NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
golfgti16vv
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 07.11.2007 10:27
Bydliště: ŠUMAVWA

Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

Příspěvek od golfgti16vv »

mno v dnešni době tyčkou 8O zajed nekam na 8 prvkovou geometrii tam je to naprosto přesné

kkd
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 02.11.2009 20:36

Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

Příspěvek od kkd »

Na co laserová geometrie stejně se seřizuje jen sbíhavost,všecky auta tak seřizuji jen to chce vědět hodnoty.

Uživatelský avatar
rockyteam
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 05.12.2009 13:57
Bydliště: Ostrava

Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

Příspěvek od rockyteam »

Rozhoduji se mezi tyčkami Delphi nebo Febi... Oboje asi budou v poho. Bydlím od Autokelly 300m tak to vemu asi od nich. Nebo byste doporučili nějaké lepší?
Passat Variant 1.9 66kw r.2000 (AHH)

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

Příspěvek od Marek77 »

kkd píše:Dík za tabulku já měl na mysli sbíhavost v milimetrech na ráfku protože měřím tyčkou ale to si už vypočítám.
Sbíhavost je 1 mm, tolerance +-2 mm. Takže se musíš vejít od -1 mm do +3 mm.

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

Příspěvek od Marek77 »

rockyteam píše:Rozhoduji se mezi tyčkami Delphi nebo Febi... Oboje asi budou v poho. Bydlím od Autokelly 300m tak to vemu asi od nich. Nebo byste doporučili nějaké lepší?
TRW nebo MOOG - nic lepšího není.

Uživatelský avatar
rockyteam
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 05.12.2009 13:57
Bydliště: Ostrava

Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

Příspěvek od rockyteam »

TRW nebo MOOG - nic lepšího není.[/quote]
arigatoo
Passat Variant 1.9 66kw r.2000 (AHH)

Uživatelský avatar
Belmondo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 349
Registrován: 12.10.2007 13:22
Bydliště: Praha

Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

Příspěvek od Belmondo »

jj, ty MOOGy jsou v poho. A asi vydrží z výše jmenovaných nejvíc :lol:

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

Příspěvek od Marek77 »

Já mám dlouhodobě nejlepší zkušenosti s TRW. MOOGy používám, když není TRW. Nic jiného mi na auto nesmí.

Uživatelský avatar
rockyteam
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 05.12.2009 13:57
Bydliště: Ostrava

Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

Příspěvek od rockyteam »

Budu tyčky měnit co nejdříve. Známý co to prodává říkal, že jsou Moogy jěště srovnatelné co se týče kvality s Meyle HD. Je to tak?
Našel jsem nějaké tady. Jsou to ty HD ?
Přílohy
meyle hd.jpg
Passat Variant 1.9 66kw r.2000 (AHH)

ikre
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 04.06.2008 16:53
Bydliště: Praha

Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

Příspěvek od ikre »

Kolik km můžou vydržet originál tyčky? Mám najeto 140k auto jsem koupil s 90k. Tyčky vypadaji podle rezatosti původní a na fakturách co mám ze všech servisů taky nejsou. Auto je z Itálie.

Sice nevím, jak poznat že jsou na výměnu ale nic "špatně" se mi nezdá.

Dík

Ikre

Uživatelský avatar
Tommate
Profík
Profík
Příspěvky: 1002
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: 3nec

Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

Příspěvek od Tommate »

špatné tyčky jsou dobře slyšet, na nerovnostech to nepříjemně klepe, jinak taky bych uvítal tyčky co vydrží hodně, ale za takovou částku bych chtěl i záruku minimálně na 50 000km, a kdo vám ji dá, a pokud to tolik nevydrží tak je to stejně o ničem, kosti co vydrží cca 15 000 se dají sehnat od 150 za kus

Uživatelský avatar
Auto1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 509
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Opava city
Kontaktovat uživatele:

Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

Příspěvek od Auto1 »

Meyle dělá Heavy Duty (HD) kosti už dlouho,ale nyní je novinka. (no už nějaký pátek a možná to už dělá i TRW a Moog)

(proč i kvalitní kosti odcházejí brzy: kosti totiž při montáži často při utahování matky jedním klíčem protáčejí čep,proto se čep drží kontra druhým klíčem a ten druhý kontra klíč,pokud není speciální tenky,tak běžný je široký a svlíká těsnění,kterým pak zatéká přímo do kloubu)

A ta novinka je v konstrukci čepu,který už není pro kontra klíč zvenku zezadu čepu ale uvnitř čepu zepředu tedy vnitřní imbus,
(podobně jako je konstrukce tlumičů nahoře,nebo kulových čepů na nápravě)
tedy kontra klíč se už nedotkne manžety,která těsní kloub a není možnost ji částečně svlíknout.

Supr konstrukce,ale až ji začnou kopírovat levní výrobci,kteří používají máslové matroše,tak ten imbus strhneš a budeš proklínat poláky,číňany a já nevím koho... (jako dneska běžně u těch levných kulových čepů)
IMPORT A PRODEJ AUT: http://www.1auto.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Tommate
Profík
Profík
Příspěvky: 1002
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: 3nec

Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

Příspěvek od Tommate »

Marek77 píše:TRW nebo MOOG - nic lepšího není.
Moog je jistě dobrá značka, ale řekl bych, že právě u tyček je situace jiná, protože krátká životnost není problém náhrad, ale samotné poddymenzované konstrukce originálu, tyče Moog, jak jsem se na ně díval, jsou jen (třebaže kvalitní) kopií originálu s plastovým pouzdrem a tudíž je u nich stejné riziko rychlého odchodu do kytek jako u febi, delphi, starline, atp., takže pokud bych dával za tyče nějakou větší částku, tak jedině nějaké to HD nebo tak

Uživatelský avatar
Auto1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 509
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Opava city
Kontaktovat uživatele:

Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

Příspěvek od Auto1 »

HD stejně vymlátíš docela rychle.
Na Octavii z roku 2002 mám kosti od výroby,najeto 250.000km a podvozek jako nový.
Tam nejsou kosti na tlumič ale na rameno a tím pádem odpadá kloub v silonu a je tam jen pouzdro z pryže,a toto vymlátit je celkem kumšt.
Takže stačí kosti uchytit na rameno,vyrobit 2držákya je klid.
octavie je má přímo našroubované do ramen,ramena nemá litinové ale ocelové.
Kdo první vymyslí držáky?
Ty kosti na Octávii stojí snad 200kč,a vydrží věčně,takže patper,který vyrobil i držák xenon kostí už to určitě dávno na autě má.
:)
IMPORT A PRODEJ AUT: http://www.1auto.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

Trialista
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 18.04.2009 13:14
Bydliště: Turnov

Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, čepy, díly, opravy

Příspěvek od Trialista »

zdravím všechni, chtěl bych se zeptat, problém mám takovej zničeho nic
jsem jel asi 130km a po 50km jízdy, mě začalo vibrovat v podlaze u spolujezce a následně
se rozklepalo pravý kolo a začal škubat volant směrem do leva a dost hustě. Dokud jsem nezastavil tak to dělá pořád. Zastavím zahejbu volantem a po chvili jedu dál a zhruba po 5km to dělá znovu.
A tak pořád dokola....
Tak nevím co s tím prosím o rady, předem díky.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“