Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2432 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 07.12.2015 10:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

10

Bydliště:

brno venkov

Díky moc,objednáno,tak snad to zvládnu vyměnit :)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 23.01.2016 15:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.08.2009

Příspěvky:

23

Ahoj, potreboval bych radu. Bufik D5WZ pracuje spolehlive jak ma, dokud teda neni pri studenym startu tak -2 a min. Potom se obcas stane, ze pri nastartovani se bufik po chvilicce prehreje (dle vagu). Dalsi start probehne uz v poradku. Pridavny cerpadilko sem mel venku, a maka jak fik (tu vrtulku nemam sanci rukou zastavit). Rozvody sou tam novy vcetne pumpy. Neresil ste nekdo neco takovyho, cim by to mohlo byt? Je to sharan 2001. Dik

_________________
VW Sharan AUY 2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 23.01.2016 16:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4608

Bydliště:

Praha

Nemáš nějak nepřiměřeně hustou chladící kapalinu?

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 23.01.2016 17:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.08.2009

Příspěvky:

23

No pri rozvodech sem daval G12+od sheronu a redil sem to tak na -30, takze docela dost. Jeste mi napadlo, jestli treba neni pricpany zadni topeni, a malo to tam v zadu proudi. Skusim to nekde rozpojit a proplachnout hadici.

_________________
VW Sharan AUY 2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 23.01.2016 17:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4608

Bydliště:

Praha

No jestli máš chladící kapalinu konzistence medoviny, tak to čerpadlo má co dělat, aby to protlačilo zadním radiátorem. Trochu to nařeď, -30 snad u nás nebude ... doufám.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 23.01.2016 19:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.08.2009

Příspěvky:

23

Docela dost jako docela zředěný, je to cca 1:1,5 (nemrzka:voda). To je normální, moc hustý to neni.

_________________
VW Sharan AUY 2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 23.01.2016 19:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4608

Bydliště:

Praha

Nepoužil jsi nějaký těsňovač direk do chladiče? Čerpadlo jsi zkoušel nasucho nebo s vodou?

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 23.01.2016 21:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.08.2009

Příspěvky:

23

Podle vagu snad ani nekecaj čidla teplot v bufíku. Zkusim to propláchnout a uvidíme.

_________________
VW Sharan AUY 2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 24.01.2016 07:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.04.2011

Příspěvky:

10

Ahoj všem , tak už taky patřím do klubu bufík funkce blokována , poruchy plamene. Chystám se na opravu ,ale jelikož mám omzené možnosti na zvedáku, chtěl bych bufík vyndat a vzít si ho do práce a dát mu takovou malou GO, ale potřebuji jezdit. Neřešil někdo z vás takovou "redukci" z trubek místo bufíku? Jde mi o rozměr trubky a vstupu a výstupu vody z bufíku , pochopil jsem že to bude takové hodně rozpláclé U.

Díky všem


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 24.01.2016 07:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4608

Bydliště:

Praha

Staci kousek rovne trubky pr. asi 21mm. Hadice jsou dost dlouhe a ohebne, takze to tam nejak poskladas. Jeste budes potrebovat sroubek M4 na zaslepeni palivove hadicky a nejaky pytlik na ochranu konektoru. A jeste 2 svorky na zaskrceni vodnich hadic a par drcpasek na uchyceni hadic pod autem.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 31.01.2016 22:21 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

28.01.2016

Příspěvky:

4

Bydliště:

Praha

Ahoj Chlapi, jde použít adaptace nebo základní nastavení ve vagu na úpravu tolerance dmychadla spalovacího vzduchu? Případně nevěděli byste jaký kanál to dělá?

