KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 04.09.2014 16:45
Re: KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
Jj hlavně kvůli horám chci čtyřkolu.
-
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 05.07.2010 08:50
Re: KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
Radeji bych sel u te ctyrkolky do nafty,ten mensi rocni najezd vubec nevadi.Treba te SAG chytne a budes jezdit vic.Ten benzinak bude zrat jak prokoplej,az se budes nekde hrabat a popojizdet v kolonach na horach.Tady mas jednoho,je od soukrome osoby,km budou sedet a stav bude taky dobrej.Je to 7 km od Aše.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw ... ation_fsbo" onclick="window.open(this.href);return false;
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw ... ation_fsbo" onclick="window.open(this.href);return false;
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
Při tak malém nájezdu mi přijde blbost kupovat TDI. To by se mu snad vyplatilo při větším nájezdu. Když tady pak vidím stále stejné závady ropáků, tak při tomhle nájezdu je to docela drahé na servis.
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
Jakej servis máš na mysli? Olej měníme a doleváme stejně, mechanický servis aut je taky stejný a co se na motoru týče, tak ropáci nemusí měnit po 60tkm svíčky, ale minimálně až po 100tkm. Rozvody jsou taky podobné krom V6 2,8i. Jediny rozdíl je opravdu jen v té pořizovací ceně vozu, ale ten je vidět pouze mezi verzema diesel a V6, verzí 2,0i je málo a 1,8T je taky docela drahá. Takže v uvahu připadá pouze verze V6 a z nájezdem okolo 5tkm ročně se mi pořizení ropáka za 2 roky zaplatí. Taky jsem nad tou V6 uvažoval a za 200t kč jsem mohl mít dokonce ročník 2004 oproti 2002, ale ta spotřeba. Já mám spotřebu po Praze 7,5lt/100km a to ta V6 bude někde u 15lt/100km.the.max píše: Když tady pak vidím stále stejné závady ropáků, tak při tomhle nájezdu je to docela drahé na servis.
-
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 05.07.2010 08:50
Re: KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
Porad nechapu,proc se na vsech forech porad keca dokola diesel na dalky benzin do mesta .Tohle tvrzeni je uz davno prezite.
Znam dost lidi,co se motaji po meste dieselem a nemohou si to vynachvalit,hlavne ta spotreba je temer polovicni ve meste oproti podobnemu benzinovemu autu.A do rozmrdany benzina se kolikrat narve vic prachu nez do zachovaleho diesla.
Znam dost lidi,co se motaji po meste dieselem a nemohou si to vynachvalit,hlavne ta spotreba je temer polovicni ve meste oproti podobnemu benzinovemu autu.A do rozmrdany benzina se kolikrat narve vic prachu nez do zachovaleho diesla.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 17.09.2014 20:57
Re: KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
Zdravim chlapci chtel bych se zeptat zkusenych na sharana. Chci si koupit sharana a jestli mi muzete dat radu ohledne motoru 1.9 jestli je spolehlivejsi 85kw nebo 96kw nebo co podle vas radsi vzit a je naky zasadni rozdil v sharanu od roku 04 facelift o proti roku 02, 03 jedna se tam pouze o zadni svetla nebo tam je neco vychytaneho co na starsich verzi nepovedlo diky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 04.09.2014 16:45
Re: KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
Spotřeba je hezká věc,ale mám strach z nafty při denním dojíždění do práce 5km tam 5 zpátky.Opravdu se ta nafta tak nesere?Mám prostě dilema potřeboval bych smíchat spotřebu nafty a výkon šestiválce a o plynu jsem taky nečetl jednoznačně kladné recenze.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
S ropou na krátký postrky po městě leda s dálkovým ovládáním bufa, aby sis ohřál motor před odjezdem, protože při normálním cyklu by ti pomalu nestihl naběhnout do plnýho výkonu za tak krátkou cestu
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 04.09.2014 16:45
Re: KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
Tak to bude na 80% benzín 2,8 V6 4motion.
-
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 05.07.2010 08:50
Re: KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
Nic ve zlem,ale na dojizdeni 5 km do prace je benzinovej trilitr ve ctyrkolce asi ta nejhorsi volba,co se tyce spotreby.To pojedes porad se studenym motorem se potrebou 16 - 17 litru.Nebylo by vhodnejsi na dojizdeni nejake male,jednoduche auto s malym obsahem?
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
Těd už tu chybí pouze verze v automatu a je to komplet.
Edit.
Těd zrovna koukám na své statistiky ohledně spotřeby a po ujetí 48t km za 4,5 roku mě 3636lt nafty stálo bezmála 120t km při průměrné ceně 32,6kč/lt. Už nevím kolik byl v té době rozdíl mezi naftou a V6, ale 100t kč určitě né. A co se týče oprav tak mě to stálo 100t kč, ale jenom 25t kč byly L/Z gumy, dalších 20t kč výměna potřebných provozních tekutin,filtrů+rozvody a nějaká ta mechanika jako např. 10t kč komplet přední náprava + zadní perá a tlumiče. 3x návštěva Geometrie cca 3t kč. Dalších 10t kč komplet brzdy a 10t kč oprava prohnilé karoserie, 5t kč prodlužka poloosy. Kde je 5t kč za 3 sady stabilizaček. Zatím pořád mluvím o běžných opravách pro všechny SAGy a to nějakých 10t kč jsou věci, které se nedají rozepsat, protože jich je dost, ale z motorem jako takovým nemají nic společného. Tudíš zbývá cca 10t kč a to za 4 provozu dieslového motoru u 12 let starého auta s 236t km není zas tolik.
Edit.
Těd zrovna koukám na své statistiky ohledně spotřeby a po ujetí 48t km za 4,5 roku mě 3636lt nafty stálo bezmála 120t km při průměrné ceně 32,6kč/lt. Už nevím kolik byl v té době rozdíl mezi naftou a V6, ale 100t kč určitě né. A co se týče oprav tak mě to stálo 100t kč, ale jenom 25t kč byly L/Z gumy, dalších 20t kč výměna potřebných provozních tekutin,filtrů+rozvody a nějaká ta mechanika jako např. 10t kč komplet přední náprava + zadní perá a tlumiče. 3x návštěva Geometrie cca 3t kč. Dalších 10t kč komplet brzdy a 10t kč oprava prohnilé karoserie, 5t kč prodlužka poloosy. Kde je 5t kč za 3 sady stabilizaček. Zatím pořád mluvím o běžných opravách pro všechny SAGy a to nějakých 10t kč jsou věci, které se nedají rozepsat, protože jich je dost, ale z motorem jako takovým nemají nic společného. Tudíš zbývá cca 10t kč a to za 4 provozu dieslového motoru u 12 let starého auta s 236t km není zas tolik.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 04.09.2014 16:45
Re: KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
řekl bych že nafťák se zahřívá pomaleji takže než dojedu do práce tak pojedu i s naftou tak za 9-10l.malý auto by bylo fajn ale třetí auto už by bylo trochu moc.je to těžký rozhodování buď budu jezdit se žroutem na kterým se snad ani nemá moc co posrat a nebo jezdit za míň a doufat že neodejde turbo,vstřiky,čerpadlo dvouhmota atd.
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
Nafta ktera, bere 9-10lt? Nevim ktery SAG bere vic jak 8lt/100km. Ta V6 Ti veme 15lt za tepla a co potom za studena. Kup si diesla z NT a muzes zatopit 10min pred odjezdem a motor bude v kondici. Turbo odejit muze a nemusi, zalezi jak se k nemu budes chovat, vstriku zavisi na palivu, cerpadlo PD motor nema, tudis nemuze odejit. A V6 nema spojku, to je mi novinka.
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
Promiň ale chceš mi říct, že studenej ropák netlačí do motoru kýble nafty? Do V6 bych asi nešel, zkusil bych pohledat 1.8T
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?
Kubenec: Pořád dokola se tu řeší turbo, bufík, vstřiky. Jasně, turbo máš třeba na 100 tisíc, ale víš prd kdy ti odejde po tom, co to koupíš. Kolik stojí repas jednoho vstřiku, případně novej vstřik? A bufík? Každé dva roky svíčka a sítko, nebo uhnilé kabely. A co třeba problémy v zimě s naftou, resp. obecně s kvalitou nafty, co zimní starty když je jo kosa a zrovna potřebuješ někam nutně jet? Zapomněl jsem na něco? Co se spotřeby týká, mám plyn a cenu na 1km nižší než ty s naftou A to mám automat a navíc početnější stádo šemíků. A co je hlavní, motor nedělá kad-le-kad-le-kad-le ale vrrrrrrr...
fabia04: viz výše. Turbo, vstřiky, čerpadlo, svíčky, propálený písty. Tohle jsou věci, které u benzínu (vr6) fakt nepotkám. Jediné co mi na vr6 postupně odchází, jsou zapalovací moduly, á 650kč Zbývají mi na výměnu dva. Co je tedy na benzínu dražší? Jinak, rozmrdaný bývají spíš ropáci, díky většímu nájezdu.
Na popojíždění 5km do práce se nevyplatí ani plyn, za tu dobu se to nepřepne. Nicméně, při takovéto vzdálenosti bych spíš přemejslel o jízdním kole. Jezdil jsem do školy 15km, později do práce 25km od března do listopadu.
fabia04: viz výše. Turbo, vstřiky, čerpadlo, svíčky, propálený písty. Tohle jsou věci, které u benzínu (vr6) fakt nepotkám. Jediné co mi na vr6 postupně odchází, jsou zapalovací moduly, á 650kč Zbývají mi na výměnu dva. Co je tedy na benzínu dražší? Jinak, rozmrdaný bývají spíš ropáci, díky většímu nájezdu.
Na popojíždění 5km do práce se nevyplatí ani plyn, za tu dobu se to nepřepne. Nicméně, při takovéto vzdálenosti bych spíš přemejslel o jízdním kole. Jezdil jsem do školy 15km, později do práce 25km od března do listopadu.