Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 105 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08.05.2007 22:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15

Bydliště:

krušnohory

no me to blblo na benzinu G60, takze kontrolka zhaveni jaksi nee :) ale otackomer spadl dolu a auto cukalo jak jelo treba chvilku na dva valce, chovalo se to stejne jako kdyz ti dojde benzin, ale pak to zase samo naskocilo a jelo normalne. kdyz to blblo a dal sem ruku na to spravny rele, tak jsem citil jak cvaka = spina a rozpina.
rele jsem nakonec nemenil, chyba byla nekde v kontaktech svorkovnice, vse sem vycistil, nastrikal kontakt sprejem a packy relatek trochu prihnul-napruzil. tu svorkovnici jsem rozebral uplne komplet celou a zase kupodivu slozil a nic mi nezbylo :)

jinak by to melo bejt relatko na pozici c.12, je na nem velka cislice 80, ale nevim jestli to plati i pro diesely.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09.05.2007 02:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

33

Bydliště:

Praha 5

Já jsem to taky měl. Udělalo mi to jednou, pak po několika stech km zas jednou. Pak asi po 2 000 km 3x za sebou během 10 vteřin a pak zas dost. Když to bylo podruhý a potřetí, tak mi pak vždy několik dní (jezdím denně a denně minimálně 8x startuju) blikala kontrolka žhavení, až si to sama rozmyslela a přestala. Pak po několika stech km jsem šel na diagnostiku a napsalo mi to (mimo dalších chyb - airbag, ABS):

Diagnostika elektronických systémů VW EDC/MSA 15.5(EDC 1.4) Paměť závad
021E Snímač pohybu jehly
Nevěrohodný signál
023F Tlak v sacím potrubí
Regulační rozdíl
Počet závad 2

Zřejmě ten tlak byl asi dán špatnou váhou, měl jsem ji dlouhou dobu blbou, bylo to líný, ale teď od její výměny je z Šarika letadlo. A k té jehle mi technik říkal něco o pérku a zadírání, že se to občas stává. Nic na tom neopravoval, zatím asi 2 000 km klid.

_________________
Sharan 1,9TDI 1999 85kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09.05.2007 12:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

32

Bydliště:

Karlovy Vary

Prý to mám opravený... U TDi 110PS mám relé č.109, je pod pojistkama a na něm velké číslo 109. Automechanik ho nějak pájkou opravil, ale nové asi stojí 600,- až 700,- Příště ho rovnou vyměním. Uvidím jak to bude jezdit, kdyby to tím nebylo - napíšu další info.

_________________
Jeden citát: "Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO "


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09.05.2007 21:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

222

Bydliště:

Klášterec n/O

Bych to vyměnil rovnou,pro jistotu vozím jedno rezervní,neboť to u tdi není nic zvláštního :? Octa mě v tomhle vyučila,když jsem nemohl ráno nastartovat na opačném konci republiky :lol:

_________________
Puch X2M-50 B)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Cívka
PříspěvekNapsal: 05.06.2007 11:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2

Bydliště:

Liberec

Zdar. Měl jsem podobný problém... auto párkrát cuklo a jelo dál. Pak mi to udělalo v zimě a já zrušil auto, protože jsem se dostal do smyku. :-( Byla to cívka před rozdělovačem, propálená tak, že při startování bylo vidět jiskření na té cívce..

_________________
Sharan I, r.v.1997, benzín + LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: spatny start
PříspěvekNapsal: 21.07.2007 23:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

29

Bydliště:

Vizovice

ahoj, chtel bych se zeptat, co muze byt s autem kdyz nechce startovat. Rano normalne naskoci, na druhe protoceni starteru, to je ok, ale jak jezdim a trochu ho zahreju, a pak chcipnu, a chilku startuji, nebo hned, tak nechce naskocit, musim chvilku podrzet klicek a potrapit starter, naskoci to tak po 5 sekundach. jinak auto lita jako blazen, jde pekne za plynem, nic neblika.

je to rv.1999, 85kw tdi

dik za radu

_________________
seat alhambra 1,9 TDI r.v. 1999


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22.07.2007 06:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

117

No myslím,že r.v.1999 se nedělal v 85 kW verzi (PD).
Jinak uplně stejně se mě to chová taky.Já,ale měnil všechny vstřiky a použil jsem z 96 kW verze takže to budu muset pravděpodobně upravit na diagnostice nebo....?. :roll:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22.07.2007 10:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

29

Bydliště:

Vizovice

ajajaj, chyba v tisku, tech kw mam 81, nic jsem nemenil, filtry mam vsechny nove, i palivovy. ale startuje stale stejne blbe.

_________________
seat alhambra 1,9 TDI r.v. 1999


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22.07.2007 11:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

222

Bydliště:

Klášterec n/O

Uz se to tu myslim resilo,vem si sebou do auta petflasku se studenou vodou,jed to nekam projet a az to bude ohrate tak zastav,polej vstrikovaci cerpadlo tou vodou a pak zkus startovat,kdyz to chytne lepe,tak je to v tom cerpadle.At ti nekde na VAGu pak zkusi zvednout startovaci davku,jestli to pujde.

