Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 715 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 03.12.2014 10:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1997

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Pokuď je to tak jak říkáš, tak nemohl pasovat konektor, to dá rozum.
Protože čidlo na SAGII je 06A919501A dvoudrátové a pasuje s Fabie,Octavie. Omlouvám se za tu Feldu, tam je tedy to čtyřdrátové.
Myslím, že bude problém jinde. Ať napíše kolika pinové čidlo měl a jaké tam nacpal.

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 03.12.2014 14:53 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

29.11.2014

Příspěvky:

9

A ted jsem v hajo . Staré čidlo nezhavilo ale ukazovalo teplotu . Nove taky nezhavi a ani budík neukazuje . Odpojil konektor a zhavi nonormálně dál jsem tam se žlutým proužkem jako tam bylo a je 4 pinové . Nemusím smazat chybu vagem aby fungovalo kdy jsem den jezdil s odpojenym čídlem ? Dal jsem tam xs 357919501A


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 04.12.2014 08:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3812

Žádnou chybu mazat nemusíš.

Pokud je teplota motoru nižší než +10°C, musí se před startem automaticky aktivovat žhavení. Čím nižší teplota je, tím déle žhaví.

Vypadá to na vadné čidlo. Nejlepší by bylo vyndat čidlo z nějaké fungující Felicie. Tam se vyndá snadno, navíc pokud budeš šikovný, neztratíš ani slzu chladicí vody. A hned budeš vidět.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 08.12.2014 21:20 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

29.11.2014

Příspěvky:

9

Ahoj kluci , tak prosím o další nápad co s tím ...... , už jsem vyměnil 2 fungl nové čidla na vodu a stejně se žhavení rozsvítí tak na 2 s. ( je -1 ) a budík na teplotu vody se furt nehejbe , po otočení klíčku se posune na začátek a dál se nehne


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 04.02.2015 19:37 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

25.11.2014

Příspěvky:

2

Ahoj. mám sharana 4x4 81kw. 2007rv.. vymnenil jsem termostat. když jedu dál slape jak má. ale když jedu po měste pustím topení na plno prední i zadní tak padá teplota. dekuji za rady


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 04.02.2015 20:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3812

To Jarda.L.:

Sharan 4x4 2007 s výkonem motoru 81kW neexistuje. To pro pořádek.

Chová se to naprosto normálně a je to v pořádku. Po městě motor pracuje s obrovskou výkonovou rezervou a nevytváří mnoho ztrátového tepla. Teplo vyzářené topnými tělesy do kabiny vozu je větší, než teplo vzniklé v motoru - logicky proto teplota chladicí kapaliny klesá.
Pokud máš funkční bufík, měl by to při poklesu teploty vody pod 78°C začít dohánět tím, že sepne a bude vodu ohřívat.




To hade11:

Vypadá to, že dáváš snímače, které nejsou pro tento motor. Nebo jsou to šmejdy, které proměřují. Jinak pokud žhavení při -1°C funguje cca 2 vteřiny, není to špatně. To klidně může stačit. Mně při nule Celsia auto naskočí na první otočení i bez žhavení. Prostě vezmu za klíček a startuju hned, nečekám na kontrolku. A chytne. Takže jestli ona ta chyba nebude v něčem jiném, než v čidle teploty motoru.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 04.02.2015 20:11 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

25.11.2014

Příspěvky:

2

promin 85kw. ten mi nespína to mne ani nenapadlo. jeste nedavno fungoval. to bude tim ze nespína. takže se musím kouknou na bufíka. dekuji a nevís co sním muže bejt. :roll:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 04.02.2015 20:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3812

O bufíku jsou tu sáhodlouhé příspěvky v mnoha tématech. Stačí pohledat. Bufík z roku 2007 určitě půjde načíst VAGem, čili jeho problém odhalíš poměrně snadno. Předpokládám, že budeš mít model D5Z-F nebo nějaký jemu podobný. To je typ bufíku, kde se může posejřit doslova úplně všechno. Od žhavicího kolíku, přes drátěnku kolem, přidřená ložiska rotoru dmýchadla, až po upečenou jednotku.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 21.02.2015 01:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.10.2010

Příspěvky:

19

Bydliště:

