MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
rfarsky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 683
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rfarsky »

Může to být to čidlo ,ale může to být i ten termostat chtělo by to ošahat hadice jestli ti přepouští termostat i při tech 75°C tak je v háji.A jinak čidlo dej do nádobky s vodou a teploměrem a zahřejvej.Měl jsem na něm multimetr a když to seplo tak jsem jenom juknul na teploměr a bylo jasno,ale není to moc přesné měření.

Uživatelský avatar
ferlich
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ferlich »

Měl jsem stejný problém, první jsem vyměnil termostat, situace se zlepšila, ale problém se nevyřešil. Nakonec mi vyměnili čidlo a teď je vše o.k., ručička je na 90 jako přibitá. Docela problém byl s čidlem, protože v mém roce výroby tam dávali tři typy a tak jsme to trefili až na potřetí :(

Uživatelský avatar
johnpiere
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Senice na Hané

Příspěvek od johnpiere »

Tak já měl zase trochu jiný problém. Teplota se stále držela v bílém poli a občas při pomalé jízdě zalezla na kraj Normalu. Nedalo mi to a našel termostat a rozdělal. A ejhle!! Uvnitř nic nebylo? Co že? Taky jsem si říkal, ale dle ETOSu tam být musí. Tak jsem jej zakoupil v Auto Kelly za 380 kč, rozdělal podruhé a napasoval dovnitř. Padl tam jak ušitý. No a teď? Po 10-15 km tam mám 90 a bez bufíku. A drží. Pokud by někdo potřeboval poradit s rozborkou, pište :D poradím

Uživatelský avatar
g2tdi
Pilot
Pilot
Příspěvky: 775
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Odolena vwoda-Čenkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g2tdi »

ahoj hele to čidlo si myslím by mohlo bejt špatny dělato jako dva odpory proěnlivy samo podle teploty ma čtyři dráty dva do jednotky a dva do budíku. a ta spotřeba? to nebude dělat čidlo na to ta teplota je dost vysoká aby to žralo co píšeš. kdy si dělal rozvody? ja když to koupil tak jsem jezdil po praze tak za 10 a mimo tak za 8 litru udělal rozvody(byly skočeny o zub) pak ještě převstřik ten se musí dělat po každejch rozvodech je zapotřebí vag a teď? Auto jede jak píchlá svině a spotřeba po praze max 7 a to mam trošku těžkou nohu. Jednoduchá kontrola napíchni na vag dej dynaickej test počátku vstřiku poznámka: motor zahřáty alespoň na 53stupňů a musí běžet na volnoběh. Zkus a uvidíš
odtahová služba nonstop
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis

Uživatelský avatar
Alfan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most

Příspěvek od Alfan »

Pánové, prosím o radu. Sice jsem četl Vaše zkušenosti ale...nejsme z toho moudrej.
Já mám na "budíku" ručičku maximálně u první čásrky v levé části, ale když se podívám na počítač tak mám teplotu mezi 83 85 stupni.
Nejsem takovej technik a proto se chci Vás zkuišených zeptat, co by to mohlo být, abych zbytečně v servisu neplatil za výměnu tzv. pro jistotu všeho... :)
Díky.

rfarsky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 683
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rfarsky »

To vypadá na čidlo nebo na budík,nevím jestli stejný čidlo je pro Vag i pro budík bohužel.

Uživatelský avatar
g2tdi
Pilot
Pilot
Příspěvky: 775
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Odolena vwoda-Čenkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g2tdi »

Ahoj tak muj boj s teplotou byl u konce když jsem tam koupil 4. termostat a už origo v seatu a výsledek uplně v prd... mám tam foukly těsnění pod hlavou... tak boj teprve začíná
odtahová služba nonstop
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis

rfarsky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 683
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rfarsky »

To není zas tak hrozný pokud to bude jenom těsnění tak je výměna na pár hodin

Uživatelský avatar
g2tdi
Pilot
Pilot
Příspěvky: 775
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Odolena vwoda-Čenkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g2tdi »

sundat hlavu sorvnat natlakovat cca 1 tyden to je 1000kč
zkontrolovat blok jestli není křivej a když to je 3500 a ty ventily to je hrozná práce to zabrušovat
odtahová služba nonstop
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis

Uživatelský avatar
marek000
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.10.2007 16:32
Bydliště: PÍSEK

Re:

Příspěvek od marek000 »

johnpiere píše:Tak já měl zase trochu jiný problém. Teplota se stále držela v bílém poli a občas při pomalé jízdě zalezla na kraj Normalu. Nedalo mi to a našel termostat a rozdělal. A ejhle!! Uvnitř nic nebylo? Co že? Taky jsem si říkal, ale dle ETOSu tam být musí. Tak jsem jej zakoupil v Auto Kelly za 380 kč, rozdělal podruhé a napasoval dovnitř. Padl tam jak ušitý. No a teď? Po 10-15 km tam mám 90 a bez bufíku. A drží. Pokud by někdo potřeboval poradit s rozborkou, pište :D poradím
ahoj, potřeboval bych poradit kde mám najít termostat , asi nedovírá nemužu pořádně ntopit motor (RUČIČKA TEPLOMĚRU JE MAX. V PRVNÍM POLÍČKU ) dík

mám sharana 1 1,9 tdi typ motoru AFN 81KW

Uživatelský avatar
Alfan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most

Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat

Příspěvek od Alfan »

Já měl podobný problém a tak jsem nechal vyměnit čidlo na teplotu (nebo jak se to jmenuje) a taky termostat.
Od tý doby se mi ručička normálně dostane přesně doprostřed, někdy lehce za..., ale funguje to.
Teď sice nevím, čím to bylo, ale celkově mě to myslím vyšlo na 1200 Kč nebo nějak tak včetně práce.
Někde jsem to tady psal, ale nemůžu ten příspěvek najít. :(

už jsem našel :)
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... &start=328
Obrázek

Snoo007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 20.01.2008 19:42

Spínání chladiče

Příspěvek od Snoo007 »

Zdravím pánové, mám dotaz. Vlastní Seat Alhambra 1.8 TURBO 20V.
Je normální když mi sepne chladič až kolem teploty 90 stupňů ?????Třeba na 94....
Bojím se že s tím něco je. Prosím pomoc !!!!!!!! :( :( :( :( :(

Uživatelský avatar
widle
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6549
Registrován: 25.09.2007 18:49
Bydliště: Pržno okr. Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Spínání chladiče

Příspěvek od widle »

to je ideální stav...teda myslím si že je.......
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“