MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
- Dyna
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 22.07.2010 23:24
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Čistě teoreticky by to mohlo bejt někde přicpaný. Když tekl radiátor, tak jsem tam nalila sajrajt na ucpání. Stejně tekl dál, po výměně to bylo nějakou dobu dobrý a pak to takhle začalo blbnout. Sama s tím nic neudělám, takže mě asi nemine návštěva forda .
http://kadett-gsi.napady.net/galerie/ko ... zhled.html" onclick="window.open(this.href);return false; můj nejlepší výtvor. bohužel bývalý
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
tak to je dost dobre mozne i prakticky. Ja ho tam nalil v domneni, ze si take pomuzu, ale jelikoz prava pricina bylo tesneni, tak jsem si akorat zadal na vymenu chladice. Zjisteno to bylo prave promerenim prutoku. Pokud to bude ciste, tak...
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Když on je problém v tom, že "ucpávadla" netěsností chladičů se vyrábějí dál, ale moderní chladiče mají tak malý průřez trubek chladícího roštu, že se ucpou stejně jako netěsnosti No a jelikož kšeft je kšeft, vždycky se najde někdo kdo si to koupí, tak výrobci samozřejmě na tyhle věci v návodech neupozorňují.
Kdysi se jako odstraňovač netěsností používala i Kremžská hořčice, ale to už je opravdu historie...
Kdysi se jako odstraňovač netěsností používala i Kremžská hořčice, ale to už je opravdu historie...
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Tak u mě to nejspíše byl termostat. Po jeho výměně, kterou jsem si vydupal a už je to déle zatím vše OK.bodyvlk píše:Tak chlapci, taky mi začal budík ukazovat poněkud vyšší teplotu vody. Při záběru do vcelku dlouhého kopce cca 8 km v těchto vedrech mi ručička leze mezi půlku a třičtvrtě. Podle VAGu je to cca 99°C, teplotu oleje mi to ukazovalo 116°C. Ale řídící jednotka motoru i klimatizace mi ukazovaly teploty 92,7°C max. Tak kde může být chyba. Předpokládám, že spíše v čidle na vodu do budíků. Voda se neztrácí a ani nic jiného nepozoruji, ale může to tak být? Že čidlo, které má 4 vývody - 2 a 2 pro budíky a řídící jednotku může dávat různé hodnoty? Při testu budíků se ručička ustálola v půlce. Vím, že teplota oleje je vždy o cca 10 - 15°C vyšší než vody. Napadá někoho něco?
- Dyna
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 22.07.2010 23:24
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Tak závada už se částečně vyřešila, mohl za to zamrznutej bufík. Už se s tím dá jezdit i rychleji. No jo hold za blbost se platí. Ale hotovo ještě není. Buď je to ještě těsnění pod hlavou, nebo hlava a výfuk plyny jdou do vody. Takže to tlakuje tak, že vyletí voda ven. Tak mi to aspoň řekl chlapík v servise. Ještě to bude muset chvilku vydržet.
http://kadett-gsi.napady.net/galerie/ko ... zhled.html" onclick="window.open(this.href);return false; můj nejlepší výtvor. bohužel bývalý
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Já si tedy nemyslím, že by zamrzlý bufík způsoboval přehřívání motoru a netopení vozidla. Jsou mezi námi i majitelé, kteří bufík úplně odstranili a hadice úplně zaslepily (ne jenom propojily). A auto jim funguje normálně dále.
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Taky se mi zdá že je to blbina, aby zamrzlej bufík měl na svědomí přehřívání motoru, žábu na prameni hledej jinde princi.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
bufikem to rozhodne nebude. Bufik mi loni nechodil a jezdil jsem, nenapada me, co by mohlo zpusobit vyssi teplotu vody, bufik je relativne "chytra" vec a dokaze se sam odpojit apod. Jak bylo receno, tohle bohuzel urcite neni hlavni pricinout problemu
- Dyna
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 22.07.2010 23:24
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Napsala sem že je to jen částečně. Protože je fouknutý těsněni pod hlavou nebo ještě hůř hlava, tak při větší zátěži mi jdou výfukový plyny do vody. Protože byl buf zamrznutej, voda měla menší okruh a plyn ji okamžitě vytlačil ven. Teť když mám bufa zapnutýho, tak má voda větší cirkulaci a plyn se dostane ven přes nádobku aniž by se auto tak rychle přehřálo.I když jsem dělala automechanika, tak jsem byla přesvědčená že musí být voda v oleji nebo opačně. Nenapadlo mě, že to tak být nemusí. No ale je to tak.
http://kadett-gsi.napady.net/galerie/ko ... zhled.html" onclick="window.open(this.href);return false; můj nejlepší výtvor. bohužel bývalý
- Santiago
- VWjunior
- Příspěvky: 1878
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Muze mi nekdo poradit?
