Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
PříspěvekNapsal: 24.01.2014 19:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Ucpanej chladič ?

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
PříspěvekNapsal: 25.01.2014 11:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2007

Příspěvky:

605

Bydliště:

ŠUMAVWA

mno ten je tam pul roku

_________________
VW SHARAN SPECIAL chip MOTORPOWER,VW GOLF 4 TDI 4 MOTION chip MOTORPOWER VW GOLF 4 GTI TDI ORIGO ZATIM


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
PříspěvekNapsal: 25.01.2014 20:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

491

Bydliště:

východní čechy

Klidně to může být termostat. I když je nový, může být špatný, nebo může být špatně usazen. Pak už jedině asi špatná cirkulace vody a nestíhá se to dochlazovat. Mě, když se sekl termostat, tak se mi auto málem vařilo při klidné jízdě do kopce a venku bylo -8°C.

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
PříspěvekNapsal: 26.01.2014 17:30 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Buď ten termostat a nebo pokud ten chladič pochází z vrakárny, může být přicpaný nějakým rychlotěsnidlem a problém je jasný.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
PříspěvekNapsal: 26.01.2014 22:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2007

Příspěvky:

605

Bydliště:

ŠUMAVWA

ne chladic byl novy nissensa termstat nevim je to mozne ale byl to original tim jsem ještě problém nemel al je fakt ze když jem elal to tesneni tak bylo krasne videt n 4 valci ja tam bylo foukle tesneni tak jsem si rikal to je ono a není bylo by mozne ze by byl v omto miste krivy blok uz jsem z toho magor

_________________
VW SHARAN SPECIAL chip MOTORPOWER,VW GOLF 4 TDI 4 MOTION chip MOTORPOWER VW GOLF 4 GTI TDI ORIGO ZATIM


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
PříspěvekNapsal: 26.01.2014 23:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2008

Příspěvky:

955

Bydliště:

u Turnova

Pokud se s tím propáleným těsněním chvíli jezdilo je ten blok velmi pravděpodobný.

_________________
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

_________________
SHARAN 1.9 TDI PD 215 PS, O1 1,9 TDI 190 PS, G3 Facelift 1.9 TDI 170 PS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
PříspěvekNapsal: 26.01.2014 23:18 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2438

Bydliště:

Green town at Prague

Podle člověka, který mi dělal hlavu, je blok potřeba srovnat u většiny SAGů, zejména v oblasti 3 a 4 válce.

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
PříspěvekNapsal: 27.01.2014 18:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2007

Příspěvky:

605

Bydliště:

ŠUMAVWA

jde ten blok nejak srovnat na aute nebo musí ven

_________________
VW SHARAN SPECIAL chip MOTORPOWER,VW GOLF 4 TDI 4 MOTION chip MOTORPOWER VW GOLF 4 GTI TDI ORIGO ZATIM


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
PříspěvekNapsal: 28.01.2014 00:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2008

Příspěvky:

955

Bydliště:

u Turnova

Ven a ideálně z něj vše ven.

_________________
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

_________________
SHARAN 1.9 TDI PD 215 PS, O1 1,9 TDI 190 PS, G3 Facelift 1.9 TDI 170 PS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
PříspěvekNapsal: 28.01.2014 01:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.12.2011

Příspěvky:

77

Nevim jestli se uz kluci zminovali,ale jeste pred tim zkontroluj vodni pumpu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
PříspěvekNapsal: 01.02.2016 23:43 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

24.01.2016

Příspěvky:

8

ahoj
koukám že toto téma je dlouhé jak páteční šichta v práci :D , proto bych byl rád kdyby se to shrnulo pro další čtenáře .
koupil sem auto padalo do nouzáku při cca3000 otáčkách to se vyřešilo výměnou podtlakových hadiček.
ale teď když už se dostanu přes ně tak se mi přehřívá do červených , 20km nad 120km/hod a auto vaří, olej přes 200stupňů ,špatně topí .
co sem zde vyčetl tak to muže být :
1,špatný termostat (pozor na nekvalitní před montáží otestovat varem v hrnci s teploměrem teploty sou vyraženy na termostatu)
2,těsnění pod hlavou (mizí voda, tvrdé hadice ,zavzdušněné)
3,prasklá hlava nebo blok (mizí voda ,tvrdé hadice, zavzdušněné)
4,ventylek v tenké hadičce do expanzní nádobky (nevrací se voda hadičkou, snad jen automaty)
5,ucpaný chladič
6,čidlo teploty na chladiči
7,špatná vodní pumpa


prosím jen citace s věcnými řešeními ať udržíme myšlenku, jinak věc na pár minut tu člověk hledá hodiny a rady se stratí v davu.
reklamace mi pošlete soukromě ať to opravím. pravopis neřešme proto tu nejsme děkuji

_________________
alhambra 1,9tdi 85kw r.v.1998 300tis+
děkuji za rady


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group