MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
pripadne zkus jeste nechat zkontrolovat pruchodnost chladice, ci jestli neni neprirozene ohnuta nejaka hadicka.
Spis bych to ale taky videl na tesneni pod hlavou a zavzdusneny system. Nemas emulzi v oleji ci bordel v nadobce ?
Spis bych to ale taky videl na tesneni pod hlavou a zavzdusneny system. Nemas emulzi v oleji ci bordel v nadobce ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.10.2009 13:15
- Bydliště: Ruzomberok
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Nie nadobka je cista a olej je tiez cisty bez vody to som uz kontroloval. Skusim teda to tesnenie a uvidime. Ak este niekomu nieco napadne tak kludne piste budem rad
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
měl jsem to samé dělal jsem to ted o vanocich u mne horši varianta hlava ale pokud s tim dlouho nejezdiš tak to bude jen těsněni ja už taky jezdimkkkajo píše:Ahojte, zdravym vsetkych a chcel by som poziadat o radu. Kupil som VW Sharan rocnik 1998 uz ma na tachometry peknych 180 000km a zistujem problem s chladenim ktory sa prejavuje nasledovne:
- Pocas jazdy po rovnej ceste teplomer sa ani poriadne nedostane na 90°C ak otacky zvysim tak bez zastavenia prejde cez 90°C a stupa dalej ked spomalim alebo idem z kopca teplota klesne pod 90°C a klesa dole. Vôbec to neudrzi pracovnu teplotu 90°C. A kedze byvam v okoli Tatier a kopce prekonavam kazdy den prejavy sa prehrievanie po takmer par kilometroch.
- V aute je instalovany buffik cize vykurovanie funguje ale ked sa zacne teplota motora hybat cez 90°C prestane fukat teply vzduch a fuka studeny.(Z toho co som o buffiku cital tak pri 85°C sa vypina a zacina vykurovanie z motora)
- Pri vychladnutom motore pred startovanim je vyrovnavacia nadobka pre chladiaci system skoro prazdna, pri otvoreni vicka sa hladina zvysi. Ak bola teplota pocas jazdy udrziavana pod 90°C vodu nie je potrebne dolievat.
Uz sa vymienal termostat a vodna pumpa co by som mal skusit dalej
Ak mi bude niekto vediet poradit budem rad
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.10.2009 13:15
- Bydliště: Ruzomberok
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Ach jaj tak vymena dopadla šťastlivo vymenilo sa tesnenie a auto uz nejde vôbec Pri otackach nad 2000 straca vykon. Bol na diagnostike Povedali ze je vadna hlavna jednotka (prepkladam ze je to riadiaca jednotka) Viete poradit ci to moze byt aj nieco ine? Ci sa do toho oplati investovat?
Vopred velmi dakujem
PS: Teda doplnujem ze pred vymenou tesnenia vsetko fungovalo a po vymeneni je taky stav ako som popisal
Vopred velmi dakujem
PS: Teda doplnujem ze pred vymenou tesnenia vsetko fungovalo a po vymeneni je taky stav ako som popisal
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Muze to byt turbo v nouzaku. Na to je tu samostatne tema. V servisu tudiz mohli treba skripnout hadicku...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.10.2009 13:15
- Bydliště: Ruzomberok
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Dik skusim sa na to pozriet, teda ten co to robil! Uvidim co mi dnes na to povie
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Ja bych se tomu vubec nedivil. Kor kdyz ti to zacne robit po navratu z takovyhle procedury. Soupnout na VAG a ten urcite povi neco o turbo nebo podtlaku...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.10.2009 13:15
- Bydliště: Ruzomberok
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Ved ono to bolo na VAG a tam povedali vadna riadiaca jednotka. Mne sa to vsak nezda...
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
napiš jakou zavadu to psalo a čislo té zavady
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Řídící jednotku bych měnil až jako poslední a stejně bych si jí nejdřív od někoho půjčil, jestli je možnost. Spíš bych tipnul, že při výměně těsnění vyndali podtlakové hadičky a když je dávali zpět, tak je prohodili, nebo jak píše PRIZEK_LTM něco skřípli, nebo nezapojili. Kdyžtak kouknout do ETKY a zjistit správnost zapojení. Ta VADNÁ ŘÍDÍCÍ JEDNOKA by měla jít opravit přehráním softwaru, u SHARANŮ klasika.
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.10.2009 13:15
- Bydliště: Ruzomberok
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Tak dnes som sa na to konecne pozrel no a naozaj tam bola chyba riadiacej jednotky. Hmmm co stym da sa to prehrat alebo tak?
Adresa 01: Motor Labely: 028-906-021.lbl
Řídící jednotka: 028 906 021 GT
Díl: 1,9l R4 EDC 00SG 1906
65535 - ridici jednotka: chyba v pameti
35-10 - - - Sporadická
Adresa 01: Motor Labely: 028-906-021.lbl
Řídící jednotka: 028 906 021 GT
Díl: 1,9l R4 EDC 00SG 1906
65535 - ridici jednotka: chyba v pameti
35-10 - - - Sporadická
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Posli ju nejakemu chiptunerovi .....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.10.2009 13:15
- Bydliště: Ruzomberok
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Takze nebola to chyba v RJ ale prasknutá hadicka pre meranie atmos. tlaku ktora je v RJ. Dakujem vsetkym co sem pisu a davaju rady. Hlavne hladanie vo fore je skvele Postup pri oprave najdete tu http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... 5#p1677775" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 06.01.2010 19:32
- Bydliště: Chrudim
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Ahoj,
mám sharana tdi 66kw a zdá se mě že se dost hřeje při zápřahu do kopce cca 95stupnů prostě tak 2mm za půlku budíku, ten by měl ukazovat dobře podle diagnostiky v půlce má 90.
Vyměnil jsem termospínač na chladiči to nepomohlo,ale je mě divný že když propojim kontakty od čidla tak v relé na ventilátor jen cvakne ale neběží ventilátor.Měl by být dvoustupňový mám jen jednu saharu.
Jak to chodí vám je to normální?Zdá se mě to dost teplo abych ho někde v kopcích neutavil.
díky za rady.Tomáš
mám sharana tdi 66kw a zdá se mě že se dost hřeje při zápřahu do kopce cca 95stupnů prostě tak 2mm za půlku budíku, ten by měl ukazovat dobře podle diagnostiky v půlce má 90.
Vyměnil jsem termospínač na chladiči to nepomohlo,ale je mě divný že když propojim kontakty od čidla tak v relé na ventilátor jen cvakne ale neběží ventilátor.Měl by být dvoustupňový mám jen jednu saharu.
Jak to chodí vám je to normální?Zdá se mě to dost teplo abych ho někde v kopcích neutavil.
díky za rady.Tomáš
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
zalezi, jestli leze dal nebo ne ? motor pracuje okolo 100c, nicmene rucicka by nikde cestovat nemela. Co ztrata vody, zmerit prutok chladice ? Bezej oba ventilatory kdyz se rucicka hne nad 90 ?