jbarman píše:Tak nakonec jsem pořídil Wjencek Alfa 3. Thule prohrála velikostí (moc velká), Atera mi trošku nahnala strach docela složitým upínacím mechanizmem. No a rozdíl v ceně skoro 4000,- mě nakonec nasměroval k Alfě. Velká výhoda Alfy je velmi jednoduchá konstrukce podobná zemědělským strojům. Není na ní pokazitelný mechanismus aby se nedal opravit i podomácku. Je malinko těžší a je třeba navléct na horní držáky kousky izolace ,např na trubky, aby se neodřeli kola.
... tak navazuji na naši nedávnou diskuzi
WJENZEK vs.
ATERA vs.
THULE:
měl jsem možnost si vše před nakoupením pěkně prohlídnout a osahat, zaplať bůh, jinak bych se asi kopal do zadku a přemýšlel jak to nejlépe vrátit
měl jsem na autě pověšený všechny tři tipy nosičů na kouli
WJENCEK Alfa 3, konstrukce myslím velmi slušná, design taky slušný, upínání pomocí matice a klíče (škoda, škoda), ale chyba nastala když jsem chtěl otevřít kufr, prostě jsem se tak o 3 cm nevešel a to byl asi ten největší pr.ser (možná je to problém mojí koule, ale vy ostatní bacha na to
)
moje favoritka ATERA Strada (kolejničky), dle mého mínění konstrukce nepříliš přesvědčivá (měl bych obavu z dlouhodobého bezproblémového fungování), design líbivý, montáž pomocí páky (nepřesvědčivé), díky odjížděcímu mechanizmu se vlez do kufru bez problémů otevře. Dle slov prodejce, když řešili reklamace na nosiče, tak to byla právě ATERA a taky se údajně stávalo, že mechanismus na kouli nějak nedržel a padalo to (ale třeba je to už minulost a problémy s tím nejsou)
THULE EuroClassic 909, konstrukce bez kompromisů, design líbivý, precizní upínání pomocí páky, sklápění kol lze nastavit na dvě polohy (mě stačila už i ta první poloha, takže je zde rezerva i pro jiná auta), nosič je sice širší než konkurence, ale na druhou stranu skvěle pasuje za jakékoliv auto, další příjemnou věcí je přidělávání značky, žádná pseudo podložka a odtlačování, ale prostě klik klik a je to tam i venku
... jak je zřejmé pořídil jsem THULE a jsem tomu rád i když jsem se zprvu sakramentsky kroutil kvůli ceně, na druhou stranu vím, že nosič na kola mi určitě vydrží díl než samotné auto.