Re: STĚRAČE, PŘEDNÍ: zastavují se, údržba stěračů
Napsal: 29.09.2016 11:00
Jsi sice v sekci SAG a podle podpisu máš Golfa, ale to by asi mělo být jedno.
Motor stěračů předpokládá jistý odpor stírátek, takže když jede naprázdno, tak se může stát, že prostě přejede koncovou polohu. Takže pokud jsi si nepoznačil původní "nulovou" hodnotu, viděl bych to na pokus-omyl, tj. nasadit stěrače, lehce dotáhnout a pustit motor. Je nanejvýš vhodné toto zkoušet s mokrým sklem. No a tak postupně doladíš nulovou polohu. Další oříšek by mohl být v doběhovém kontaktu motoru, příp. v brzdícím kontaktu. To by mělo být uvnitř motoru, vodivá dráha ve tvaru skorokruhu, která zjednodušeně zajistí to, aby motor dojel do nulové polohy. Brzdící kontakt (neznám přesný název, asi se tomu říká jinak) má zase za úkol v té nulové poloze motor co nejúčinněji zastavit (třeba tak, že zkratuje jeho kontakty).
Motor stěračů předpokládá jistý odpor stírátek, takže když jede naprázdno, tak se může stát, že prostě přejede koncovou polohu. Takže pokud jsi si nepoznačil původní "nulovou" hodnotu, viděl bych to na pokus-omyl, tj. nasadit stěrače, lehce dotáhnout a pustit motor. Je nanejvýš vhodné toto zkoušet s mokrým sklem. No a tak postupně doladíš nulovou polohu. Další oříšek by mohl být v doběhovém kontaktu motoru, příp. v brzdícím kontaktu. To by mělo být uvnitř motoru, vodivá dráha ve tvaru skorokruhu, která zjednodušeně zajistí to, aby motor dojel do nulové polohy. Brzdící kontakt (neznám přesný název, asi se tomu říká jinak) má zase za úkol v té nulové poloze motor co nejúčinněji zastavit (třeba tak, že zkratuje jeho kontakty).