MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
- coroner
- Jezdec
- Příspěvky: 384
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - JČ
- Kontaktovat uživatele:
Tohle je Galax II, ale v automatu, tak je to asi jinak Nebo že bych vyndal neco jinýho?
Konstrukční zákon:
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.
http://www.onboard-kamery.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.
http://www.onboard-kamery.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- LordDave
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re:
...mrkni taky , jestli ti nejde do nadobky vzduch , koupil jsem Galaxy a taky se přeřívalo ,tlakovala se nadobka -na krátké vzdálenosti to vydrželo , ale pak jsem to vzal dál a :teplota 130 , na display se rozsvítilo STOP a bylo,...Lukaso píše:daber píše: cauvec...mam ten samí problem dej prosim pak vedet cim to bylo. Díky
- bylo to těsnění pod hlavou,... -preventivne jsem pak vymenil uplne všechno a už zas lítám jak ďas ,..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 08.09.2008 14:39
- Bydliště: Garage
Přehřívání motoru
Zdravim mám tu velkej problém.doufám že to společně vyřešíme.
Mám sharana 2000 1.9TDI PD 85kw.
Problém je vtom že při jízdě ve městě i po dálnici když to nějak nehonim tak teplota drží jak přikovaná na 90 stupních i podle diagnostiky,ale jel sem dlouhej kopec a teplota během chvilky na 130 stupnu a mužu jet i po rovině s platákem tak taky vyletí na 130 stupnu.V první řadě sem si vyměnil termostat ale pořád to bylo špatný tak sem ho znova vyndal a jezdil bez termostatu a porád to dělá to samý a když teplota vyletí na 130 tak větráky fungujou ty už se zapnou při nějakejch 85 stupních.tak sem zatím bezradnej.jestli ste se někdo stím setkal dejte nějaký info.díky takoví tušení že budu muset schodit hlavu
Mám sharana 2000 1.9TDI PD 85kw.
Problém je vtom že při jízdě ve městě i po dálnici když to nějak nehonim tak teplota drží jak přikovaná na 90 stupních i podle diagnostiky,ale jel sem dlouhej kopec a teplota během chvilky na 130 stupnu a mužu jet i po rovině s platákem tak taky vyletí na 130 stupnu.V první řadě sem si vyměnil termostat ale pořád to bylo špatný tak sem ho znova vyndal a jezdil bez termostatu a porád to dělá to samý a když teplota vyletí na 130 tak větráky fungujou ty už se zapnou při nějakejch 85 stupních.tak sem zatím bezradnej.jestli ste se někdo stím setkal dejte nějaký info.díky takoví tušení že budu muset schodit hlavu
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: Přehřívání motoru
Pri 130 tich stupnoch ti uz musi aj vriet voda. Vre ?
Ak nie neni to len vadne teplotne cidlo ?
Skus strcit teplomer do vyrovnavacej nardzky a omerat teplotu ?
Ak by ta teplota vody bola skutocne 130 stupnov je vrely aj chladic ?
Voda cirkuluje ? neni vadna vodna pumpa ze malo tlaci ?
P.S: Ked budes hladat pouzi Sherlocka:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=27441" onclick="window.open(this.href);return false;
Ak nie neni to len vadne teplotne cidlo ?
Skus strcit teplomer do vyrovnavacej nardzky a omerat teplotu ?
Ak by ta teplota vody bola skutocne 130 stupnov je vrely aj chladic ?
Voda cirkuluje ? neni vadna vodna pumpa ze malo tlaci ?
P.S: Ked budes hladat pouzi Sherlocka:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=27441" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 08.09.2008 14:39
- Bydliště: Garage
Re: Přehřívání motoru
voda už vře a vylítává z nádobky čidlo je v pořádku a taky sem tam dával nový.
