Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 105 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: občasné vynechávání na cca 2 vteřiny, co to je?
PříspěvekNapsal: 24.11.2008 08:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.04.2008

Příspěvky:

1355

Bydliště:

Isergebirge, Sudeten

Nevim jestli na to mely vliv nastale mrazy a take netusim jestli prvni predzvesti bylo to letni kratne vynechani motoru v tahu, ktere se ovsem stalo pouze 2x, ale z niceho nic (jezdil jsem normalne, na dve hodky jsem to ani nedaval do garaze a pak uz to najednou neslo) zacal uplne chcipat volnobeh (s tim se jezdi blbe normalne a v tech sneznejch srackach co u nas byly vcera to bylo vubec posusnanicko :( ) Tak jsem to hned vcera odvezl znamemu servisakovi bez VAGu (ten druhy s VAGem by mel volno az zitra) a ten zjistil, ze jsem mel uplne zasranou klapku karbonem - po vycisteni se zda, ze je zavada opravena :) Akorad ted rano jsem prijel do prace a mel jsem u lehce zahrateho motoru otacky na 1500 i kdyz u studeneho je cca 1000, ale to myslim uz postupne doladime - mozna jestli to nechce nejaky reset RJ aby si to osahalo nove polohy?

Dodatek z vecera: Tak ty vysoke otacky u tepleho motoru byly zpusobene tim, ze byl spatne nacvakly konektor pod klapkou a behem jizdy se mi uklepal :(

_________________
Obrázek Alhambra 2.0i SXE . Sport eXtra Edition Obrázek
Benzínový motor ADY - 85 kW ( 115 vraníků ) December 1996
_________________


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: občasné vynechávání na cca 2 vteřiny, co to je?
PříspěvekNapsal: 12.12.2008 09:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.02.2008

Příspěvky:

72

Bydliště:

Jablonec nad Nisou

tak jsem konečně dal auto do pořádku po skoro měsíčním trápení nejprve mi odešel modul zapalováni koupil sem novej cena 1400kč týden v pohodě a pak začalo zlobit startováni když to bylo studený nastartoval sem jak se to jenom trošičku ohřálo okamžitě začla ručička otáček lítat jak zplašená nechalo mě to jezdit ještě asi týden a po týdnu sem byl rád že jsem se dostal po noční domu i když cesta trvá 5 minut jel sem to minut 45 když sem přijel domu auto už sem nenastartoval tak začlo hledání zavady po příspěvcích co jsem tu pročetl jsem šel k autu a první co bylo tak sem šel po kabelu čidla otáček a ejhle kabel celej rozdrolenej drátky spojený k sobě tak sem obědnal čidlo nové cena 1300kč vyměnil jsem ho a auto naskočilo na první otočení klíčku tak kdyby ste měl někdo problém s tímto zkontrolujte si čidlo otáček :) :) :)


Přílohy:
Poznámka: takto vypadá čidlo otáček které bylo příčinou
DSC03208.JPG
DSC03208.JPG (750.08 KiB) Zobrazeno 1881 krát


_________________
vw Sharan 2.0 modrá metalíza 85kw 115koní pod haupnou
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Škubání(cukání) motoru při jízdě za plynem ( houpavý chod )
PříspěvekNapsal: 20.02.2009 10:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.10.2007

Příspěvky:

6

Bydliště:

Duchcov

Zdarec, mám VW Sharana 1.9 TDI 66kw rv 96 a v současné době mám s nim menší problém ( věřim že menší ). Při jízdě za plynem, když mu chci naložit :lol: , tak mi celý auto škube. Nevím jak to líp popsat, ale celý auto se mi pohupuje....jako když přidá a zase ubere :x . Vyčistil jsem váhu vzduchu a zaslepil éger ventil a žádná změna . Můžete mi poradit jak přijít na závadu????
Všem díky!!!!

_________________
VW Sharan Carat 1.9 Tdi 66kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání(cukání) motoru při jízdě za plynem ( houpavý chod )
PříspěvekNapsal: 01.03.2009 19:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.11.2008

Příspěvky:

21

100% vadný regulátor tlaku turba, vlastní zkušenost, :( pasuje i z Octávky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání(cukání) motoru při jízdě za plynem ( houpavý chod )
PříspěvekNapsal: 03.06.2009 22:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

473

Bydliště:

Frýdek-Místek

TO Alla79: Jak si dopad???

