OKNA, TOPENÍ: pocení oken, větráky nestačí, řešení
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: OKNA, TOPENÍ: pocení oken, větráky nestačí, řešení
To kuban05: Hledej tady, je to i s fotkama: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=11210" onclick="window.open(this.href);return false;
A nauč se používat tenhle odkaz: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=27441" onclick="window.open(this.href);return false; , když budeš hledat pod "F" jako například filtr, najdeš taky ten první odkaz.
A nauč se používat tenhle odkaz: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=27441" onclick="window.open(this.href);return false; , když budeš hledat pod "F" jako například filtr, najdeš taky ten první odkaz.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
-
- Řidič
- Příspěvky: 99
- Registrován: 21.09.2012 20:53
Re: OKNA, TOPENÍ: pocení oken, větráky nestačí, řešení
no mě právě že funguje buď jenom ofuk čelního okna a nebo jen ,,horní topení",spodní topení na nohy funguje nezávisle na těch dvou ,ale stím vrškem mám problém protože se mi buď mlží boční okna nebo zase čelní okno
vw sharan 1.9 tdi 85KW 4MOTION highline 2001
- vhml
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 19.07.2012 21:29
- Bydliště: Chodsko
Re: OKNA, TOPENÍ: pocení oken, větráky nestačí, řešení
Nevím jak to funguje u tebe, ale mě to při nastavení na okno fouká na okno, při nastavení na nohy to fouká na nohy a na bokách a při nastavení ,,rovně" to fouká jen z prostředka.
Tudíž používám okno a nohy: fouká to na nohy, na okno a do boků.
Tudíž používám okno a nohy: fouká to na nohy, na okno a do boků.
Sharan I, model 2000 se sportpacketem v plné výbavě, motor 1,8T AJH, cca 175 koní, LPG Magic 3, pružiny FKS -35mm.
http://www.AutomobilovySlalom.cz" onclick="window.open(this.href);return false; , levné závody pro každého.
http://www.AutomobilovySlalom.cz" onclick="window.open(this.href);return false; , levné závody pro každého.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08.10.2013 18:35
Re: OKNA, TOPENÍ: pocení oken, větráky nestačí, řešení
Ahoj, přidám svou zkušenost: climatronic, mlžení otřesné, pylový filtr nový (žádné ucpané odtokové kanálky jsem nenašel), výdechové klapky pod zadním nárazníkem čisté. Zvuk proudění vzduchu se při přepnutí vnitřní/vnější měnil, takže servomotor vypadl z podezření. Dělal to ale snížený výkon ventilátoru na venkovní sání (přestože byla nastavena pořád jedna čárka... že by jednotka počítala s náporem vzduchu?). A možná že se i občas klapka překlopila... alespoň částečně.
Po vyndání ventilátoru (kastlík ven, odstranit dvě spony z akustického krytu, sundat kryt, ventilátorem pootočit) je na SAG II pěkný přítup ke klapce a dá se vyzkoušet její funkčnost. U mě byla dost sporadická, někdy to viselo v pozici 90% zevnitř, někdy 100% zevnitř a při přepnutí na 100% zvenku potřeboval servomotorek trochu pomoct. Chvíli to chodilo, pak zas ne.
Sundávat palubku jenom kvůli tomu nehodlám, (trvale) provizorní řešení je nepoužívat vnitřní okruh a když už se "omylem" zapne, tak mu zase pomoct ven ručně. Pro tuto pomoc jsem přivázal tenký pevný provázek na vršek mřížky venkovního sání (blízko osy otáčení klapky), protáhl jej pod klapkou a dírou ve spodku mřížky vnitřního sání (daleko od osy otáčení klapky) jej protáhl do prostoru za kastlíkem a volně k nohám spolujezdce. Pozice uzlíku na konci provázku jasně vypovídá o stavu klapky a když servo zlobí, dá se mu lehkým zataháním pomoct
SBOHEM, ZAMLŽENÁ OKNA!
Děkuji všem historicky diskutujícím za správné navedení a pro ty, kteří stejně jako já neměli schéma ventilace SAG II a dost se hledámím informací trápili, přikládám pár fotek.
Po vyndání ventilátoru (kastlík ven, odstranit dvě spony z akustického krytu, sundat kryt, ventilátorem pootočit) je na SAG II pěkný přítup ke klapce a dá se vyzkoušet její funkčnost. U mě byla dost sporadická, někdy to viselo v pozici 90% zevnitř, někdy 100% zevnitř a při přepnutí na 100% zvenku potřeboval servomotorek trochu pomoct. Chvíli to chodilo, pak zas ne.
Sundávat palubku jenom kvůli tomu nehodlám, (trvale) provizorní řešení je nepoužívat vnitřní okruh a když už se "omylem" zapne, tak mu zase pomoct ven ručně. Pro tuto pomoc jsem přivázal tenký pevný provázek na vršek mřížky venkovního sání (blízko osy otáčení klapky), protáhl jej pod klapkou a dírou ve spodku mřížky vnitřního sání (daleko od osy otáčení klapky) jej protáhl do prostoru za kastlíkem a volně k nohám spolujezdce. Pozice uzlíku na konci provázku jasně vypovídá o stavu klapky a když servo zlobí, dá se mu lehkým zataháním pomoct
SBOHEM, ZAMLŽENÁ OKNA!
