Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 716 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 14.09.2014 23:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.09.2007

Příspěvky:

220

Bydliště:

Prešov

ja som mal trvalo zopnuty spinač klimy pod pravym prednym blatnikom

_________________
Obrázek

_________________
Alhambra II 1,9 TDI 85 kw Sharan II 1,9 TDI 85 kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 16.09.2014 19:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.06.2012

Příspěvky:

4

ja si myslim že je to spojeny s tim teplotnim cidlem ale nevim proc i po novym cidle tam mam trvalou zavadu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 01.12.2014 12:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

75

Bydliště:

Teplice nad Metují

Chlapi prosímvás, jakej termostat na 1,9 TDi?
Před rokem jsem už měnil, neměl jsem origo. Po výměně byla teplota znatelně lepší i za mrazů. Teď už semně zas motor při -5° neohřeje přes první čárku :( leda do kopce a nebo když to dost ženu, ale studený zas nechci. Bufík nefungoval nikdy. Hadice k chladiči je teplá brzo, takže to míří k termostatu. Díky za odpověď.

_________________
Sharan I 98 1,9, trošku zanedbanej, ale náš ;)
Sharan III 2014 2,0


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 01.12.2014 15:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3827

Zprovozni bufík. Tohle termostatem fakt není.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 01.12.2014 15:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

75

Bydliště:

Teplice nad Metují

je to zařazený v dlouhodobým plánu :-D
ale minulou zimu bylo rozhodně míň jak mínus pět a hřálo to. Hadice do chladiče je teplá chvíli po startu. Je to i termostatem.

_________________
Sharan I 98 1,9, trošku zanedbanej, ale náš ;)
Sharan III 2014 2,0


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 01.12.2014 16:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4758

Bydliště:

Praha

Tak to bude dlouhodobě zima motoru i tobě.

Jak píše Marek - zprovozni bufíka. Termostat i bufík přispívají k udržení provozní teploty motoru, samotný termostat toho moc nezmůže.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 01.12.2014 17:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3827

Když už tedy nemáš funkční bufík, zamez proudění vody do zadního topení. To hodně pomůže. Prostě vytrhni hadice u bufíku z obou stran a zacpi je korkovými špunty.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 01.12.2014 19:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2012

Příspěvky:

224

Bydliště:

Chodsko

Můj dotaz: Když šáhnu skrz vrtule chladiče, tak šahám přímo na chladič vody? Podezřívám termostat že propouští, protože se to ohřívá tragicky dlouho, ale když šáhnu skrz vrtuli, tak je to studený...

I v létě se to naopak celkem přehřejvalo ( teplota standartně uprostřed mezi půlkou a 3/4 ) ale v zimě to drží přesně prostředek, když se to milostivě po 10km ohřeje

_________________
Sharan I, model 2000 se sportpacketem v plné výbavě, motor 1,8T AJH, cca 175 koní, LPG Magic 3, pružiny FKS -35mm.

http://www.AutomobilovySlalom.cz , levné závody pro každého.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 01.12.2014 19:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

75

Bydliště:

Teplice nad Metují

Marek77 píše:
Když už tedy nemáš funkční bufík, zamez proudění vody do zadního topení. To hodně pomůže. Prostě vytrhni hadice u bufíku z obou stran a zacpi je korkovými špunty.

oukchej, aspoň ho vymontuju a dám dokupy spolu s čerpadlem nafty Obrázek akorát nevim esli ty špunti, spíš váleček a stáhnout hadicovkou

ale stejně byste mně mohli říct jestli dáváte origo termostaty nebo náhrady ;)

ď

_________________
Sharan I 98 1,9, trošku zanedbanej, ale náš ;)
Sharan III 2014 2,0


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 02.12.2014 08:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

416

Bydliště:

Lipník nad Bečvou/Prostějov

Obrázek akorát nevim esli ty špunti, spíš váleček a stáhnout hadicovkou

Do hadic vlezla vodovodní trubka o průměru 20mm, tak si udělej záslepku tohoto průměru a udrží ti to svorka co drží hadici na bufíku.
ale stejně byste mně mohli říct jestli dáváte origo termostaty nebo náhrady ;)

ď[/quote]

_________________
Obrázek
Obrázek

_________________
Galaxy 1.9 Tdi PD 85 kw 2001 Stříbrná Letní 215/55 R16 97H Zimní 195/65 R15 95T


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 02.12.2014 17:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3827

Přesně - ne trubku, ale kulatinu, aby tudy voda necirkulovala. Tak se zkrátí okruh chlazení z cca devíti litrů na šest a motor se ohřeje o poznání rychleji. Nicméně bufík je bufík, zejména v městském provozu.

Termostat dávám té značky, kterou mám vyzkoušenou - Wahler nebo Vernet. Slovo originál nesnáším, protože je to nesmyslné označení. Nic totiž není originál - celé auto je složeno ze subdodávek.


Jinak ANO - pokud sáhneš skrz vrtule na chladič, jedná se o chladič vody. Chladič klimatizace je před ním (ve směru jízdy).

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 02.12.2014 23:06 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

29.11.2014

Příspěvky:

9

ahoj kluci mam problém , nežhavilo mě auto a tady u vás jsem se dočetl že mě odešlo čidlo na teplotu vody , tak jsem den jezdil s odpojenym čidlem než jsem sehnal nové , po namontování nového čidla mě neukazuje budík na teplotu vody , dal jsem tam čidlo s Feldy , mam Sharana 1.9 TDII rok 2000


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 03.12.2014 08:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2008

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

A pred vymenou se teplota na budikach ukazovala? Protoze ty cidla jsou stejny, tedy pokud uz mas motor PD. U rotacky nevim.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 03.12.2014 09:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3827

Kubenec: Čidlo teploty chladicí kapaliny z Felicie 1,3/1,6 je stejné s TDi rotačkou, ne s PD. Motory PD mají dvoudrátová čidla.

Podle popisu v podpisu má TDII, což je podle mého názoru rotačka 81kW. Tam musí čidlo z Felicie normálně fungovat. Otázkou je, zda ukazatel teploty na budících ukazoval před výměnou, jak bylo řečeno. Protože pokud ne, je chyba někde jinde, než v čidle (drát, svorkovnice apod.).

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 03.12.2014 10:14 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

29.11.2014

Příspěvky:

9

Teplotu to normal ukazovalo jo a mam 81kw


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 716 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group