Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
PříspěvekNapsal: 18.08.2015 19:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.03.2011

Příspěvky:

4

Bydliště:

Pardubice

Nene, jezdil jsem na čistou naftu. Kolečko na klice byCh neřekl.. doteď tam bylo čerpadlo jiné a fungovalo to. dnes jsem se bavil ještě s mechanikem co dělá přímo čerpadla a říkal, ze tim ze se to nezalilo se mohl pridrit nebo zatuhnout regulátor jak píše 11mAjA11.... Mám objednánou nějakou chemickou s*acku co čistí palivovou soustavu co mi doporučil, smicha se s cca 2l nafty a nechá se to na volnobeh klapat... A do toho několikrát prošlápne.. tak uvidím.. ale nic jiného krom toho pridreni nebo zatuhnutí mě nenapadá.. když předtím fungovalo.

_________________
VW Golf I 1,6D 40kW
VW Golf I Cabrio 1,6 GTI 81kw
Ford Galaxy 1,9 TDi 81kW
Škoda Superb 2,5 TDi 114kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
PříspěvekNapsal: 10.09.2017 11:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2009

Příspěvky:

269

Bydliště:

" HRADUBICE " konec D11

Ahoj, odešla mě hlava motoru AVG ( upadl ventil a tím se hlava poškodila tak,že oprava nebyla možná) tak tam dali repasovanou AFN hlavu, udělali rozvody a auto mě předali.

Motor v pohodě startuje, jezdí bez problému, jenže TDI graf hlásí, že předvstřik je příliš brzy, úplně mimo rozsah, hodnota cca 7.

Mám to nějak řešit? Zvuk motoru je pěknej. Nemůže se tím předvstřikem něco pomalu ničit? Dřív byl přesně uprostřed.

_________________
Galaxy Ghia 1.9 TDI 81kW+chip,AVG;r.v.2000;EGR off,Maf Off,5x el.okna,Climatronic,Tempomat,Blue LED interier,park senzory


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
PříspěvekNapsal: 11.09.2017 08:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

466

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

na dieselpower fore Ti odpovedali. ale otazocka meral si tdi grafom a nastavil si spravny kod motoru? stale treba zadat avg a nie afn....a fakt stacilo len vymenit hlavu? ked upadne ventil tak vsetko rozsrotuje okolo takze aj piest

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, AFN - náš Michel išiel do sveta... Seat Alhambra II, AUY, Aneška a už zase riešim čo som mal vyriešené :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
PříspěvekNapsal: 11.09.2017 12:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2009

Příspěvky:

269

Bydliště:

" HRADUBICE " konec D11

jj, ventil se nějak trošku ohnul a nedovíral,motor klepal a moc netáhnul.Dojel jsem 1Km k mechanikům tam jsem to zdechnul a následný start už neproběhnul, startér už s motorem neotičil. Přes rychlost šlo otočit motorem 3/4 otáčky tam a zpět. po rozebrání hlavy chyběl 1 ventil,zvedátko rozlámaný,vačka trošku oťukaná a hlavaod ventilu vylomená.

Motor to prý nijak nepoškodilo.

Už jsem se s mechošem domluvil a na to nastavení rozvodů mrknou.

Jinak nevím co jsi myslel s tím Vagem,nikdy jsem nikde nezadával kód motoru a TDI graf ukazoval správně mezi ryskama hodnota cca 55, teďka úplně mimo rysky a hodnota 7

_________________
Galaxy Ghia 1.9 TDI 81kW+chip,AVG;r.v.2000;EGR off,Maf Off,5x el.okna,Climatronic,Tempomat,Blue LED interier,park senzory


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
PříspěvekNapsal: 11.09.2017 13:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

AVG a AFN mají stejný TDI graf - to jen na okraj.
Jinak ANO, některé vyšší verze VAG-COMu mají možnost nastavení kódu motoru pro přesnější určení správného TDI grafu. Je totiž fakt, že některé motory TDI mají malinko jiný TDI graf, než jiné. Nicméně je to nepatrný rozdíl, asi bych to neřešil.

Pokud je hodnota předvstřiku 7, je to později, nikoli dřív. Není to dobré z hlediska dodávky malinko menšího množství paliva, čili motor může hůř jet a hlavně hůř startovat zatepla. Osobně bych předvstřik nastavil "mezi rysky".

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
PříspěvekNapsal: 11.09.2017 13:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

466

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

neviem aky soft pouzivas ale vacsina vagov a vcds softov ma maznost urcit typ motora na ktorom sa v zakladnych nastaveniach kontroluje tdi graf. je tam nato okienko vpravo dole. kliknes na sipku a rozroluje sa ponuka typov motorov a tam navolis ten tvoj. bol by si prekvapeny aku to ma suvislost. mam to odskusane zadas iny typ motoru a tdi graf ide do pr.... :mrgreen:

takze si nevedel pretocit motorom a mechos Ti tvrdi ze odisla iba hlava....nooo a premerali presah daneho piestu a porovnali s ostatnymi? podla mna je prihnuta aj ojnica...

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, AFN - náš Michel išiel do sveta... Seat Alhambra II, AUY, Aneška a už zase riešim čo som mal vyriešené :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
PříspěvekNapsal: 11.09.2017 13:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

466

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

no nie som si isty marku ze avg a afn ma ten isty tdi graf....uz som to davno nerobil ale mam dojem ze 1z/afn je spolocná hodnota nastavenia. ale nehadam sa.....

