MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje

Příspěvek od Bitvi »

Ahoj,nevíte,čím by to mohlo být?Přijel jsem z Prahy domů,cca 120 km,přijedu před barák a chci zaparkovat.V ten moment,kdy motor šel na volnoběh začal strašne kouřit.Takovej bílej kouř.Nevím co se stalo a dneska,když jsem jel,tak mi najednou otáčky padly na 2000 a víc to nejelo.Jsem z toho jelen.Doteď žádnej problém nebyl.Palivový filtr mám měněnej asi před měsícem a olej to nežere.
Obrázek

rfarsky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 683
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rfarsky »

A co voda,jak kouřit jenom bíle a přez 2000 to nejde ani po znovunastartování.

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bitvi »

Když jedu tak nekouří,jen když zastavím a nechám ho na volnoběh,ale taky ne vždycky.A kouří bíle.Na vodu jsem koukal je to asi 4 dny,ale to ještě nekouřil.Mysliš,že by mohla být prasklá hlava?A s těma otáčkama,po chcípnutí a znovunastartování to jelo zase normálně.
Obrázek

Uživatelský avatar
MKTech
Pilot
Pilot
Příspěvky: 855
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slavkov

Příspěvek od MKTech »

Sharan-TDI píše:Když jedu tak nekouří,jen když zastavím a nechám ho na volnoběh,ale taky ne vždycky.A kouří bíle.Na vodu jsem koukal je to asi 4 dny,ale to ještě nekouřil.Mysliš,že by mohla být prasklá hlava?A s těma otáčkama,po chcípnutí a znovunastartování to jelo zase normálně.
Bud něco se vstřikama KO nebo Kontakty. Nebo žeby některý Píst ?
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací

rfarsky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 683
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rfarsky »

Bude to chtít k doktorovi na VAG na ten píst bych to nevyděl dělalo by to pořád to bude něco s elektrikou možná nějakej ten kontakt ,divný je že to dělá jenom při volnoběhu.
Naposledy upravil(a) rfarsky dne 31.12.2006 12:54, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bitvi »

Ale výkon neztrácí,když jede.šlápnu na plyn a valí.Až dneska ty otáčky,že najednou padly na 2000
Obrázek

rfarsky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 683
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rfarsky »

Otáčky můžou být více věcma padlo ti do nouzáku.Váha vzduchu,vstřiky,přepouštěcí ventil k turbu,špatnek kontakt kostra atd....

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bitvi »

JJ,jenom pri volnoběhu a taky ne vždycky.Prijedu na křižovatku,stojím a nic.Po 5 minutách přijedu před barák a začne kouřit.
Obrázek

Uživatelský avatar
x
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od x »

Když to zůstane na 2000 otáčkách, tak je to nouzový režim motoru. Mně to dělalo, když jsem měl špatnou váhu vzduchu.
S tím kouřením nevím...

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bitvi »

Zkusím to dát na VAG a uvidím.Je fakt,že voda trochu ubyla.Tak možná těsnění pos hlavou. :?
Obrázek

rfarsky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 683
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rfarsky »

Trochu se nic neděje pokud ti to dělá jenom někdy vyděl bych to spíše na elektriku kontakt,kostra nebo ten vstřik.

Uživatelský avatar
zigor
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od zigor »

U audi A8,když začala kouřit,tak to bylo turbem

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od patper »

Hmmmmmmm,take mi napadlo turbo.....

rfarsky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 683
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rfarsky »

To jo ale kouřilo to pořád,protože to bere olej a většinou je spíše do modra,když je turbem.

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od patper »

rfarsky píše:To jo ale kouřilo to pořád,protože to bere olej a většinou je spíše do modra,když je turbem.
Tak to potom jak co,mne to kourilo jak pise Sharan-TDI :( Pri volnobehu se naplnilo a kourilo,kdyz jsem jel,tak se to stacilo asi spalovat :oops: Nevim,ale u me to bylo nacate turbo :wink:

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“