_________________
Puch X2M-50 B)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22.07.2007 12:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

29

Bydliště:

Vizovice

wao, kdepak najdu cerpadlo, at nepoleju vse na co uvidim, a porad spatne. :o)staci napsat vedle ceho je, zase tak zle na tom nejsem

_________________
seat alhambra 1,9 TDI r.v. 1999


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23.07.2007 12:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

16

Bydliště:

Velké Meziříčí

Mám chlapi podobnej problém a nevím si sním rady. Nedávno jsem dojel autem normálně před obchod a chcipl motor. Nakoupil jsem a když jsem chtěl nastartovat tak jsem točil a točil a ani ťuk. Kámoš mě to napíchl na VAG a nehlasilo to žádnou chybu.. po dlouhým přemýšlení a zkoušení jsem přišel na chybu. Špatnej zapalovací modul.Všechno se zdálo v pořádku... jenže asi po měsíci sem zase přijel zastavil a po 15 minutách už jsem motor nenastartoval hned jsem si myslel že je na vině opět ten zapalovaci modul. Jenže jakmile motor zchladl tak to normálně chytlo.No teď to to dělá to že když je motor studenej chytí okamžitě na brnknutí. Jakmile se začne motor ohřívat tak se chvilkama stane že chcípne otáčkoměr spadne na nulu a rozsvítí se kontrolky mazání a dobíjení a po pár vteřinách jízdy přes rychlost se opět chytí a jede normálně dál. Jakmile ale motor chcípnu a chci ho zahřátej nastartovat tak můžu točit jak o život a nic. Jakmile motor zchladne tak naskočí na první natočení a vše se zase opakuje! Už jsme to zkoušeli napíchnout na VAG a nehlasí to chybu ani za jízdy když to zrovna vynechá a ani když to nejde nastartovat. Jo a ještě mě praská pojistka pravejch světel. Nevíte někdo čím by to mohlo být?.. Zkusím se podívat po tom relátku co tady o něm píšete.
PS: je to 2,0 benzin 85kW ADY 1999 všechny filtry vyměněny, zapalovacím modulem to není zkoušel jsme jinej.

_________________
Seat Alhambra I


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27.07.2007 15:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

56

Zdravím, mám podobný problém, včera večer som odstavil auto a dnes ráno som ho nenaštartoval, Baterka točí a točí a nič.
Už som prečítal všetky rubriky ale nikde nie je tento problém, v čom to môže by.
Mám Galaxy 1,9 81kW. rv. 1999

_________________
Ford Galaxy, 1,9 TDI, 81kW, 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.07.2007 21:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9

Po bouřce v pondělí tento týden mám také takový problém. Mám Galaxy 2,0i 1997. Poprvé mi zhasl motor při zastavení v kopci, zkontroloval jsem vypínač přívodu paliva v případě nehody, ten byl vpořádku. Po asi 10-ti min. jsem pak nastartoval bez problémů. Podruhé se mi to stalo při jízdě asi ve 120 do kopce mi motor zhasl, otáčkoměr na nulu a já jsem asi 10 min. čekal co bude. Po 10-ti min. jsem nastartoval ujel 200m a znova stejný problém. Po dalších asi 15-ti minutách jsem nastartoval a dojel asi 250 km. domů. Zde jsem zaparkoval, přejel dalších asi 20km akdyž jsem chtěl odtud znovu odejet, tak jsem už nenastartoval. Myslím, že palivové čerpadlo pořád točí, ale vypadá to jako by nešel benzin do motoru. Mohla navlhnout řídící jednotka (jestli je pod sedadlem spolujezdce) a tím imobilizér nepustí palivo do motoru? Baterka OK, točí a točí, ale nenastartuje. Dík za rady. :evil: :cry:

_________________
Ford Galaxy, 2.0i, r.v. 1997


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.07.2007 14:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

29

Bydliště:

Vizovice

inspektor

dival ses na palivovy filtr? na to se me divali jako prvni vsude kde jsem se ptal, me to spatne startuje kdyz je to teple, ted nekdy v tydnu bych mel jit nechat upravit davku paliva, tak snad to pomuze.

_________________
seat alhambra 1,9 TDI r.v. 1999


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.07.2007 20:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9

palivový filtr jsem sice nekontroloval, ale dle mechanika je v pořádku. Byl měněn spolu se všami filtry nedávno. Ale za to jsem zjistil, že pod sedadlem spolujezdce nemám řídící jednotku, ale nějakou záložní baterii, je vysoká asi 7 cm a jinak má rozměry jako klasická beterie v motorovém prostoru. Zatím zkoumám k čemu to bude. Možná někde zoxidoval kontakt. budu hledat. Pokud tu batrii vyfotím, dám to na fórum, třeba někdo bude vědět k čemu je.

_________________
Ford Galaxy, 2.0i, r.v. 1997


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 105 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: turbo, Ziky_K1 a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group