Jestli je chladič teplý usuzuju jen ztoho ze když teplota vyskočí na 90 tak se sepne větrák tak by měl být teplej,a voda cirkuluje to vidim že to rovnou hází z přepadový hadičky a vodní pumpu i s rozvodama sem dával novou.
a omlouvám se že sem založil toto téma které patří jinam
Jestli je chladič teplý usuzuju jen ztoho ze když teplota vyskočí na 90 tak se sepne větrák tak by měl být teplej,a voda cirkuluje to vidim že to rovnou hází z přepadový hadičky a vodní pumpu i s rozvodama sem dával novou.
a omlouvám se že sem založil toto téma které patří jinam
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: Přehřívání motoru
Vetrak vie zopnut aj RJ motora. Ja by som to overil ci je ten chladic skutocne vrely.
- milda
- Závodník
- Příspěvky: 564
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ZLÍN
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru
Vypadá to na prasklou hlavu nebo těsnění.Tlakuje se to?
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: Přehřívání motoru
Ak by to bola hlava alebo tesnenie mala by sa ti v tom stracat aj voda.
Olej je cisty ?
Co mas na mysli pod tlakovanim ?
Olej je cisty ?
Co mas na mysli pod tlakovanim ?
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Přehřívání motoru
Olej klidně může být čistý, těsnění hlavy poškozené - to s tím nemusí mít nic společného.
Alternativa, že těsnění se poškodí mezi spalovacím prostorem a chladicím kanálem je nejčastější. Potom olej se do procesu nezapojuje. Projevuje se to tak, že při vyšší zátěži prudce vyskočí teplota, hadice vody jsou tvrdé jako kámen a z expanzní nádobky jdou bubliny, které vyhazují vodu ven. Podobně se projevuje i prasklá hlava - chová se to skoro identicky.
Jestliže termostat a pumpa jsou v pořádku, neváhal bych a shodil hlavu dřív, než motor umře.
Alternativa, že těsnění se poškodí mezi spalovacím prostorem a chladicím kanálem je nejčastější. Potom olej se do procesu nezapojuje. Projevuje se to tak, že při vyšší zátěži prudce vyskočí teplota, hadice vody jsou tvrdé jako kámen a z expanzní nádobky jdou bubliny, které vyhazují vodu ven. Podobně se projevuje i prasklá hlava - chová se to skoro identicky.
Jestliže termostat a pumpa jsou v pořádku, neváhal bych a shodil hlavu dřív, než motor umře.
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: Přehřívání motoru
Ale moze prenikat aj do oleja. Len indicia.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Přehřívání motoru
Jasně, samozřejmě může (ale nemusí !!!!!!!!!!!) .
- prochy3344
- Člen klubu
- Příspěvky: 362
- Registrován: 04.10.2007 23:08
- Bydliště: Bílina okr. Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru
A topí ti auto nebo ti jde z topení studenej vzduch?
Prodej n.d. Sharan-Alhambra-Galaxy I-II.Touran-Touareg
Tel : 606 158 300
Touareg 5.0 TDI V10 ....Koník.....
Tel : 606 158 300
Touareg 5.0 TDI V10 ....Koník.....
- Auto1
- Závodník
- Příspěvky: 509
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Opava city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru
Doplním,že pokud někdo vrtal v kódování budíků,a zadal tam ptákovinu,tak může dojít k chybnému zobrazování ručiček,jako rychlost,teplota atd,pak třeba ručičky ukazují o 20% větší hodnoty.Můžeš zadat základní nastavení a sledovat,co se změní.
Občas se stane,že na originál vodní pumpě (plastová turbínka) prokluzuje turbínka na hřídeli a voda necirkuluje.Ověř činnost vodní pumpy,zda proudí voda do nádobky chladící kapaliny.
Občas se stane,že na originál vodní pumpě (plastová turbínka) prokluzuje turbínka na hřídeli a voda necirkuluje.Ověř činnost vodní pumpy,zda proudí voda do nádobky chladící kapaliny.
IMPORT A PRODEJ AUT: http://www.1auto.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 08.09.2008 14:39
- Bydliště: Garage
Re: Přehřívání motoru
Olej je uplně čistý jedinej problem je stou vodou a voda se tlakuje a vylítává s expanzky.abeljozef píše:Ak by to bola hlava alebo tesnenie mala by sa ti v tom stracat aj voda.
Olej je cisty ?
Co mas na mysli pod tlakovanim ?