MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
coroner
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 384
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - JČ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coroner »

Tohle je Galax II, ale v automatu, tak je to asi jinak :-) Nebo že bych vyndal neco jinýho? :lol:
Konstrukční zákon:
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.

http://www.onboard-kamery.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Davidofka
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klášterec n/O

Příspěvek od Davidofka »

nemáš vstřikovací čerpadlo na tom pédéčku,proto se tam asi dá dostat :)

Uživatelský avatar
LordDave
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re:

Příspěvek od LordDave »

Lukaso píše:
daber píše: cauvec...mam ten samí problem :tooth: dej prosim pak vedet cim to bylo. Díky
...mrkni taky , jestli ti nejde do nadobky vzduch , koupil jsem Galaxy a taky se přeřívalo ,tlakovala se nadobka -na krátké vzdálenosti to vydrželo , ale pak jsem to vzal dál a :teplota 130 , na display se rozsvítilo STOP a bylo,...
- bylo to těsnění pod hlavou,... -preventivne jsem pak vymenil uplne všechno a už zas lítám jak ďas ,.. :D

Pavel87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 08.09.2008 14:39
Bydliště: Garage

Přehřívání motoru

Příspěvek od Pavel87 »

Zdravim mám tu velkej problém.doufám že to společně vyřešíme.
Mám sharana 2000 1.9TDI PD 85kw.
Problém je vtom že při jízdě ve městě i po dálnici když to nějak nehonim tak teplota drží jak přikovaná na 90 stupních i podle diagnostiky,ale jel sem dlouhej kopec a teplota během chvilky na 130 stupnu a mužu jet i po rovině s platákem tak taky vyletí na 130 stupnu.V první řadě sem si vyměnil termostat ale pořád to bylo špatný tak sem ho znova vyndal a jezdil bez termostatu a porád to dělá to samý a když teplota vyletí na 130 tak větráky fungujou ty už se zapnou při nějakejch 85 stupních.tak sem zatím bezradnej.jestli ste se někdo stím setkal dejte nějaký info.díky takoví tušení že budu muset schodit hlavu :cry:

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od abeljozef »

Pri 130 tich stupnoch ti uz musi aj vriet voda. Vre ?

Ak nie neni to len vadne teplotne cidlo ?

Skus strcit teplomer do vyrovnavacej nardzky a omerat teplotu ?

Ak by ta teplota vody bola skutocne 130 stupnov je vrely aj chladic ?

Voda cirkuluje ? neni vadna vodna pumpa ze malo tlaci ?

P.S: Ked budes hladat pouzi Sherlocka:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=27441" onclick="window.open(this.href);return false;

Pavel87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 08.09.2008 14:39
Bydliště: Garage

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od Pavel87 »

voda už vře a vylítává z nádobky čidlo je v pořádku a taky sem tam dával nový.
Jestli je chladič teplý usuzuju jen ztoho ze když teplota vyskočí na 90 tak se sepne větrák tak by měl být teplej,a voda cirkuluje to vidim že to rovnou hází z přepadový hadičky a vodní pumpu i s rozvodama sem dával novou.
a omlouvám se že sem založil toto téma které patří jinam :oops:

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od abeljozef »

Vetrak vie zopnut aj RJ motora. Ja by som to overil ci je ten chladic skutocne vrely.

Uživatelský avatar
milda
Závodník
Závodník
Příspěvky: 564
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ZLÍN
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od milda »

Vypadá to na prasklou hlavu nebo těsnění.Tlakuje se to?

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od abeljozef »

Ak by to bola hlava alebo tesnenie mala by sa ti v tom stracat aj voda.

Olej je cisty ?

Co mas na mysli pod tlakovanim ?

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od Marek77 »

Olej klidně může být čistý, těsnění hlavy poškozené - to s tím nemusí mít nic společného.

Alternativa, že těsnění se poškodí mezi spalovacím prostorem a chladicím kanálem je nejčastější. Potom olej se do procesu nezapojuje. Projevuje se to tak, že při vyšší zátěži prudce vyskočí teplota, hadice vody jsou tvrdé jako kámen a z expanzní nádobky jdou bubliny, které vyhazují vodu ven. Podobně se projevuje i prasklá hlava - chová se to skoro identicky.

Jestliže termostat a pumpa jsou v pořádku, neváhal bych a shodil hlavu dřív, než motor umře.

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od abeljozef »

Ale moze prenikat aj do oleja. Len indicia. :wink:

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od Marek77 »

Jasně, samozřejmě může (ale nemusí !!!!!!!!!!!) :wink: :wink:.

Uživatelský avatar
prochy3344
Člen klubu
Příspěvky: 362
Registrován: 04.10.2007 23:08
Bydliště: Bílina okr. Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od prochy3344 »

A topí ti auto nebo ti jde z topení studenej vzduch?
Prodej n.d. Sharan-Alhambra-Galaxy I-II.Touran-Touareg
Tel : 606 158 300
Touareg 5.0 TDI V10 ....Koník.....

Uživatelský avatar
Auto1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 509
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Opava city
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od Auto1 »

Doplním,že pokud někdo vrtal v kódování budíků,a zadal tam ptákovinu,tak může dojít k chybnému zobrazování ručiček,jako rychlost,teplota atd,pak třeba ručičky ukazují o 20% větší hodnoty.Můžeš zadat základní nastavení a sledovat,co se změní.

Občas se stane,že na originál vodní pumpě (plastová turbínka) prokluzuje turbínka na hřídeli a voda necirkuluje.Ověř činnost vodní pumpy,zda proudí voda do nádobky chladící kapaliny.
IMPORT A PRODEJ AUT: http://www.1auto.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

Pavel87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 08.09.2008 14:39
Bydliště: Garage

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od Pavel87 »

abeljozef píše:Ak by to bola hlava alebo tesnenie mala by sa ti v tom stracat aj voda.

Olej je cisty ?

Co mas na mysli pod tlakovanim ?
Olej je uplně čistý jedinej problem je stou vodou a voda se tlakuje a vylítává s expanzky.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“