Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ: ovládání, teplota
PříspěvekNapsal: 29.11.2010 11:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1878

Si na me zlý :shv: (tady je tak malo smajlu)
na vagu totiz nic neni, cisto, tam se problem nezobrazuje?
ze se tam nezobrazi termostat vim.

_________________
last train to universe :bot:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ: ovládání, teplota
PříspěvekNapsal: 01.12.2010 16:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.12.2007

Příspěvky:

18

Bydliště:

Prostějov

Ahojte. Omlouvam se, jestli jsem umistil spatne.
Mam problem. Vim, ze mam spalenou zhavici svicku v bufiku, to budu ted menit. Ale i tak kdyz je kolem nuly, a vjedu na dalnici, auto se mi zahreje po par kolometrech normalka na 90st. Jenze jak vjedu do mesta, tak mi teplota spadne. Termostat jsem uz menil. Je to mozne, ze nefunkcni bufik mi ochladi vodu a tim padem mi to vlastne ani netopi??
Klimatronik mam nastaven na auto a 28stupnu vpredu i v zadu.
Diky za jakykoliv hep.

_________________
--
CBDave

_________________
VW Sharan 05 1.9 85kw cerna met.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ: ovládání, teplota
PříspěvekNapsal: 01.12.2010 16:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Nefunkcny bufik ti nemoze ochladit vodu. Proste TDI motor ma malu produkciu tepla a preto ti to zle kuri.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ: ovládání, teplota
PříspěvekNapsal: 01.12.2010 16:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.12.2007

Příspěvky:

18

Bydliště:

Prostějov

Diky, to jsem si presnemyslel, pak tedy nechapu, kdyz se to zahreje, ze ta teplota spadne. I kdyz je termostat cerstve meneny. Muze byt problem ciste jen v tom termostatu? Diky

_________________
--
CBDave

_________________
VW Sharan 05 1.9 85kw cerna met.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ: ovládání, teplota
PříspěvekNapsal: 01.12.2010 17:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5489

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

Pokud je nefunkcni prihrev,tak se to takto projevuje - pokud spadnou otacky,tak teplota pada dolu jak pise Abel :idea:

_________________
Zakazkove Truhlarstvi
viewtopic.php?f=46&t=24670

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ: ovládání, teplota
PříspěvekNapsal: 01.12.2010 22:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

491

Bydliště:

východní čechy

V tomto počasí a bez bufíku se Ti termostat ani neotevře, protože teplota motoru bude mezi 30 - 50°C a to jsem ještě optimista. Máš tam dva velké radiátory a tak účinný motor, že nemá takřka žádné odpadní teplo. Proč myslíš, že je zabalený do deky?

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ: ovládání, teplota
PříspěvekNapsal: 02.12.2010 09:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1878

cbdave píše:
Ahojte. Omlouvam se, jestli jsem umistil spatne.
Mam problem. Vim, ze mam spalenou zhavici svicku v bufiku, to budu ted menit. Ale i tak kdyz je kolem nuly, a vjedu na dalnici, auto se mi zahreje po par kolometrech normalka na 90st. Jenze jak vjedu do mesta, tak mi teplota spadne. Termostat jsem uz menil. Je to mozne, ze nefunkcni bufik mi ochladi vodu a tim padem mi to vlastne ani netopi??
Klimatronik mam nastaven na auto a 28stupnu vpredu i v zadu.
Diky za jakykoliv hep.

vjedes do mesta a motor prestanes tak tocit, teplota zakonite spadne viz prispevky vyse, kord kdyz z toho vevnitr delas saunu, veskery teplo mas tam, nemyslim si, ze tam mas nejaky problem.....

_________________
last train to universe :bot:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ: ovládání, teplota
PříspěvekNapsal: 02.12.2010 15:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.12.2009

Příspěvky:

272

Bydliště:

Třebíč - Znojmo - Brno

cbdave :arrow: Pokud topíš na 28°C tak je to opravdu normální, jelikož veškeré teplo z motoru odebereš do kabiny. Já při studeném motoru a nefunkčním bufíku nastavuji teplotu z 24°C na 20°C a vypínám zadní ventilátor aby se motor rychleji ohřál!!! Jakmile se motor ohřeje pustím ventilátor i vzadu. Ale při delším popojíždění a courání v zimě po městě ti teplota opradu padá což není moc dobré pro motor. Doporučuji zprovoznit bufa!!!
Jinak to teplo hodně strácíš tím Al potrubím k zadnímu výměníku které vede venkem zespod auta a je ochlazováno prouděním vzduchu mezi podvozkem a silnicí.

