Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2699 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 176, 177, 178, 179, 180  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 30.07.2018 14:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2013

Příspěvky:

13

Bydliště:

Česká Lípa

A ještě se zeptám mohu nějak poznat že zhavici svíčka je mrtvá?

Pokud nevlastníš "ohmetr" , stačí si půjčit jakýkoliv "multimetr" a přepnout ho na měření odporu (Ω) , měřící hroty připoj na "žhavku" (malý a velký závit), pokud ukáže nekonečno, je "žhavka" vadná, nebo jí připoj na 1sek. na akumulátor , neohřeje - li se , je vadná .
Doporučuji zakoupit "žhavící svíčku" keramickou (takřka nezničitelná).

Je to již delší dobu , jak jsi dopadl s "bufíkem" ?

_________________
Elektromontér - Elektronik ČKD Praha


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 26.08.2018 17:22 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

22.07.2017

Příspěvky:

8

Ahoj všem.
Kamarád má problém u Galaxy r.2002 s bufíkem D5WZ.Měl špatné starty,kdy kapala nafta, pak už nešel vůbec.Vyměnili jsme starou kovovou svíčku za keramickou, sítko bylo vpořádku,-zánovní,dříve již měněné. Palivové čerpadélko odzkoušeno a vpořádku, dmychadlo uvnitř bylo odzkoušeno na zdroji a také funkční.
(ještě před vyndáním bufíku z auta a výměnou svíčky proběhlo čtení závad na diagnostice, kde byla hláška na závadu dmychadla, proto jsme je kontrolovali a zkoušeli).Po přečtení byla závada smazána.

Když jsme ale po namontování zpět bufík odzkoušeli (s motorem + proklemovaným čidlem u stěračů), tak dmychadlo ani neprofouklo, bufík se vůbec nerozjel.
V paměti závad bylo přesně toto: 01414-dmychadlo spalovacího vzduchu (V6) 36-00 přerušení
Nevíte prosím, kde je problém, zda řídící jednotka, nebo dmychadlo na výměnu apod. ? Děkuji


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 26.08.2018 19:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

5032

Bydliště:

Praha

Jak již bylo mnohokráte psáno, vadné může být oboje. S jistotu to lze poznat tak, že se připojí 100% zdravá řj. Napiš odkud jsi, aspoň přibližně, je tu pár lidí, co se tím živí a teď ještě mají volné termíny :-) na opravu.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; XG09; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 26.08.2018 19:32 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

22.07.2017

Příspěvky:

8

Děkuji, již vypadá, že je vše vpořádku.
Zjistili jsme, že byl už opotřebovaný spínač pro manuální spouštění, který někdo vkládal,-nahradili jsme spínačem pro větší proud a také dobili baterii.Teď už startuje a běží jak má :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 29.08.2018 22:14 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

622

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

01414-dmychadlo spalovacího vzduchu bývá chyba řídící jednotky. Pokud by se závada zase ukázala tak se ozvy, tohle je nejčastější závada :-)

_________________
diagnostika opravy a montáž nezávislých topení eberspacher 739464005
opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS a benzín včetně
oživení zcela mrtvých řídících jednotek

_________________
VW Sharan 2010 2.0 BRT bez DPF, Scirocco MK2 motor DX, ostrá vačka a další úpravy na 170PS


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 27.09.2018 09:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.09.2012

Příspěvky:

51

Bydliště:

Levice

Zdravím pani na koľko D5zf je úplne KO. Musím na túto zimu zadovážiť druhý stroj chcel by som dat d5wz co všetko sa musí prerobiť? Hadice držiaky sedia? Čítal som ze konektor nie a výfuk atď? Pripadne ma niekto repasovane kusy k odberu na predaj?

_________________
Seat Alhambra 1.9 TDI 85@103kw 4X4 BVK 2010
Seat toledo 1.9 TDI 96@120kW ASZ 2003


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 27.09.2018 12:31 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

622

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

Mám všechno, topení, držáky, výfuky i sání. Napiš do SZ a něco vymyslíme :-)

_________________
diagnostika opravy a montáž nezávislých topení eberspacher 739464005
opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS a benzín včetně
oživení zcela mrtvých řídících jednotek

_________________
VW Sharan 2010 2.0 BRT bez DPF, Scirocco MK2 motor DX, ostrá vačka a další úpravy na 170PS


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 27.09.2018 14:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2013

Příspěvky:

13

Bydliště:

Česká Lípa

Tak to samé jsem řešil loni touto dobou, "bufík" D5W-Z totálně mrtvý . Na tomto "vlákně" je o tomto problému napsáno snad úplně všechno ! Pro ulehčení hledání je dobré využít "Sherloca".
Co se týče "renovace" D5W-Z , tak než nakupovat veškeré komponenty (na Netu jsou ceny) , je skoro lépe zakoupit již zrenovovaný , nebo nový od servisu se zárukou za 5500,- Kč bez DPH ! Kde nemohu napsat, porušil bych "PRAVIDLA" ! Bohužel tato velice příznivá cena mě byla nabídnuta až když "Bufík" již bufíkoval !

