Stránka 17 z 17

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Napsal: 24.01.2014 18:02
od Marek77
Ucpanej chladič ?

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Napsal: 25.01.2014 10:22
od golfgti16vv
mno ten je tam pul roku

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Napsal: 25.01.2014 19:32
od bodyvlk
Klidně to může být termostat. I když je nový, může být špatný, nebo může být špatně usazen. Pak už jedině asi špatná cirkulace vody a nestíhá se to dochlazovat. Mě, když se sekl termostat, tak se mi auto málem vařilo při klidné jízdě do kopce a venku bylo -8°C.

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Napsal: 26.01.2014 16:30
od smolda
Buď ten termostat a nebo pokud ten chladič pochází z vrakárny, může být přicpaný nějakým rychlotěsnidlem a problém je jasný.

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Napsal: 26.01.2014 21:58
od golfgti16vv
ne chladic byl novy nissensa termstat nevim je to mozne ale byl to original tim jsem ještě problém nemel al je fakt ze když jem elal to tesneni tak bylo krasne videt n 4 valci ja tam bylo foukle tesneni tak jsem si rikal to je ono a není bylo by mozne ze by byl v omto miste krivy blok uz jsem z toho magor

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Napsal: 26.01.2014 22:13
od trepifajxl
Pokud se s tím propáleným těsněním chvíli jezdilo je ten blok velmi pravděpodobný.

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Napsal: 26.01.2014 22:18
od M@rty74
Podle člověka, který mi dělal hlavu, je blok potřeba srovnat u většiny SAGů, zejména v oblasti 3 a 4 válce.

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Napsal: 27.01.2014 17:07
od golfgti16vv
jde ten blok nejak srovnat na aute nebo musí ven

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Napsal: 27.01.2014 23:32
od trepifajxl
Ven a ideálně z něj vše ven.

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Napsal: 28.01.2014 00:29
od tlakac3
Nevim jestli se uz kluci zminovali,ale jeste pred tim zkontroluj vodni pumpu

Re: MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce

Napsal: 01.02.2016 22:43
od KRTECEK-KO
ahoj
koukám že toto téma je dlouhé jak páteční šichta v práci :D , proto bych byl rád kdyby se to shrnulo pro další čtenáře .
koupil sem auto padalo do nouzáku při cca3000 otáčkách to se vyřešilo výměnou podtlakových hadiček.
ale teď když už se dostanu přes ně tak se mi přehřívá do červených , 20km nad 120km/hod a auto vaří, olej přes 200stupňů ,špatně topí .
co sem zde vyčetl tak to muže být :
1,špatný termostat (pozor na nekvalitní před montáží otestovat varem v hrnci s teploměrem teploty sou vyraženy na termostatu)
2,těsnění pod hlavou (mizí voda, tvrdé hadice ,zavzdušněné)
3,prasklá hlava nebo blok (mizí voda ,tvrdé hadice, zavzdušněné)
4,ventylek v tenké hadičce do expanzní nádobky (nevrací se voda hadičkou, snad jen automaty)
5,ucpaný chladič
6,čidlo teploty na chladiči
7,špatná vodní pumpa


prosím jen citace s věcnými řešeními ať udržíme myšlenku, jinak věc na pár minut tu člověk hledá hodiny a rady se stratí v davu.
reklamace mi pošlete soukromě ať to opravím. pravopis neřešme proto tu nejsme děkuji

Ucpaná hadička zpětného toku do expanzky

Napsal: 18.10.2019 16:46
od cermaktomas
jardahes píše:nazdárek lidi, už tady nějakou chvilku pročítám debatu o přehřívání motoru. Koukám, že už proběhla veškerá výměna součástek, která nějak souvisí s oběhem kapaliny. Ještě mně napadlo vyfoukat chladič, jestli nebude ucpaný od hmyzu, či prachu, když je drobet mastný, dokáže se pěkně zalepit ( v práci se nám na destě ucpe dost často a po profouknutí je to zas paráda) o zarostnutí uvnitř asi moc neuvažuji u těchto aut. No a jako starý škodovkář, jsem termostat když blbla teplota vařil s teploměrem v hrnci, abych zjistil, kdy otvírá. To jsou jen laické názory škodovkáře.No a ani když tohle nikdy nepomohlo zbývalo na tuty fouklé těsnění pod hlavou nebo prdlá hlava. Doufám,že na to brzy přijdete a bude to banalita, která nás tu všechny vyškolí jako onehdy ucpaná hadička na vracečce do nádržky ve které byl zarostlý nějaký ventílek po jehož odstranění vše fungovalo a nemělo to na nic jiného vliv. Zatím ahoj
Též mám tu zkušenost. Alhambra 2,0 TDi 103 kw, 140 HP, BRT, 2009: Zničehožnic při jízdě po dálnici teplota chladiva do červeného, klimatronic přestal úplně topit, při zastavení šla teplota zase pomalu dolů. Rozvody vč. pumpy dělány před měsícem, nová chladící kapalina. V expanzce vody téměř po víko, při povolení víka bublala ven (logicky), hadice k chladiči - horní lehce teplá, měkká (spíš ale od motoru, než že by jí proudila tekutina ve velkém), dolní studená. Příčina? Úplně ucpaný redukční ventil ve vodní hadici k expanzce - v té od T kusu do nádoby. Zde je otvor cca 0,5 mm, propíchnuto šídlem, profouknuto tlakem, propláchnuto, montáž zpět, ....šlape jak má. Ale vůbec by mě nenapadlo, že v té hadici něco takového bude.