Galaxy 1, TDI
Závada: budík ukazuje teplotu a najednou spadne do červeného.
Ozkoušeno: v kompu vše OK, vyměneno termostat, čidlo, chladič. vodní čerpadlo zkontrolované
Doprovodný příznaky: blbne to nejspíš když je auto naložený, resp, 14 dní jezdim nic, naložim jedu, po par Km radoby vařim.
Přitom napichnuto na komp, teplota normalne 90 stupnu, vetraky spousteji. Vypnu motor, hned nastartuju, teplota na budiku v pulce, ujedu 200 m a dle budíků vařim.
A když to začnu sledovat, tak se mi zda, ze pri kazdym nastartovani (páč dom prostě dojedu, když vim že to nevaří) mi i rafička palivoměru ukazuje jinak.
Tušim že něco v elektrice, ale nevim kam se juknout, kdyz VAG je OK.
Nejake napady? inpirace?
Diky
Galaxy 1, TDI
Závada: budík ukazuje teplotu a najednou spadne do červeného.
Ozkoušeno: v kompu vše OK, vyměneno termostat, čidlo, chladič. vodní čerpadlo zkontrolované
Doprovodný příznaky: blbne to nejspíš když je auto naložený, resp, 14 dní jezdim nic, naložim jedu, po par Km radoby vařim.
Přitom napichnuto na komp, teplota normalne 90 stupnu, vetraky spousteji. Vypnu motor, hned nastartuju, teplota na budiku v pulce, ujedu 200 m a dle budíků vařim.
A když to začnu sledovat, tak se mi zda, ze pri kazdym nastartovani (páč dom prostě dojedu, když vim že to nevaří) mi i rafička palivoměru ukazuje jinak.
Tušim že něco v elektrice, ale nevim kam se juknout, kdyz VAG je OK.
Nejake napady? inpirace?
Diky
last train to universe
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Vypadá to na bordel v řídící jednotce, nečipoval jsi? Pokud ne, rozhodně by stálo za to nechat ŘJ zkontrolovat.
Když ti "začne vařit" a chcípneš jí, není slyšet "var" v chladícím okruhu?
EDIT: V každém případě by neškodilo dát do tvýho profilu popis auta - bude se snadněji radit. Eventuálně alespoň přibližné místo bydliště - třeba je ve tvém okolí klubák, který by mohl pomoct nejen kecama, ale i fyzicky.
Když ti "začne vařit" a chcípneš jí, není slyšet "var" v chladícím okruhu?
EDIT: V každém případě by neškodilo dát do tvýho profilu popis auta - bude se snadněji radit. Eventuálně alespoň přibližné místo bydliště - třeba je ve tvém okolí klubák, který by mohl pomoct nejen kecama, ale i fyzicky.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- Santiago
- VWjunior
- Příspěvky: 1878
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
nečipoval,
co je zkontrolovat? nechal sem to napichnout a kde nic tu nic,
var slyšet není, ale nepropouštěl chladič, detekovano hmatem, a spatne spoustely vetraky, vymeneno cidlo,
směřuje to k budikum, ale proc to jednou dělá a jednou ne, nebo jak opravim budik, nebo proste ja nevim .....
nebo nejakej el zkrat nekdy a mozna, ale fakt uz nevim jak to najit ....
co je zkontrolovat? nechal sem to napichnout a kde nic tu nic,
var slyšet není, ale nepropouštěl chladič, detekovano hmatem, a spatne spoustely vetraky, vymeneno cidlo,
směřuje to k budikum, ale proc to jednou dělá a jednou ne, nebo jak opravim budik, nebo proste ja nevim .....
nebo nejakej el zkrat nekdy a mozna, ale fakt uz nevim jak to najit ....
last train to universe
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
V každém případě bych asi prolezl chladící soustavu, jestli není někde přicpaná hadice - to by byl větší průšvih než blbě ukazující budíky. Co se týká budíků, bavil jsem se kdysi o nich s klubákem Tornádo1, ale možná po elektrické stránce by možná mohli pomoct i Matuf, Vilík. Začínaj dovolený - chodí sem míň lidí tak buď trpělivej.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- Santiago
- VWjunior
- Příspěvky: 1878
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
ja sem cajk, prave ze vse mechanicke sem uz prolez tam a zpět zpět,
a začínám tušit nějakou elektrickou zradu .....
takze sem rad za kazdy nasmerovani ....
a začínám tušit nějakou elektrickou zradu .....
takze sem rad za kazdy nasmerovani ....
last train to universe
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
Jména klubáků jsem ti napsal.
Doplň si ten profil.
Doplň si ten profil.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy