Johnpiere, ono to neni ani o tech, jak rikas lidech, kteri neco pisi. Pokud pisi, ze se jim mlzi okna vic nez se jim mlzila v predchozich vozech, tak k tomu maji duvod. Ja mam vyhrivane predni okno, takze ted uz me toto netrapi, jednou cvaknu vypinacem a za par vterin mam cele okno odmlzene, ale je pravda, ze nez jsem prisel na to, ze mam to predni okno vytapene, jsem z toho byl take dost nestastny. Mohl jsem vetrat foukat klimit a byl jsem rad aspon za maly trosku ofoukany pruhled tesne nad palubkou. Fyzikalni zakonitosti jako z jedne strany okna zima z druhe teplo, nebo sucho - vlhko jsou asi kazdemu jasne, to je duvod proc se ta okna poti. Jde o to, ze v nekterych vozech holt je odvetravani okna resene lepe a v nekterych holt hure. Sharani bohuzel patri do te druhe skupiny. Ne ze by to v Sharanech bylo neresitelne, ale je to v nich asi citlivejsi na ty ciste kabinove a pilove filtry a na dobre odvetrani. Take je v sharanu mnohem vice objemoveho prostoru nez ve vetsinou o hodne mensich autech, co jsme vetsina z nas meli driv, tedy pri desti a vlhku vice vlhka cili vice vody, kterou je pro lepsi odmlzovani potreba likvidovat a odvetravat, proto vetsina lidi vidi ten rozdil mezi cim koli predtim a Sharanem. Ja jsem v nekolika predchozich autech tento problem vubec nepoznal, takze ono to Sharanama jako takovyma opravdu je. Berme to jako jednu ze slabsich vlastnosti tech nasich milacku, ktera je potreba trosku vic hlidat, ale resitelna je, ale hlavne, ktera je ale prevazena spoustou pozitiv o kterych bych si v tech predchozich autech mohl nechat zdat.