TOPENÍ: ovládání, teplota

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Uživatelský avatar
Santiago
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1878
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od Santiago »

Si na me zlý :shv: (tady je tak malo smajlu)
na vagu totiz nic neni, cisto, tam se problem nezobrazuje?
ze se tam nezobrazi termostat vim.
last train to universe :bot:

cbdave
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 02.12.2007 16:05
Bydliště: Prostějov

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od cbdave »

Ahojte. Omlouvam se, jestli jsem umistil spatne.
Mam problem. Vim, ze mam spalenou zhavici svicku v bufiku, to budu ted menit. Ale i tak kdyz je kolem nuly, a vjedu na dalnici, auto se mi zahreje po par kolometrech normalka na 90st. Jenze jak vjedu do mesta, tak mi teplota spadne. Termostat jsem uz menil. Je to mozne, ze nefunkcni bufik mi ochladi vodu a tim padem mi to vlastne ani netopi??
Klimatronik mam nastaven na auto a 28stupnu vpredu i v zadu.
Diky za jakykoliv hep.
--
CBDave

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od abeljozef »

Nefunkcny bufik ti nemoze ochladit vodu. Proste TDI motor ma malu produkciu tepla a preto ti to zle kuri.

cbdave
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 02.12.2007 16:05
Bydliště: Prostějov

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od cbdave »

Diky, to jsem si presnemyslel, pak tedy nechapu, kdyz se to zahreje, ze ta teplota spadne. I kdyz je termostat cerstve meneny. Muze byt problem ciste jen v tom termostatu? Diky
--
CBDave

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od patper »

Pokud je nefunkcni prihrev,tak se to takto projevuje - pokud spadnou otacky,tak teplota pada dolu jak pise Abel :idea:

Uživatelský avatar
bodyvlk
Závodník
Závodník
Příspěvky: 514
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: východní čechy

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od bodyvlk »

V tomto počasí a bez bufíku se Ti termostat ani neotevře, protože teplota motoru bude mezi 30 - 50°C a to jsem ještě optimista. Máš tam dva velké radiátory a tak účinný motor, že nemá takřka žádné odpadní teplo. Proč myslíš, že je zabalený do deky?

Uživatelský avatar
Santiago
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1878
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od Santiago »

cbdave píše:Ahojte. Omlouvam se, jestli jsem umistil spatne.
Mam problem. Vim, ze mam spalenou zhavici svicku v bufiku, to budu ted menit. Ale i tak kdyz je kolem nuly, a vjedu na dalnici, auto se mi zahreje po par kolometrech normalka na 90st. Jenze jak vjedu do mesta, tak mi teplota spadne. Termostat jsem uz menil. Je to mozne, ze nefunkcni bufik mi ochladi vodu a tim padem mi to vlastne ani netopi??
Klimatronik mam nastaven na auto a 28stupnu vpredu i v zadu.
Diky za jakykoliv hep.
vjedes do mesta a motor prestanes tak tocit, teplota zakonite spadne viz prispevky vyse, kord kdyz z toho vevnitr delas saunu, veskery teplo mas tam, nemyslim si, ze tam mas nejaky problem.....
last train to universe :bot:

Uživatelský avatar
Lolik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 272
Registrován: 02.12.2009 18:25
Bydliště: Třebíč - Znojmo - Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od Lolik »

cbdave :arrow: Pokud topíš na 28°C tak je to opravdu normální, jelikož veškeré teplo z motoru odebereš do kabiny. Já při studeném motoru a nefunkčním bufíku nastavuji teplotu z 24°C na 20°C a vypínám zadní ventilátor aby se motor rychleji ohřál!!! Jakmile se motor ohřeje pustím ventilátor i vzadu. Ale při delším popojíždění a courání v zimě po městě ti teplota opradu padá což není moc dobré pro motor. Doporučuji zprovoznit bufa!!!
Jinak to teplo hodně strácíš tím Al potrubím k zadnímu výměníku které vede venkem zespod auta a je ochlazováno prouděním vzduchu mezi podvozkem a silnicí.
Moje autíííí - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=1876442#p1876442
Prodám doklady od bržděného přívěsu O2 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2363012#p2363012" onclick="window.open(this.href);return false;

cbdave
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 02.12.2007 16:05
Bydliště: Prostějov