Děkuji všem historicky diskutujícím za správné navedení a pro ty, kteří stejně jako já neměli schéma ventilace SAG II a dost se hledámím informací trápili, přikládám pár fotek.
---------------------------------
Seat Alhambra II, 85 kW AUY, 2001
Seat Alhambra II, 85 kW AUY, 2001
- sarik
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16.07.2009 08:55
Re: OKNA, TOPENÍ: pocení oken, větráky nestačí, řešení
Zdravím vás,
ano, i mě se mlží okna. Zvláštní je jen to, že na oknech pak zůstává jakýsi suchý film, který lze vyčistit jen okenou a hadrem. Děje se to i po, ne zrovna levné, opravě klimy a výměně všech myslitelných filtrů. Zajímavé je, že mi to začalo dělat teprve před dvěma lety, do té doby to bylo naprosto v pořádku.
Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?
ano, i mě se mlží okna. Zvláštní je jen to, že na oknech pak zůstává jakýsi suchý film, který lze vyčistit jen okenou a hadrem. Děje se to i po, ne zrovna levné, opravě klimy a výměně všech myslitelných filtrů. Zajímavé je, že mi to začalo dělat teprve před dvěma lety, do té doby to bylo naprosto v pořádku.
Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 18.05.2009 11:05
- Bydliště: Stropkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: OKNA, TOPENÍ: pocení oken, větráky nestačí, řešení
Ja by som to typol na prasknutý radiátor kúrenia.
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: OKNA, TOPENÍ: pocení oken, větráky nestačí, řešení
K prasklému radiátoru - voda z okruhu se ti ztrácí ? Pokud by teklo topení budeš cítit "sladký" smrad "fridexu" .
Klimatizaci - respektive výparník v topení jsi někdy čistil ?
Jedna "babská" rada - umyj okno teplou vodou s octem a pak ho vyčisti "běžným" přípravkem na okna.
Klimatizaci - respektive výparník v topení jsi někdy čistil ?
Jedna "babská" rada - umyj okno teplou vodou s octem a pak ho vyčisti "běžným" přípravkem na okna.
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: OKNA, TOPENÍ: pocení oken, větráky nestačí, řešení
Určitě to bude stejná příčina jako u GIV. Je to koncern, takže stejné chyby, stejné mlžení
Jedná se o to, že v servomotorku naklápění klapky vnitř.okruhu a přívodu vzduchu zvenku praskne ozub.kolečko a začne se protáčet na osce. Motorek jede, ale mechanismus nepřevádí pohyb. Řešením je koupě nového (okolo litru - u GIV označení V71), to kolečko nelze spolehlivě opravit. Přístup bude podobně naprd, ale dá se to vytáhnout. Po výměně se už nic nemlží, i když není zapnutá klima.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Jedná se o to, že v servomotorku naklápění klapky vnitř.okruhu a přívodu vzduchu zvenku praskne ozub.kolečko a začne se protáčet na osce. Motorek jede, ale mechanismus nepřevádí pohyb. Řešením je koupě nového (okolo litru - u GIV označení V71), to kolečko nelze spolehlivě opravit. Přístup bude podobně naprd, ale dá se to vytáhnout. Po výměně se už nic nemlží, i když není zapnutá klima.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 23.02.2018 13:16
Re: OKNA, TOPENÍ: pocení oken, větráky nestačí, řešení
Dělá mi to samé co popisuje sarik. Na okně zůstává film, taková jakoby mastnota. Samotným hadrem se to dost blbě dostává, chce to použít nějaký přípravek. Při delší jízdě v noci je to docela problém. snižuje to viditelnost a samotným hadrem se nadělají šmouhy a je to ještě horší.
Filtr mám vyměněný i klimu jsem čistil nějakou pěnou a odtokový kanály taky vyčistil. Nikdo další toto neřešil. Kde se tam může brát mastnota?
Navíc mi to dělá už druhé auto ten samý problém
Filtr mám vyměněný i klimu jsem čistil nějakou pěnou a odtokový kanály taky vyčistil. Nikdo další toto neřešil. Kde se tam může brát mastnota?
Navíc mi to dělá už druhé auto ten samý problém
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: OKNA, TOPENÍ: pocení oken, větráky nestačí, řešení
Tak pokud to je mastnota, tak je netěsný radiátor topení. Bohužel dost častá závada. Začíná to mlžením, pak to začne smrdět spálenou chlad. kapalinou.
Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: OKNA, TOPENÍ: pocení oken, větráky nestačí, řešení
To samé jsem řešil teď, jak byly ty mrazy. U mě závada jasná - radiátor. Jelikož se mi nechce to venku měnit, nechám to na jaro. Nalil jsem přípravek na utěsnění a teď je klid. Okno již není mastné (bylo po cca 20 km skoro neprůhledné), nesmrdí mi fridex a neubývá. Až bude teplo, vyměním radiátor.