Stránka 3 z 28

Re: VAG: potíže, nastavení

Napsal: 08.01.2008 10:32
od wsharan
anydraj píše:Jo vidis.Olomoucko..
tak to mám k tobě něco kolem 260 km.No i přes to že je to tak daleko,tak jak dlouho si myslím že by mohla trvat oprava?
To kdyby ten kabel co vede z té 16 do ODB na 7 nebyl přůchozí tak by ho stačilo jen nahradit?

Re: VAG: potíže, nastavení

Napsal: 08.01.2008 10:37
od anydraj
To asi ne.Musi se propojit se vsemi jednotkami.Ale prvne bych zkusil jeste nekoho, kdo ma diagnostiku a funguje mu.Nejlepe VAG Hex kabel.

Re: VAG: potíže, nastavení

Napsal: 08.01.2008 10:40
od anydraj
Jeste jsem nevidel, ze by nesla nacist ani jedna jednotka.Nezdelaval jsi ten kryci plast, co na nem visi OBD a neskubnul jsi za ni?Jestli neni treba pretrzenej nekde u zasuvky.Vem spendlik a propichni k-line co nejdale to pujde, a zmer jestli je to pruchozi.

Re: VAG: potíže, nastavení

Napsal: 08.01.2008 10:42
od wsharan
anydraj píše:To asi ne.Musi se propojit se vsemi jednotkami.Ale prvne bych zkusil jeste nekoho, kdo ma diagnostiku a funguje mu.Nejlepe VAG Hex kabel.
A ty ho máš?A to je na co?To je rozdílné než ten VAG jak se o něm tady píše?
Jinak moje auto už kdysi bylo připojené přes VAG 304

Re: VAG: potíže, nastavení

Napsal: 08.01.2008 11:03
od anydraj
Normalni kabel k VagComu 7.Ma navic CAN.

Re: VAG: potíže, nastavení

Napsal: 08.01.2008 11:07
od wsharan
anydraj píše:Normalni kabel k VagComu 7.Ma navic CAN.
tak to jo.Zatím moc dík,odpoledne budu zkoušet měřit.Když odpojím tu baterku a pak následně odpojím tu svorkovnici od té motorové jednotky,tak se po připojení nic nestane?Já jen že mi auto funguje,tak aby fungovalo potom dál.Bojím se toho abych pak normálně nastartoval.
Pokud jsem si vědom tak mi vše normálně v autě funguje,jen to nejde napíchnout!!

Re: VAG: potíže, nastavení

Napsal: 08.01.2008 11:12
od anydraj
Ja ty jednotky odpojuju i pod napetim :)))

Re: VAG: potíže, nastavení

Napsal: 08.01.2008 11:18
od wsharan
anydraj píše:Ja ty jednotky odpojuju i pod napetim :)))
tak ještě jednou dík a já až něco změřím tak dám vědět!!

Re: VAG: potíže, nastavení

Napsal: 08.01.2008 15:32
od wsharan
anydraj píše:Merakem nic neodpalis, neboj.
Tak jsem už provedl nějaké to měření a dopadlo to takto:
NA pozici 4 a 5 je opravdu kostra
na pozici 16 je 12 V
Na pozici 7 je 1,31 V
na těch ostatních jsem nic nenaměřil.
Co ty na to?Kolik vlastně má být na té pozici 7 ?

Re: VAG: potíže, nastavení

Napsal: 08.01.2008 15:35
od anydraj
To by mohlo sedet.Za chvilku to zmerim na stole.

Re: VAG: potíže, nastavení

Napsal: 08.01.2008 15:37
od wsharan
anydraj píše:To by mohlo sedet.Za chvilku to zmerim na stole.
jasně,to jsem zvědav jak to dopadne!!

Re: VAG: potíže, nastavení

Napsal: 08.01.2008 15:39
od anydraj
Melo by tam byt cca 10V.Podle zapojeni obyc prevodniku se K-Line uzemnuje pri komunikaci,takze 1,3 bude malo.
Mozna ti to shazuje nejaka vadna jednotka v aute.

Re: VAG: potíže, nastavení

Napsal: 08.01.2008 15:42
od wsharan
anydraj píše:Melo by tam byt cca 10V.Podle zapojeni obyc prevodniku se K-Line uzemnuje pri komunikaci,takze 1,3 bude malo.
Mozna ti to shazuje nejaka vadna jednotka v aute.
a co tedy navrhuješ?

Re: VAG: potíže, nastavení

Napsal: 08.01.2008 15:47
od anydraj
Zrejme odpojovat jednotky az se to chytne.

Re: VAG: potíže, nastavení

Napsal: 08.01.2008 15:49
od wsharan
anydraj píše:Zrejme odpojovat jednotky az se to chytne.
a kde ty jednotky mám hledat?A to je mám odpojovat i když je připojená baterka?