_________________
Elektromontér - Elektronik ČKD Praha


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 28.09.2018 18:54 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

622

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

Jen bych podotkl, že od roku 2010 se vše na Ebra vyrábí v číně včetně jednotek. Rekord mám 2,5 hodiny do poruchy!! Pokud si koupíš nové topení, tak tam je čína s kurvítkem. Já mám zrepasované topení za 6000,- s opravenou jednotku, ze které je kurvítko již odstraněný, pravda, mám jen rok záruku, ale vykupuju i vadná či mrtvá topení, nebo provádím jejich repas, čímž se pořizovací cena topení sníží.

_________________
diagnostika opravy a montáž nezávislých topení eberspacher 739464005
opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS a benzín včetně
oživení zcela mrtvých řídících jednotek

_________________
VW Sharan 2010 2.0 BRT bez DPF, Scirocco MK2 motor DX, ostrá vačka a další úpravy na 170PS


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 14.10.2018 13:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.07.2012

Příspěvky:

25

Bydliště:

kousek od Znojma

Ahoj, nemáte někdo zkušenost z diagnostickýma hodinama Eberspacher 217281 ? Jde mi o jejich zapojení. Červený, hnědý a modrobílý je jasný a s nimi mi to i funguje (+12V, zem a diagnostika). Kam ale patří žlutý drát ?
Koupil jsem to kdysi jako spínací hodiny a ona je to diangostika, po zapojení na D3W to ukazuje chybu 048 (nepřipojené čerpadlo, nekecá, připojené nebylo :-) ) a u D5W nic - to je v také v pořádku. U jednoho z bufíků mi to píše "AF BLINK". Manuál jsem k tomu nenašel.
Sešly se mi tu nějaký bufíky, tak že bych si udělal stolici na základní diagnostiku a test, jinak opravy jednotky bych nechal na kolegovi z Ústí (tomas.nemo) , se kterým mám dobré zkušenosti.
Rád bych připojil i žlutý drát, jen vědět kam....

Díky za radu.

_________________
VW Sharan 1.9TDI, 85kW, r.v. 2003


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 14.10.2018 14:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2013

Příspěvky:

13

Bydliště:

Česká Lípa

Žlutý drát B1 pin7 D+motor běží

_________________
Elektromontér - Elektronik ČKD Praha


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 14.10.2018 14:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.07.2012

Příspěvky:

25

Bydliště:

kousek od Znojma

Super, díky moc.

_________________
VW Sharan 1.9TDI, 85kW, r.v. 2003


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 15.10.2018 20:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.09.2012

Příspěvky:

41

Zdravím, řeším následující problém s nezávislým topením Eberspacher B5WSC, topení naběhne, ale po cca 1-2 minutách vypne a vyskočí chyba číslo 52 - Překročen bezpečnostní čas - • Zkontrolujte vedení výfuku a spalovacího vzduchu.• Zkontrolujte množství paliva a přívod paliva, viz strana 41.
• Vyčistěte nebo vyměňte filtr v připojení dávkovacího čerpadla.
Dle návodu jsem kontroloval palivové čerpadlo – dle hodnot v manuálu je dodávaná dávka paliva ok, dokonce i při nabíhání nez. topení kape z benzín výfukem ven, ale topení nenaskočí, žhavicí svíčka mimo topení žhaví, ale topeni nenaskočí. Sítko je také nové. Někdo nějaký nápad?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 15.10.2018 20:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

5032

Bydliště:

Praha

A dmychadlo? Může být málo vzduchu na správnou dávku benzínu.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; XG09; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 16.10.2018 15:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2013

Příspěvky:

13

Bydliště:

Česká Lípa

Přikláním se také k "dmychadlu", benzín ani nafta sama od sebe nehoří, ale jejich "výpary"po zahřátí ! Dmychadlo (pokud je v pořádku) má vysoké otáčky (jsou slyšet) , ale
při startu nabíhájí otáčky postupně až je ve spalovací komoře dostatek "par" a palivo se vznítí . Bude - li zpočátku dmychadlo dodávat malé, nebo příliš vysoké množství vzduchu , palivo se nezapálí a ŘJ opakuje pokusný start , nezdaří - li se ani druhý start , ŘJ do vypnutí a zapnutí klíčku , či DO u NT další start zablokuje . Chybové hlášení bude třeba "smazat". Doporučoval bych předem (i když se to zdá jako blbost) zkontrolovat kapacitu přídavného akumulátoru jedná - li se tedy o NT .

_________________
Elektromontér - Elektronik ČKD Praha


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2699 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 176, 177, 178, 179, 180  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group