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od cbdave »

Diky všem o vikendu musim zprovoznit bufa. Jen jsem se chtel ujistit, ze nemusim hledat chybu jeste nekde jinde. Diky moc vsem. Ono neni o co stat, vozit zmrzlou rodinu ve studenem aute :-) Aloha
--
CBDave

Uživatelský avatar
rcmony
Pilot
Pilot
Příspěvky: 792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od rcmony »

Já mám nastavených 18°C, když vezu dcerku tak 20 a i tak to bufík tak tak stíhá (bohužel to je jen D3W :( ). A nedej se plést budíkem teploty, i když dávno ukazuje na 90 tak bufík jede pořád na plno. A trubky dozadu mám odjizolované, topení fouká pod sedačky a né do kufru a spousta dalších úprav.
I LOVE TO FLY

Uživatelský avatar
Fana
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Přerovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od Fana »

Fana píše:Tak diagnostiku jsem ještě nestihl, ale diagnostikuju sám. :-)
Je zajímavé, že když manuálně zvolím, aby vzduch foukal z výdechů v palubce a na nohy, tak začne okamžitě foukat teplý vzduch. Když to směrování vzduchu vypnu, aby se řídilo automaticky, tak se vzduch opět ochladí.
Je to zajímavé.........:-/
Tak po nějaké době zase diagnostikuju. :-)
Nějak před vánoci jsem měl auto na větším servisu a nechal jsem si přes diagnostiku zkontrolovat i ovládání topení. Všechny testy proběhly naprosto v pořádku a od té doby topení fungovalo tak jak má až doteď, kdy se opět začalo projevovat to, co jsem popisoval dříve. Je zajímavé, že když zapnu samostatně ofuk předního skla, tak z výdechů fučí jenom opravdu studený vzduch. Je normální, že když se nechá ofukovat sklo, tak z výdechů neletí teplý vzduch, ale chladný? Je taky zajímavé, že toto vše se děje až se auto zahřeje na 90°C. Do zahřátí vše funguje, jak má. Napadá mne snad už jenom to, že by byla vadná nějaká klapka ovládání rozvodu vzduchu.
Nemáte ještě někdo nějaký tip?
Díky

Uživatelský avatar
Fana
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Přerovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od Fana »

Tak jsem trochu prohledával net a zjistil jsem, že třeba na climatronicu v Oktávkách I se vyskytoval problém na klapce ovládání přívodu vzduchu V71, kde se na plastových převodech od servomotoru protáčela oska v prasknutém převodu a tedy climatronic si myslel, že klapku nastavil, ale ona se přitom pohnula jenom částečně.
Tedy dotaz na nějakého odborníka, zdali by to mohl být ten samý problém?
Díky za rady.

Klakson
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 07.11.2009 20:58
Bydliště: Trutnov

Re:

Příspěvek od Klakson »

rfarsky píše:Vypadá to že budeš mít v hájí motorek na klapce
kolik stojí ta klapka, nebo motorek? Nikde jsem to nenašel.
díky

9aaaaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 04.09.2010 11:10

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od 9aaaaa »

Zdravím všechny,sharanista Pisky,
Moc bych vás chtěl poprosit,mám Sharana 2004,má climatronic a také nezávislé topení.
Mohl by mě někdo poradit,jak se da to topení nastavit a jak se vůbec ovládá,nenašel jsem žádný knoflík,prý se to dá nastavit i na určitou hodinu
to by mě fakt zajímalo.
Předem všem moc díky,nemám s tímto moc zkušeností rady uvítám.
Díky Pisky

Uživatelský avatar
Skyppy
Člen klubu
Příspěvky: 1265
Registrován: 03.07.2010 07:11
Bydliště: Březová - Oleško

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od Skyppy »

Pokud máš doopravdy nezávislé topení, tak by jsi někde v interiéru měl mít umístěné hodinky nebo hodiny od bufíka. Na nich si můžeš nastavovat čas sepnutí bufíka i týden dopředu.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“