Abych to trochu popsal mám D5W - přihřívač. Vždy jednou za čas mi několikrát za sebou vyhodí oblíbenou hlášku 01414 - dmychadlo spalovacího vzduchu mimo toleranci. Motorek jsem vyndal, rozebral a chystal jsem se, že přeměřím uhlíky abych objednal podobné a dobrousil je na požadované rozměry. Motorek ale vypadal zvenčí i zevnitř velmi dobře. Napínacím pružinám zbývalo ještě tak 5mm volné dráhy, ložiska ještě měla na sobě trošku průhledné vazelíny a šla velmi hladce. Tak jsem jen očistil prach vybroušený z uhlíků, přeměřil odpor jednotlivých vynutí. Motorek jsem sestavil a odzkoušel, vše se zdálo normální. Při sestavování jsem dával velký pozor aby nic nedřelo. Nicméně starý duch se vrátil a bufík při počátečním testu třeba 6 x vyhodnotí motor jako neroztočitelný, pak se zas nechá přemluvit několikrát normálně naběhne a pak zase od znova. Musí to být "na hraně" takže pokud by to šlo, posunul bych toleranční hodnotu. Vím že většina úspěšných řešitelů 01414, toho docílila až výměnou ŘJ, tomu bych se ale opravdu rád vyhnul. Kdyby případně někdo tušil "jaké veličiny" že se ta tolerance týká, bylo by to také fajn.

_________________
Alhambra 2002 1,9TDI 85kw, Trabant 601 Universal


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 01.02.2016 07:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4608

Bydliště:

Praha

Podle mě v tomto smyslu úprava bufíka není možná. Asi nejjednodušší si zkusit od někoho půjčit funkční řj a zkusit to s ní. Potvrdí se nebo se vyloučí chyba motoru nebo řj.

Je dobré si do profilu doplnit přibližné bydliště, v podpisu si dovolím upozornit na chybějící "m".

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 01.02.2016 10:32 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

526

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

jajakub: Povím ti to naprosto jasně, v jednotce máš vadný obvod který řídí dmychadlo. Čím dýl to budeš mučit, tím se to bude zhoršovat, až to odpalíš úplně a třeba ve chvíli kdy bufík pude na plnej výkon. Pak se ti zastaví a ten žár z komory ti "šlehne" k dmychadlu, kde ti speče celou elektriku. Pokud máš D5WZ tak si můžeš koupit novou jednotku za nějaký 3200kč, ale BACHA Eber už 4 roky vyrábí jednotky a celá topení v číně! Takže tomu odpovídá i kvalita. A nebo mě tu jednotku pošli a já ti ji za 1500kč opravím s roční zárukou.

Co se týče těch jednotek z číny, už mě tu ležej dvě na stole a mohu vám říct, že uvnitř vypadají úplně jinak, což by ani tak nevadilo, ale ty obvody jsou třetinový!! Tudíž je jasné, že jejich životnost nebude moc dlouhá.

_________________
diagnostika, opravy a montáž nezávislých topení eberspacher 739 464 005
opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS včetně variant C

Pojišťovací a finanční poradce

_________________
Ford Galaxy GHIA 2004 PD 96kw full výbava v kuži


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 01.02.2016 21:54 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

28.01.2016

Příspěvky:

4

Bydliště:

Praha

Michall: Mno tak po výplatě ti to asi pošlu.... Jsem nepraktikující elektroinženýr a živím se jako IT, mám doma třeba i osciloskopy, kmitočotvý generátory atp. Víc info o tom co a jak na ecu opravuješ z tebe asi nedostanu co? =) ... hlavně by mě zajímalo čim sundaváš ten epoxy z obvodů? (horkovzduchem asi ne...)

Tomas.nemo: M a bydliště doplněno =)

_________________
Alhambra 2002 1,9TDI 85kw, Trabant 601 Universal


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 01.02.2016 22:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4608

Bydliště:

Praha

Skoro mam pocit, ze sis nas prohodil :-). Ja rj neopravuju.

To prohozeni rj je asi tak nejjednodussi zkouska, neni na to nic potreba. Po potvrzeni vady rj pak uz jen oprava nebo nova.

A pokud Praha, tak jednu na zkousku mam.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2432 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group