Zdravím klubáci,
potřeboval bych od vás poradit. Zvažuju koupi Sharana / Alhambry (01-05) na víkendové cestování po ČR a okolí. Plánuju lůžkovou "přestavbu" pro dva atd... Ale k věci. Přojíždím inzeráty, fotky atd. a zajímalo by mě jak je to u těchto modelů s tou zadní ventilací. Všiml jsem si, že všechny verze s Climatronikem mají dvoje nastavování otáček ventilátoru. To bude tedy předek a zadek. Ale jen některé mají výdechy ve střechovici. Kudy tedy proudí vzduch pro zadní část, když to nemá ty střešní výdechy?
Chtěl bych tam dát pro tu zadní část bufika a využívat stávajících rozvodů pro topení
Díky všem
SAG zadní ventilace / klimatizace
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: SAG zadní ventilace / klimatizace
Je tu víc dotazů, tak odpovím zde. Další dotazy dávej prosím do příslušných témat o koupi auta, klimatizaci, topení, bufíku, ... viz Sherlock.
Climatronic umožňuje do jisté míry nastavovat teplotu pro předek a zadek zvlášť. Pro zadní část si bere vzduch zevnitř (levý zadní kaslík), tj. je to trvale jen vnitřní oběh. Pokud nejsou ve střeše výdechy, umí "zadek" jen topit, pokud jsou, tak umí i chladit (a v tomto případě je levé zadní "ucho" obvykle pevně přilepené). Bufíka mají obvykle všechny auta s naftovými motory (existují ale i výjimky), některá ho mají jen jako přihříváček, tj. ovládá si ho auto samo, nebo jako nezávislé topení (pak jsou hodiny u vnitřního zrcátka nebo u spínače světel, druhá baterka pod seslí spolujezdce, ...).
Výše psané nemusí platit vždy, někdy je auto v "podivné" konfiguraci, někdo ho mohl "vylepšit" dodatečně, ...
Climatronic umožňuje do jisté míry nastavovat teplotu pro předek a zadek zvlášť. Pro zadní část si bere vzduch zevnitř (levý zadní kaslík), tj. je to trvale jen vnitřní oběh. Pokud nejsou ve střeše výdechy, umí "zadek" jen topit, pokud jsou, tak umí i chladit (a v tomto případě je levé zadní "ucho" obvykle pevně přilepené). Bufíka mají obvykle všechny auta s naftovými motory (existují ale i výjimky), některá ho mají jen jako přihříváček, tj. ovládá si ho auto samo, nebo jako nezávislé topení (pak jsou hodiny u vnitřního zrcátka nebo u spínače světel, druhá baterka pod seslí spolujezdce, ...).
Výše psané nemusí platit vždy, někdy je auto v "podivné" konfiguraci, někdo ho mohl "vylepšit" dodatečně, ...
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)