
- g2tdi
- Pilot
- Příspěvky: 775
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Odolena vwoda-Čenkov
- Kontaktovat uživatele:
ahoj hele to čidlo si myslím by mohlo bejt špatny dělato jako dva odpory proěnlivy samo podle teploty ma čtyři dráty dva do jednotky a dva do budíku. a ta spotřeba? to nebude dělat čidlo na to ta teplota je dost vysoká aby to žralo co píšeš. kdy si dělal rozvody? ja když to koupil tak jsem jezdil po praze tak za 10 a mimo tak za 8 litru udělal rozvody(byly skočeny o zub) pak ještě převstřik ten se musí dělat po každejch rozvodech je zapotřebí vag a teď? Auto jede jak píchlá svině a spotřeba po praze max 7 a to mam trošku těžkou nohu. Jednoduchá kontrola napíchni na vag dej dynaickej test počátku vstřiku poznámka: motor zahřáty alespoň na 53stupňů a musí běžet na volnoběh. Zkus a uvidíš
odtahová služba nonstop
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis
- Alfan
- Jezdec
- Příspěvky: 286
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
Pánové, prosím o radu. Sice jsem četl Vaše zkušenosti ale...nejsme z toho moudrej.
Já mám na "budíku" ručičku maximálně u první čásrky v levé části, ale když se podívám na počítač tak mám teplotu mezi 83 85 stupni.
Nejsem takovej technik a proto se chci Vás zkuišených zeptat, co by to mohlo být, abych zbytečně v servisu neplatil za výměnu tzv. pro jistotu všeho...
Díky.
Já mám na "budíku" ručičku maximálně u první čásrky v levé části, ale když se podívám na počítač tak mám teplotu mezi 83 85 stupni.
Nejsem takovej technik a proto se chci Vás zkuišených zeptat, co by to mohlo být, abych zbytečně v servisu neplatil za výměnu tzv. pro jistotu všeho...
Díky.
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
- g2tdi
- Pilot
- Příspěvky: 775
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Odolena vwoda-Čenkov
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj tak muj boj s teplotou byl u konce když jsem tam koupil 4. termostat a už origo v seatu a výsledek uplně v prd... mám tam foukly těsnění pod hlavou... tak boj teprve začíná
odtahová služba nonstop
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
- g2tdi
- Pilot
- Příspěvky: 775
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Odolena vwoda-Čenkov
- Kontaktovat uživatele:
sundat hlavu sorvnat natlakovat cca 1 tyden to je 1000kč
zkontrolovat blok jestli není křivej a když to je 3500 a ty ventily to je hrozná práce to zabrušovat
zkontrolovat blok jestli není křivej a když to je 3500 a ty ventily to je hrozná práce to zabrušovat
odtahová služba nonstop
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis
- marek000
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.10.2007 16:32
- Bydliště: PÍSEK
Re:
ahoj, potřeboval bych poradit kde mám najít termostat , asi nedovírá nemužu pořádně ntopit motor (RUČIČKA TEPLOMĚRU JE MAX. V PRVNÍM POLÍČKU ) díkjohnpiere píše:Tak já měl zase trochu jiný problém. Teplota se stále držela v bílém poli a občas při pomalé jízdě zalezla na kraj Normalu. Nedalo mi to a našel termostat a rozdělal. A ejhle!! Uvnitř nic nebylo? Co že? Taky jsem si říkal, ale dle ETOSu tam být musí. Tak jsem jej zakoupil v Auto Kelly za 380 kč, rozdělal podruhé a napasoval dovnitř. Padl tam jak ušitý. No a teď? Po 10-15 km tam mám 90 a bez bufíku. A drží. Pokud by někdo potřeboval poradit s rozborkou, pište poradím
mám sharana 1 1,9 tdi typ motoru AFN 81KW
- Alfan
- Jezdec
- Příspěvky: 286
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Já měl podobný problém a tak jsem nechal vyměnit čidlo na teplotu (nebo jak se to jmenuje) a taky termostat.
Od tý doby se mi ručička normálně dostane přesně doprostřed, někdy lehce za..., ale funguje to.
Teď sice nevím, čím to bylo, ale celkově mě to myslím vyšlo na 1200 Kč nebo nějak tak včetně práce.
Někde jsem to tady psal, ale nemůžu ten příspěvek najít.
už jsem našel
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... &start=328
Od tý doby se mi ručička normálně dostane přesně doprostřed, někdy lehce za..., ale funguje to.
Teď sice nevím, čím to bylo, ale celkově mě to myslím vyšlo na 1200 Kč nebo nějak tak včetně práce.
Někde jsem to tady psal, ale nemůžu ten příspěvek najít.
už jsem našel
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... &start=328
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 20.01.2008 19:42
Spínání chladiče
Zdravím pánové, mám dotaz. Vlastní Seat Alhambra 1.8 TURBO 20V.
Je normální když mi sepne chladič až kolem teploty 90 stupňů ?????Třeba na 94....
Bojím se že s tím něco je. Prosím pomoc !!!!!!!!
Je normální když mi sepne chladič až kolem teploty 90 stupňů ?????Třeba na 94....
Bojím se že s tím něco je. Prosím pomoc !!!!!!!!
- widle
- VWmaniak
- Příspěvky: 6549
- Registrován: 25.09.2007 18:49
- Bydliště: Pržno okr. Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spínání chladiče
to je ideální stav...teda myslím si že je.......
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz