VOLKSWAGEN CLUB - diskuzní forum, inzerce zdarma, servis, chiptuning, fotogalerie
http://www.vw-club.cz/

MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=25109
Stránka 4 z 17

Autor:  pistahufnagl [ 29.03.2007 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tam teď mám místo spotřeby teplotu a po zahřátí mi to kolísá mezi 98 - 107 °C. Je to tak vpořádku? Ručička na budíka je před necelou půlkou, žádná kontrolka nesvítí.

Autor:  Davidofka [ 29.03.2007 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to máme stejně,asi v pořádku

Autor:  daber [ 02.04.2007 09:33 ]
Předmět příspěvku: 

Tak kolegové teď už nevím.Čidlo sem vyměnil,termostat taky.Jsem na tom o něco líp,neboť mi už teplota motoru neklesá pod půlku,ale ještě to stále a furt není ono.Ze služební Caravelly sem zvyklej,že se teplota zastaví na půlce a rafička za všech okolností drří.Na mojim mi kolísá v zápřahu se nějak hřeje.A nejhorší je že spodní hadice od chladiče se stále úplně studená.

Autor:  rfarsky [ 02.04.2007 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

Možná vyzkoušet jestli je ten chladič průchozí,jestli není přicpanej

Autor:  daber [ 02.04.2007 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

Jo tak na to už se o víkendu taky chystám,jinak už nevím.

Autor:  coroner [ 04.04.2007 15:55 ]
Předmět příspěvku: 

Tak se musím taky přidat, včera jsem koupil Galaxy rv02 1.9TDI PD 85KW, kdyz jedu po dalnici do 110km/h tak je teplota na 90C, jak to sešlápnu a jedu 150-160 tak mi vyletí teplota na 130 a vařim, byla to výborná cesta domu.
Zítra jsem objednán u forda na zjištění závady, tak kyžtak napíšu, naštěstí jde oprava za prodejcem. Jinak prý na 90% je to fouklé těsnení, tlakuje se mi nádobka jak prase.
Jinak ješte malej dotaz, kolik vám jede vaše PD? ja z něj víc jak 160 nedostanu, ikdybych ten pedál prošlápnul.

Autor:  patper [ 04.04.2007 16:32 ]
Předmět příspěvku: 

Ja 180km/h a to mam 1.9tdi PD 66kw :lol: Ale vic taky ani tuk :cry:

Autor:  coroner [ 04.04.2007 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jestli mi to díky tomu přehřívání jede v nějakým nouzáku či co, sakra to mě teda štve, no uvidím zejtra co řeknou ve Fordu.

Autor:  coroner [ 08.04.2007 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pozor! Dal jsm auto do Forda a holši na nic nepřišli, chtěli měnit termostat a pak pumpu, ale ty ceny! Za termostat a práci cca 3000 a za pumpu a práci 15000 - docels mazec! Takže jsem to od nich stáhnul(pátek) a včera (sobota) jsem to odvezl prodejci - má dílnu tak jsme začali řešit.
Proběhla výměna pumpy a pořád to samý, auto netopilo a přehřívalo se při zátěži. Takže se řešilo co dál, výsledek napíšu v dalším příspěvku aby si to každý přečetl.

Autor:  Bitvi [ 08.04.2007 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

coroner
Koukám,mají parádníceny.Hlavně nechápu za co tolik chtěji 8O

Autor:  coroner [ 08.04.2007 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

!!! Tak předem upozorňuji že mám Galaxy rv02 AUTOMAT - to je důležitý - prý to mají jen automaty, ale kdo ví, že!!!
Přehřívání a netopící topení odstraněno! U nádobky na chl. kapalinu je nahoře na levé straně úzká hadička, kterou se vrací kapalina zpátky do nádobky, prý jen automat má v té hadičce ventilek, pro zpomalení průtoku a tím lepšímu topení.
Já měl ten ventilek kompletně ucpaný, vyhodil jsem celou hadičku a nahradil jinou. Auto topí, nehřeje se, teplota se zastavi na 90C a ani se nehne, už to i jede, takže paráda.
Doufám že to aspoň ňekomu pomůže. Koukněte jestli to maj i manuály, uvidíte. Všem hodně zdaru při opravách!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Autor:  coroner [ 08.04.2007 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

Bitvi píše:
coroner
Koukám,mají parádníceny.Hlavně nechápu za co tolik chtěji 8O


No ani mi nemluv, začali opravovat ještě dřív, než jsme se domluvili, že to chci. Trochu hádka, ale pak mi vrátili starej termostat zpátky a auto jsem si odvezl pryč.

Autor:  Bitvi [ 08.04.2007 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

coroner
Člověče,to tady už někdo řešil s tím ventilkem.
Hlavně,že už je to v pohodě

Autor:  coroner [ 08.04.2007 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

Já to tu nějak nenašel, ale třeba to někomu pomůže, když se to tu objeví znovu :twisted:

Ještě mi to vibruje při rozjezdu mezi 35-45km/h, ale to prej dělá vnitřní kloub na poloose.
No a pak už jenom ty 17" kola a jsem nejvíc nejspokojenější.

Autor:  daber [ 09.04.2007 18:23 ]
Předmět příspěvku: 

Tak lidi dneska sem vyndal termostat a vyzkoušel sem to bez něj a ejhle spodní hadice už se ohřeje,což znamená,že pumpa funguje.Pak sem ten termostat,mimochodem pár dní starej dal do vody a začal vařit no a termostat začal otevírat při 93 stupních,naplno otevřel při 98 a po chladnutí už zavřel při 95 stupních.A teď otázka,jak by to mělo být správně?

Stránka 4 z 17 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/