MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Příspěvek od Marek77 »

Ucpanej chladič ?

golfgti16vv
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 07.11.2007 10:27
Bydliště: ŠUMAVWA

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Příspěvek od golfgti16vv »

mno ten je tam pul roku

Uživatelský avatar
bodyvlk
Závodník
Závodník
Příspěvky: 514
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: východní čechy

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Příspěvek od bodyvlk »

Klidně to může být termostat. I když je nový, může být špatný, nebo může být špatně usazen. Pak už jedině asi špatná cirkulace vody a nestíhá se to dochlazovat. Mě, když se sekl termostat, tak se mi auto málem vařilo při klidné jízdě do kopce a venku bylo -8°C.

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3493
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Příspěvek od smolda »

Buď ten termostat a nebo pokud ten chladič pochází z vrakárny, může být přicpaný nějakým rychlotěsnidlem a problém je jasný.
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

golfgti16vv
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 07.11.2007 10:27
Bydliště: ŠUMAVWA

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Příspěvek od golfgti16vv »

ne chladic byl novy nissensa termstat nevim je to mozne ale byl to original tim jsem ještě problém nemel al je fakt ze když jem elal to tesneni tak bylo krasne videt n 4 valci ja tam bylo foukle tesneni tak jsem si rikal to je ono a není bylo by mozne ze by byl v omto miste krivy blok uz jsem z toho magor

Uživatelský avatar
trepifajxl
Profík
Profík
Příspěvky: 961
Registrován: 04.04.2008 18:15
Bydliště: u Turnova

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Příspěvek od trepifajxl »

Pokud se s tím propáleným těsněním chvíli jezdilo je ten blok velmi pravděpodobný.
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

Uživatelský avatar
M@rty74
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2498
Registrován: 29.05.2010 21:14
Bydliště: Green town at Prague

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Příspěvek od M@rty74 »

Podle člověka, který mi dělal hlavu, je blok potřeba srovnat u většiny SAGů, zejména v oblasti 3 a 4 válce.
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....

golfgti16vv
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 07.11.2007 10:27
Bydliště: ŠUMAVWA

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Příspěvek od golfgti16vv »

jde ten blok nejak srovnat na aute nebo musí ven

Uživatelský avatar
trepifajxl
Profík
Profík
Příspěvky: 961
Registrován: 04.04.2008 18:15
Bydliště: u Turnova

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Příspěvek od trepifajxl »

Ven a ideálně z něj vše ven.
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

tlakac3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 18.12.2011 12:30

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Příspěvek od tlakac3 »

Nevim jestli se uz kluci zminovali,ale jeste pred tim zkontroluj vodni pumpu

Uživatelský avatar
KRTECEK-KO
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 23.01.2016 23:53

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Příspěvek od KRTECEK-KO »

ahoj
koukám že toto téma je dlouhé jak páteční šichta v práci :D , proto bych byl rád kdyby se to shrnulo pro další čtenáře .
koupil sem auto padalo do nouzáku při cca3000 otáčkách to se vyřešilo výměnou podtlakových hadiček.
ale teď když už se dostanu přes ně tak se mi přehřívá do červených , 20km nad 120km/hod a auto vaří, olej přes 200stupňů ,špatně topí .
co sem zde vyčetl tak to muže být :
1,špatný termostat (pozor na nekvalitní před montáží otestovat varem v hrnci s teploměrem teploty sou vyraženy na termostatu)
2,těsnění pod hlavou (mizí voda, tvrdé hadice ,zavzdušněné)
3,prasklá hlava nebo blok (mizí voda ,tvrdé hadice, zavzdušněné)
4,ventylek v tenké hadičce do expanzní nádobky (nevrací se voda hadičkou, snad jen automaty)
5,ucpaný chladič
6,čidlo teploty na chladiči
7,špatná vodní pumpa


prosím jen citace s věcnými řešeními ať udržíme myšlenku, jinak věc na pár minut tu člověk hledá hodiny a rady se stratí v davu.
reklamace mi pošlete soukromě ať to opravím. pravopis neřešme proto tu nejsme děkuji
alhambra 1,9tdi 85kw r.v.1998 300tis+
děkuji za rady

cermaktomas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 05.05.2017 16:33

Ucpaná hadička zpětného toku do expanzky

Příspěvek od cermaktomas »

jardahes píše:nazdárek lidi, už tady nějakou chvilku pročítám debatu o přehřívání motoru. Koukám, že už proběhla veškerá výměna součástek, která nějak souvisí s oběhem kapaliny. Ještě mně napadlo vyfoukat chladič, jestli nebude ucpaný od hmyzu, či prachu, když je drobet mastný, dokáže se pěkně zalepit ( v práci se nám na destě ucpe dost často a po profouknutí je to zas paráda) o zarostnutí uvnitř asi moc neuvažuji u těchto aut. No a jako starý škodovkář, jsem termostat když blbla teplota vařil s teploměrem v hrnci, abych zjistil, kdy otvírá. To jsou jen laické názory škodovkáře.No a ani když tohle nikdy nepomohlo zbývalo na tuty fouklé těsnění pod hlavou nebo prdlá hlava. Doufám,že na to brzy přijdete a bude to banalita, která nás tu všechny vyškolí jako onehdy ucpaná hadička na vracečce do nádržky ve které byl zarostlý nějaký ventílek po jehož odstranění vše fungovalo a nemělo to na nic jiného vliv. Zatím ahoj
Též mám tu zkušenost. Alhambra 2,0 TDi 103 kw, 140 HP, BRT, 2009: Zničehožnic při jízdě po dálnici teplota chladiva do červeného, klimatronic přestal úplně topit, při zastavení šla teplota zase pomalu dolů. Rozvody vč. pumpy dělány před měsícem, nová chladící kapalina. V expanzce vody téměř po víko, při povolení víka bublala ven (logicky), hadice k chladiči - horní lehce teplá, měkká (spíš ale od motoru, než že by jí proudila tekutina ve velkém), dolní studená. Příčina? Úplně ucpaný redukční ventil ve vodní hadici k expanzce - v té od T kusu do nádoby. Zde je otvor cca 0,5 mm, propíchnuto šídlem, profouknuto tlakem, propláchnuto, montáž zpět, ....šlape jak má. Ale vůbec by mě nenapadlo, že v té hadici něco takového bude.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“