_________________
Alhambra 1,9 TDi-PD 85kW AUY 2001
Jen létání je krásnější...Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání(cukání) motoru při jízdě za plynem ( houpavý chod )
PříspěvekNapsal: 10.06.2009 20:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2009

Příspěvky:

129

Bydliště:

Žilina,Slovensko

Alla79 píše:
Zdarec, mám VW Sharana 1.9 TDI 66kw rv 96 a v současné době mám s nim menší problém ( věřim že menší ). Při jízdě za plynem, když mu chci naložit :lol: , tak mi celý auto škube. Nevím jak to líp popsat, ale celý auto se mi pohupuje....jako když přidá a zase ubere :x . Vyčistil jsem váhu vzduchu a zaslepil éger ventil a žádná změna . Můžete mi poradit jak přijít na závadu????
Všem díky!!!!

nerozumiem pojmu-jizda za plynem.co to znamena?slang?

_________________
ALHAMBRA/JUMBO-JET/ 1,9 TDI PD 2002,EGR off.NISAN Trade 3.0 TD 6miest.valnik 1995.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání(cukání) motoru při jízdě za plynem ( houpavý chod )
PříspěvekNapsal: 10.06.2009 22:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.03.2008

Příspěvky:

260

Bydliště:

CZ

"jízda za plynem" velice zjednodušeně znamená ostřejší sportovnější jízdu.

_________________
Seat Alhambra II 1.9 TDI PD 96 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání(cukání) motoru při jízdě za plynem ( houpavý chod )
PříspěvekNapsal: 10.06.2009 23:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

775

Bydliště:

Odolena vwoda-Čenkov

muj tip, čerpadlo nebo snímač zdvihu jehly. CHtělo by to vidět, kdyby to dělalo fakt jen v tahu a to "škubání" bylo "plynulé" jako by jsi jí držel pod krkem a pak trošku ubral a zas jí vzal pod krkem tak by to mohl být ventil N75 na ovládání plnícího tlaku turba s oktávkou je stejný ale pouze s prvními oktami s tdi 66kw pozdější už byly podtlakové a tam ten ventil je jiný dá se to vyzkoušet že se ten ventil odpojí a zkusí se ject Bliká kontrolka žhavení???
na vlnoběh to nic nedělá?

_________________
odtahová služba nonstop
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
www.autoservis24h.cz
facebook.com/nonstopautoservis

_________________
To Nejlepší, nebo Nic


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání(cukání) motoru při jízdě za plynem ( houpavý chod )
PříspěvekNapsal: 15.06.2009 17:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2009

Příspěvky:

129

Bydliště:

Žilina,Slovensko

TO ALLA79: napis,prosim,ako si dopadol,co to bolo a ako si to riesil.sledujeme to.dik.

_________________
ALHAMBRA/JUMBO-JET/ 1,9 TDI PD 2002,EGR off.NISAN Trade 3.0 TD 6miest.valnik 1995.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: občasné vynechávání na cca 2 vteřiny, co to je?
PříspěvekNapsal: 28.06.2009 10:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.05.2008

Příspěvky:

192

me to škube uplně stejně a kontrolka žhavení bliká...nevite co s tim?

_________________
VW Golf IV 1.9 TDI 81Kw AHF - trysky Race520, GT1749VB, jednohmota s organikou, Kat Off, Egr Off..... Vysledek 172 PS, 400Nm :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: občasné vynechávání na cca 2 vteřiny, co to je?
PříspěvekNapsal: 16.10.2009 22:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2009

Příspěvky:

269

Bydliště:

" HRADUBICE " konec D11

Zdravím všechny,
koupil jsem Galaxy 1,9TDI 81kW r.v.2000 a hnedka druhý den,při větším zatížení motoru začal motor poškubávat a někdy spadly otáčky na volnoběh a na plynový pedál to vůbec nereagovalo,vždy když jsem zastavil,tak se rozblikala kontrolka žhavení.Motor jsem musel chcípnout a znovu natočit.
Auto je bez servisky,takže jsem vyměnil olej a všechny filtry,včetně palivovýho.
Závada se zdála být odstraněná,ale po týdnu to začlo znovu poškubávat,bylo mi to divný,že týden to jelo úplně v pohodě a pak zase stejný příznaky.Tak jsem auto napojil na VAG a lezli z toho hrůzný závady (vadná ŘJ motoru,vadný snímač plynového pedálu,regulace tlaku...)
Otevřel jsem kapotu,sundal zadní kryt a zkouknul jsem všechny hadičky,některé měli zpuchřelé konce,tak jsem je odštípnul a znovu nasadil,ale jedna hadička byla zhruba v polovině překroucená a tak odrbaná,že jsem jí musel celou vyměnit.Vedla tuším ze sání k turbu.
No a od té doby už to je 2 měsíce a auto neškube a jezdí jak má

_________________
Galaxy Ghia 1.9 TDI 81kW+chip,AVG;r.v.2000;EGR off,Maf Off,5x el.okna,Climatronic,Tempomat,Blue LED interier,park senzory


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: občasné vynechávání na cca 2 vteřiny, co to je?
PříspěvekNapsal: 17.10.2009 14:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.02.2008

Příspěvky:

400

Bydliště:

okr. Benešov

Gratuluju ke zdárné (snad) opravě :lol: Jinak vadná řídící jednotka je u Sharanů snad standartní výbava :lol: . Klubák jménem CHIPTUNER si s tím za necelé dvě hoďky hravě poradí.

_________________
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání(cukání) motoru při jízdě za plynem ( houpavý chod )
PříspěvekNapsal: 19.10.2009 17:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.11.2007

Příspěvky:

37

Bydliště:

Ostrava

g2tdi píše:
muj tip, čerpadlo nebo snímač zdvihu jehly. CHtělo by to vidět, kdyby to dělalo fakt jen v tahu a to "škubání" bylo "plynulé" jako by jsi jí držel pod krkem a pak trošku ubral a zas jí vzal pod krkem tak by to mohl být ventil N75 na ovládání plnícího tlaku turba s oktávkou je stejný ale pouze s prvními oktami s tdi 66kw pozdější už byly podtlakové a tam ten ventil je jiný dá se to vyzkoušet že se ten ventil odpojí a zkusí se ject Bliká kontrolka žhavení???
na vlnoběh to nic nedělá?



Ahoj ...
psal jsem dříve taky příspěvek do téhle diskuze a do dneška jsem to nevyřešil to škubání :-(
Na volnoběh se nic neděje - nechcípá to, kontrolka žhavení bliká ... Přes léto to jakž tak bylo občas dobré ... ale čím víc se ochlazuje je to horší a horší .... teď už jezdím skoro přískoky :-(
Zpětně v diskuzi jsem psal výpis z Vagu ...

00550 017
Regulace počátku vstřiku
regulační odchylka
sporadická

00542 027
Snímač zdvihu jehly -G80
neplatný signál
sporadická

00625 027
Signál rychlosti
neplatný signál
sporadická


ale nikdo mi s tím moc neporadil..

Co myslíte, že by to mohlo být ?
Podle toho co tu čtu, zkusím vyměnit hadičky a myslíš, že ten ventil N75 ? To je ten regulační ventil tlaku turba ? :-)
Zdá se mi, že na to má vliv venkovní teplota ... Čím víc je chladno, tím víc to dělá. A taky nejvíce to dělá, než se zahřeje motor a pokud tomu víc přišlápnu... pokud teplota motoru dosáhne pracovní teploty, dělá to už jen občas, většinou do kopce a nebo pokud je motor ve větším tahu. Ale než se to zahřeje je to hrozné, skáču po cestě jak učeň :-(

_________________
Seat Alhambra 1,9 TDI, 66kW, AHU, r.v.1997


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: občasné vynechávání na cca 2 vteřiny, co to je?
PříspěvekNapsal: 19.10.2009 19:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Mas to v tom vypise cierne na bielom. Problem zo snimacom zdvihu ihly co moze mat nasledne suvis s regulaciou pociatku vstreku ak nahodou nie je rozladena.

Takze v prvom rade ten sminac zdvihu ihly. Bud bude vadny on alebo pripadne problem v kabelazi.

Zmeraj aj aky ma odpor mal by byt v rozsahu 80 - 120 Ohm.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: občasné vynechávání na cca 2 vteřiny, co to je?
PříspěvekNapsal: 20.10.2009 12:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.11.2007

Příspěvky:

37

Bydliště:

Ostrava

abeljozef píše:
Mas to v tom vypise cierne na bielom. Problem zo snimacom zdvihu ihly co moze mat nasledne suvis s regulaciou pociatku vstreku ak nahodou nie je rozladena.

Takze v prvom rade ten sminac zdvihu ihly. Bud bude vadny on alebo pripadne problem v kabelazi.

Zmeraj aj aky ma odpor mal by byt v rozsahu 80 - 120 Ohm.



Díky ... zkusím se na to podívat ...

_________________
Seat Alhambra 1,9 TDI, 66kW, AHU, r.v.1997


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 105 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group