_________________
Moje autíííí - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=1876442#p1876442
Prodám doklady od bržděného přívěsu O2 viewtopic.php?p=2363012#p2363012

_________________
Seat Alhambra I 1,9 TDi 81kW r.v.1999, Felicia 1,3MPi a 4 koně ve dvoře


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ: ovládání, teplota
PříspěvekNapsal: 02.12.2010 15:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.12.2007

Příspěvky:

18

Bydliště:

Prostějov

Diky všem o vikendu musim zprovoznit bufa. Jen jsem se chtel ujistit, ze nemusim hledat chybu jeste nekde jinde. Diky moc vsem. Ono neni o co stat, vozit zmrzlou rodinu ve studenem aute :-) Aloha

_________________
--
CBDave

_________________
VW Sharan 05 1.9 85kw cerna met.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ: ovládání, teplota
PříspěvekNapsal: 03.12.2010 10:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

792

Bydliště:

Hradec Králové

Já mám nastavených 18°C, když vezu dcerku tak 20 a i tak to bufík tak tak stíhá (bohužel to je jen D3W :( ). A nedej se plést budíkem teploty, i když dávno ukazuje na 90 tak bufík jede pořád na plno. A trubky dozadu mám odjizolované, topení fouká pod sedačky a né do kufru a spousta dalších úprav.

_________________
I LOVE TO FLY

_________________
VW SHARAN 1,9 TDI, 107kW,r.v. 2000 (model I), "ŠARIK"


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ: ovládání, teplota
PříspěvekNapsal: 19.02.2011 12:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

144

Bydliště:

Přerovsko

Fana píše:
Tak diagnostiku jsem ještě nestihl, ale diagnostikuju sám. :-)
Je zajímavé, že když manuálně zvolím, aby vzduch foukal z výdechů v palubce a na nohy, tak začne okamžitě foukat teplý vzduch. Když to směrování vzduchu vypnu, aby se řídilo automaticky, tak se vzduch opět ochladí.
Je to zajímavé.........:-/


Tak po nějaké době zase diagnostikuju. :-)
Nějak před vánoci jsem měl auto na větším servisu a nechal jsem si přes diagnostiku zkontrolovat i ovládání topení. Všechny testy proběhly naprosto v pořádku a od té doby topení fungovalo tak jak má až doteď, kdy se opět začalo projevovat to, co jsem popisoval dříve. Je zajímavé, že když zapnu samostatně ofuk předního skla, tak z výdechů fučí jenom opravdu studený vzduch. Je normální, že když se nechá ofukovat sklo, tak z výdechů neletí teplý vzduch, ale chladný? Je taky zajímavé, že toto vše se děje až se auto zahřeje na 90°C. Do zahřátí vše funguje, jak má. Napadá mne snad už jenom to, že by byla vadná nějaká klapka ovládání rozvodu vzduchu.
Nemáte ještě někdo nějaký tip?
Díky

_________________
Ford Galaxy I 1,9TDi 81kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ: ovládání, teplota
PříspěvekNapsal: 18.03.2011 17:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

144

Bydliště:

Přerovsko

Tak jsem trochu prohledával net a zjistil jsem, že třeba na climatronicu v Oktávkách I se vyskytoval problém na klapce ovládání přívodu vzduchu V71, kde se na plastových převodech od servomotoru protáčela oska v prasknutém převodu a tedy climatronic si myslel, že klapku nastavil, ale ona se přitom pohnula jenom částečně.
Tedy dotaz na nějakého odborníka, zdali by to mohl být ten samý problém?
Díky za rady.

_________________
Ford Galaxy I 1,9TDi 81kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 25.04.2012 20:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2009

Příspěvky:

29

Bydliště:

Trutnov

rfarsky píše:
Vypadá to že budeš mít v hájí motorek na klapce


kolik stojí ta klapka, nebo motorek? Nikde jsem to nenašel.
díky

_________________
Alhambra TDI PD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ: ovládání, teplota
PříspěvekNapsal: 16.05.2012 18:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.09.2010

Příspěvky:

20

Zdravím všechny,sharanista Pisky,
Moc bych vás chtěl poprosit,mám Sharana 2004,má climatronic a také nezávislé topení.
Mohl by mě někdo poradit,jak se da to topení nastavit a jak se vůbec ovládá,nenašel jsem žádný knoflík,prý se to dá nastavit i na určitou hodinu
to by mě fakt zajímalo.
Předem všem moc díky,nemám s tímto moc zkušeností rady uvítám.
Díky Pisky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ: ovládání, teplota
PříspěvekNapsal: 16.05.2012 20:31 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.07.2010

Příspěvky:

1261

Bydliště:

Staňkovwice

Pokud máš doopravdy nezávislé topení, tak by jsi někde v interiéru měl mít umístěné hodinky nebo hodiny od bufíka. Na nich si můžeš nastavovat čas sepnutí bufíka i týden dopředu.

_________________
VW SHARAN 1.9TDi PD, 85kW, r.v.2002 NUCENÝ PRODEJ, Audi A3, 1.6, 2002


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group