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, AFN - náš Michel išiel do sveta... Seat Alhambra II, AUY, Aneška a už zase riešim čo som mal vyriešené :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
PříspěvekNapsal: 11.09.2017 16:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2009

Příspěvky:

269

Bydliště:

" HRADUBICE " konec D11

Marek77 píše:
AVG a AFN mají stejný TDI graf - to jen na okraj.
Jinak ANO, některé vyšší verze VAG-COMu mají možnost nastavení kódu motoru pro přesnější určení správného TDI grafu. Je totiž fakt, že některé motory TDI mají malinko jiný TDI graf, než jiné. Nicméně je to nepatrný rozdíl, asi bych to neřešil.

Pokud je hodnota předvstřiku 7, je to později, nikoli dřív. Není to dobré z hlediska dodávky malinko menšího množství paliva, čili motor může hůř jet a hlavně hůř startovat zatepla. Osobně bych předvstřik nastavil "mezi rysky".


Graf píše, že je příliš brzy.....


Přílohy:
TDI graf.jpg
TDI graf.jpg (157.59 KiB) Zobrazeno 451 krát


_________________
Galaxy Ghia 1.9 TDI 81kW+chip,AVG;r.v.2000;EGR off,Maf Off,5x el.okna,Climatronic,Tempomat,Blue LED interier,park senzory
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
PříspěvekNapsal: 11.09.2017 16:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2009

Příspěvky:

269

Bydliště:

" HRADUBICE " konec D11

hiero píše:
neviem aky soft pouzivas ale vacsina vagov a vcds softov ma maznost urcit typ motora na ktorom sa v zakladnych nastaveniach kontroluje tdi graf. je tam nato okienko vpravo dole. kliknes na sipku a rozroluje sa ponuka typov motorov a tam navolis ten tvoj. bol by si prekvapeny aku to ma suvislost. mam to odskusane zadas iny typ motoru a tdi graf ide do pr.... :mrgreen:

takze si nevedel pretocit motorom a mechos Ti tvrdi ze odisla iba hlava....nooo a premerali presah daneho piestu a porovnali s ostatnymi? podla mna je prihnuta aj ojnica...



Hele ten TDI graf používám pár let na svůj motor a vždy to bylo vcajku mezi ryskama, teďka to tam prostě není a hodnota kolísá od 7 do 9.

A co se hlavy týká. Tak já jenom sundal víko hlavy,viděl jsem lehce oťukanou vačku (byla prostě drsnější) dále jsem viděl pár úlomků a dál jsem to neřešil... zbytek dělal mechoš a po sundání hlavy konstatoval, že hlava zrepasovat nepůjde,že je domlácená a píst i válec to ustál. Motor tahá normálně, po nové hlavě je i mnohem tišší, ale prostě ten předvstřik je úplně mimo a byl jsem zvyklej na černej kouř, který teďka není....hulí to asi jako benzíňák, jen to štiplavě smrdí. Kolik to žere ještě nevím,nemám palubák,ale na volnoběh VAG ukazuje 0,3L/h s klimou 0,5L/h.

_________________
Galaxy Ghia 1.9 TDI 81kW+chip,AVG;r.v.2000;EGR off,Maf Off,5x el.okna,Climatronic,Tempomat,Blue LED interier,park senzory


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
PříspěvekNapsal: 12.09.2017 06:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Graf samozřejmě kecá, ostatně jako mnohokrát, když to překládá někdo, kdo neví, o čem je řeč. Tohle je pozdní okamžik vstřiku. Ale ať tak, či tak, je to špatně a je třeba s tím něco dělat.

Rozhodně bych to seřídil na střed grafu (přibližně). Je třeba povolit čtyři šrouby na čerpadle a tělem čerpadla pootočit nepatrně směrem k motoru (čili proti směru hodin při pohledu od rozvodů). Tím se vůči tělu čerpadla jeho hřídel posune po směru hodin, čímž dojde k zvětšení předvstřiku. Dá se to ladit i za chodu na volnoběh, to není problém. Při stojícím motoru povolit šrouby, pak nastartovat a ladit. Jakmile to bude u středu grafu, motor vypnout a šrouby dotáhnout.
Dva šrouby je třeba povolit skrz řemenici rozvodového řemenu, třetí je na stejné straně čerpadla z vnější strany, čtvrtý pak na konci čerpadla (hned vedle měrky na olej zespodu).

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?
PříspěvekNapsal: 02.10.2017 16:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2009

Příspěvky:

269

Bydliště:

" HRADUBICE " konec D11

Zapoměl jsem se ozvat dřív, no takže jsem zkusil jiný nový Vag-Com s HEX-CAN místo KKL kabelu a tam je skutečně na výběr typ motoru a graf ? No samozřejmě,že stejný,možná o 2 číselné jednotky lepší,ale prostě mimo rysky, takže pomohlo lehce natočit čerpadlo k motoru a teďka to je přesně na středové čáře.

Děkuji, už jsem myslel, že se budou znovu dělat rozvody,pokud by už bylo čerpadlo na dorazu,což už tedy asi teďka je,protože dál už snad ani moc nešlo.

_________________
Galaxy Ghia 1.9 TDI 81kW+chip,AVG;r.v.2000;EGR off,Maf Off,5x el.okna,Climatronic,Tempomat,Blue LED interier,park senzory


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group