Čáslav

Ahoj, už jsem tu s mojí opakovanou závadou zas - Sharan 2001 AUY 85 kW mi netopí a občas se přehřívá - nechladí. Prosím o názor někoho zkušenějšího, nikoliv plácnuté hypotézy - po 3 letech provozu nám před 1 rokem přestal topit (přes VAG zjištěna závada - přehřívání přítopu) a systém se začal přehřívat a hodně tlakovat (chrlit vodu z expanzky po otevření i po delší době)... tak jsme sundali hlavu, , srovnali ji a nechali otlakovat zatepla (byla OK), vyměnili těsnění, termostat + vodní pumpu a pak to půlrok šlapalo OK - topilo v zimě a chladilo motor v létě OK. Jenže na podzim se to opakovalo - tlakování do chladícího okruhu, sundala se hlava, ověřila se zatepla hlava že není ruplá, srovnala, koupil jsem nové víčko expanzky, ověřila i prostupnost přepadové hadičky do expanzky, dal nový termostat. Vše šlapalo jak má zas asi jen půlrok (to najedeme asi 10 tis km) a už zas tlakuje okruh (docela mizí voda, ale v oleji není - měníme po 10 tis km poctivě), přehřívá se příhřev topení a tudíž netopí ... občas skočí teplota motoru ukazatelem na 100. Nyní máme najeto 260 tis km.
Domníváme se že může být ruplý blok, ale to by přece zlobilo hned po té opravě hlavy, ne? A ne až po cca půlroce ...
Přes VAG jiné závady s tímto související nevidím (jen čidlo ABS, nejde klima, semtam nějaká žárovka a ten příhřev furt přehřátej).
Zvažuju výměnu motoru, koupit holý za desítku a přehodit ... co myslíte, bude klid?

EDIT: po první demontáži hlavy se nechaly původní šrouby (origo prý byly kvalitnější) a po druhé demontáži už se daly šrouby nové

_________________
VW Sharan 1.9 TDI, automat 85 kW AUY, 2001, sedmisedadlák


Naposledy upravil BohumilB dne 21.02.2015 10:49, celkově upraveno 1

Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 21.02.2015 08:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2008

Příspěvky:

955

Bydliště:

u Turnova

Rovná hlava, nové těsnění (správná tloušťka), předpokládám nové šrouby, ale rovinnost bloku jste kontrolovali. Dost často bývá zkroucený a je potřeba také srovnat.

_________________
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

_________________
SHARAN 1.9 TDI PD 215 PS, O1 1,9 TDI 190 PS, G3 Facelift 1.9 TDI 170 PS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 21.02.2015 10:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3812

Položím stejnou otázku - při těch dvou opravách hlavy jste použili nové šrouby hlavy? To, co popisuješ, totiž vypadá prakticky jednoznačně na to, že jste tam vrátili staré, které chvilku drží, ale po poměrně krátkém čase hlavu neudrží a někde to profoukne.

U motorů VW (a drtivé většiny jiných motorů) se po demontáži hlavy musí bezpodmínečně použít nová sada šroubů hlavy a samozřejmostí je i přesný postup při jejím utahování. Spousta lidí to podceňuje - znám ze svého okolí.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 21.02.2015 12:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2402

Bydliště:

Green town at Prague

Viz trepifajxl - blok, zejména mezi 3 a 4 válcem - 7 z 10 aut tam má problém - mluvím z vlastní zkušenosti.

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 22.02.2015 19:07 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Mluvíš i za mě M@rty. Těsnění pod hlavou jsem měl fouknutý právě mezi třetím a čtvrtým hrnkem.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 17.03.2015 01:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1

zdar všichni - nedaří se mi zahřát 1,9 tdi/ 66 kw/R.V.98/ SAG 1 nový termostat vyvařený, nové rozvody, nová pumpa, nový radiátor topení, voda koluje, neztrácí se, drží hladinu, netlakuje, hladina se nemění, motor nekouří, chladič průchozí, topení topí-celkem pozdě ale perfektně, zadní topení topí, climatronik funguje, budíky/čidla podle diag. a externího teploměru v nádobce nelžou, ale nedokážu dostat teplotu maximálně 79stupňů běžný provoz cca60 stupňů spodní hadice studená maximálně vlažná. A TO JSEM TO DRŽEL po 50 km NA MÍSTĚ V 3600 ot. tak 25 minut Auto JE Z ITALIE-NÉMÁ BUFÍK-jen radiátor a trubky je mi jasné, že nemůžu čekat zázraky ale na druhém autě co mám ALHAMBRA 1,9/81KW mi bufík nefunguje a cca. 20 min/25 km je teploměr na 90 a stojí. JEDINÉ CO MĚ NAPADÁ JE NARVAT DO ZPÁTEČKY K NÁDOBCE do hadice ventil.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 17.03.2015 11:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

194

Bydliště:

Holýšov - Plzeňský kraj

spodní kryt motoru máš? mně stačilo dát nový termostat, původní jsem vařil v hrnku a vypadalo to dobře, ale v autě pořád studený. Když jsem pracoval v BEHRu teď MAHLE tak každá automobilka měla jinou naplň " vosku " v termostatu podle provozní teploty motoru, třeba některé termostaty třeba Opel začínal někde na 83 atd, třeba máš rozměrově dobrý termostat a teplotně neodpovídá. Teplotu jsme tam měli vyraženou no a nebo se dělal před svačinou nebo na konci šichty :-)

_________________
Jarda

_________________
Volkswagen Sharan I 1,9TDI/81kW 1998


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 715 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group